eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceUsługi przewozowe w zakresie przewozu pasażerów na terenie gminy Pilchowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-02

Pilchowice: Usługi przewozowe w zakresie przewozu pasażerów na terenie gminy Pilchowice
Numer ogłoszenia: 32782 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozowe w zakresie przewozu pasażerów na terenie gminy Pilchowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji gminnej (przewozu regularnego) zgodnie z rozkładami jazdy stanowiącymi Załącznik nr 6 do SIWZ (załącznik nr 1 do wzoru umowy), na zasadach określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. a) Wykonywana usługa obejmuje: świadczenie usługi w zakresie transportu publicznego dwoma autobusami na linii komunikacji gminnej. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania taboru w następujący sposób: autobus o liczbie miejsc siedzących co najmniej 24: kursy o nr: 2-7 w dni robocze; autobus o liczbie miejsc siedzących co najmniej 17: pozostałe kursy, system kontroli biletowej pasażerów wsiadających do autobusu i polegający na wsiadaniu pasażerów do autobusu z jednoczesnym zakupem u kierowcy biletu jednorazowego lub okazaniem kierowcy biletu miesięcznego lub innego dokumentu uprawniającego do przejazdu bez biletu, sprzedaż biletów przez kierowcę: bilety sprzedawane będą poprzez kasę fiskalną, której właścicielem jest Zamawiający, kasa fiskalna będzie usytuowana w autobusie Wykonawcy, wykonawca zobowiązany jest co miesiąc do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży biletów przekazać Zamawiającemu: sporządzone dobowe raporty z kasy fiskalnej (z pobranych opłat za bilety) oraz sporządzony za dany miesiąc miesięczny raport z kasy fiskalnej (na podstawie pobranych opłat za bilety), wykonawca zobowiązany jest co miesiąc do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży biletów wpłacić należności ze sprzedaży biletów na rachunek bankowy Urzędu Gminy Pilchowice nr: 53 8460 0008 2002 0005 8825 0004, dodatkowo wykonawca zobowiązany jest co miesiąc do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano sprzedaży biletów dostarczyć Zamawiającemu danych o sprzedaży biletów z podziałem wpływów na poszczególne kursy. zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania sprzedaży biletów prowadzonej przez Wykonawcę, w tym kontroli wszelkiej dokumentacji finansowej dotyczącej tej sprzedaży. b)Kursy w ramach linii komunikacji gminnej (linia oznaczona literą G) będącej przedmiotem zamówienia: Kurs 1: Pilchowice szkoła, Pilchowice szpital, Pilchowice Dolnej Wsi, Wilcza skrzyżowanie, Wilcza poczta, Wilcza kościół, Wilcza stara szkoła, Kuźnia Nieborowska Knurowska, Łuże, Nieborowice Główna , Żernica pętla. Kurs 2: Żernica - pętla, Nieborowice Główna, Nieborowice Rybnicka, Łuże, Kuźnia Nieborowska sklep, Wilcza stara szkoła, Wilcza kościół, Wilcza poczta, Wilcza skrzyżowanie, Pilchowice Dolnej Wsi, Pilchowice Ośrodek Zdrowia, Pilchowice szpital, Pilchowice szkoła, Pilchowice szpital, Pilchowice RSP, Pilchowice Gliwicka, Łuże, Nieborowice Główna, Żernica - pętla. Kurs 3: Żernica - pętla, Nieborowice Główna, Nieborowice Rybnicka, Łuże, Kuźnia Nieborowska sklep, Wilcza stara szkoła, Wilcza kościół, Wilcza poczta, Wilcza skrzyżowanie, Pilchowice Dolnej Wsi, Pilchowice Ośrodek Zdrowia, Pilchowice szpital, Pilchowice szkoła, Leboszowice Wiejska, Pilchowice szpital, Pilchowice RSP, Pilchowice Gliwicka, Łuże, Nieborowice Główna, Żernica - pętla, Żernica Górnicza, Żernica centrum. Kurs 4: Żernica centrum, Żernica Górnicza, Żernica - pętla, Nieborowice Główna, Nieborowice Rybnicka, Łuże, Kuźnia Nieborowska sklep, Wilcza stara szkoła, Wilcza kościół, Wilcza poczta, Wilcza skrzyżowanie, Pilchowice Dolnej Wsi, Pilchowice Ośrodek Zdrowia, Pilchowice szpital, Pilchowice szkoła, Leboszowice Wiejska, Pilchowice szpital, Pilchowice RSP, Pilchowice Gliwicka, Łuże, Nieborowice Główna, Żernica - pętla, Żernica Górnicza, Żernica centrum. Kurs 5: Żernica centrum, Żernica Górnicza, Żernica - pętla, Nieborowice Główna, Nieborowice Rybnicka, Łuże, Pilchowice Gliwicka, Pilchowice RSP, Pilchowice szpital, Leboszowice Wiejska, Pilchowice szkoła, Pilchowice szpital, Pilchowice Ośrodek Zdrowia, Pilchowice Dolnej Wsi, Wilcza skrzyżowanie, Wilcza poczta, Wilcza kościół, Wilcza stara szkoła, Kuźnia Nieborowska Knurowska, Łuże, Nieborowice Rybnicka, Nieborowice Główna, Żernica - pętla, Żernica Górnicza, Żernica centrum. Kurs 6: Żernica centrum, Żernica Górnicza, Żernica - pętla, Nieborowice Główna, Nieborowice Rybnicka, Łuże, Pilchowice Gliwicka, Pilchowice RSP, Pilchowice szpital, Pilchowice szkoła, Pilchowice szpital, Pilchowice Ośrodek Zdrowia, Pilchowice Dolnej Wsi, Wilcza skrzyżowanie, Wilcza poczta, Wilcza kościół, Wilcza stara szkoła, Kuźnia Nieborowska Knurowska, Łuże, Nieborowice Główna, Żernica - pętla, Żernica Górnicza, Żernica centrum. Kurs 7, 8, 9: Żernica - pętla, Nieborowice Główna, Nieborowice Rybnicka, Łuże, Pilchowice Gliwicka, Pilchowice RSP, Pilchowice szpital, Pilchowice szkoła, Pilchowice szpital, Pilchowice Ośrodek Zdrowia, Pilchowice Dolnej Wsi, Wilcza skrzyżowanie, Wilcza poczta, Wilcza kościół, Wilcza stara szkoła, Kuźnia Nieborowska Knurowska, Łuże, Nieborowice Rybnicka, Nieborowice Główna, Żernica- pętla. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wyrażony w wozokilometrach, dla każdego kursu wykazano w załączniku Nr 7 do SIWZ. Przewidywana praca przewozowa w okresie realizacji umowy na ww. linii wynosi: 22053 km. c)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wysokości opłat za przejazdy autobusami komunikacji gminnej zgodnie z uchwałą nr XX/157/12 Rady Gminy Pilchowice z dnia 19 stycznia 2012 roku w sprawie: ustalenia wysokości opłaty za przejazdy autobusami komunikacji gminnej w Gminie Pilchowice. d)Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia: autobusem przystosowanym do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2005 r., nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., nr 32, poz. 262 z późn. zm.), autobusami o pojemności: jeden autobus - min. 17 miejsc siedzących, drugi - min. 24 miejsca siedzące, autobusami posiadającymi sprawną wentylację (klimatyzacja, lub szyby przesuwane/uchylne lub otwierany szyberdach), autobusami sprawnymi technicznie oraz spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i przystosowanymi do wykonywania usług przewozowych w autobusowej komunikacji gminnej, autobusami posiadającymi tablice czołową, boczną, tylną i wewnętrzną z oznaczeniem linii i nazwą przystanku docelowego, w przypadku wystąpienia awarii wykonawca zobowiązany jest donatychmiastowego (nie później niż w ciągu 1 godziny) podstawienia pojazdu rezerwowego. Pojazd rezerwowy może być wykorzystywany przez wykonawcę do świadczenia usługi przewozu tylko na czas niezbędny, związany z usunięciem awarii autobusu liniowego, autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być na bieżąco utrzymywane w czystości (wewnątrz pojazdu i na zewnątrz). autobusy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być wyposażone w łączność telefoniczną lub radiową pomiędzy kierującym autobusem a wykonawcą, policją, pogotowiem oraz zamawiającym, wykonawca będzie odpowiadał za prawidłowe pobieranie należności od pasażerów korzystających z przejazdów autobusami na gminnej linii komunikacyjnej, wykonawca będzie utrzymywał w należytej sprawności urządzenia rejestrujące (kasę fiskalną). e)Przystanki: wykonawca zobowiązany jest ponosić opłatę za korzystanie z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Pilchowice zgodnie z uchwałą nr XIX/148/11 Rady Gminy Pilchowice z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie: ustalenia stawki opłaty za korzystanie z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Pilchowice, wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zamieszczania informacji o godzinach odjazdów autobusów na tabliczkach przystankowych na przystankach, utrzymanie czystości i porządku na przystankach zlokalizowanych na terenie gminy Pilchowice obciąża Zamawiającego. f)Regulamin przewozu osób, określający warunki obsługi podróżnych, warunki odprawy oraz przewozu osób i bagażu, podmiotu właściwego do przyjmowania skarg i reklamacji oraz terminach ich rozpatrywania - zamawiający przekaże wykonawcy wyciąg z regulaminu, którego wykonawca będzie zobowiązany umieścić w widocznym miejscu w autobusie. g)Zamawiający zastrzega sobie prawo do: dokonywania zmian w rozkładzie jazdy, w tym zmian kursów, uruchomienia nowego kursu, likwidacji wybranych kursów, zmian liczby wozokilometrów. Wszelkie zmiany w rozkładzie jazdy oraz strukturze taborowej będą wprowadzane na podstawie uzgodnień z wykonawcą oraz po akceptacji przez Zamawiającego. Zmiany w rozkładzie jazdy objętego umową dokonywane będą przez Zamawiającego z 7 dniowym wyprzedzeniem. kierowania autobusów na trasy zastępcze związane z przebudową lub rozbudową infrastruktury drogowej oraz występującymi wypadkami lub innymi losowymi zdarzeniami niezależnymi od wykonawcy, zwiększanie lub zmniejszanie wielkości pracy przewozowej - może ona kształtować się w granicach od -15,0 % do +15,0 % wielkości pracy przewozowej określonej w załączniku Nr 7 do SIWZ,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w myśl przepisów określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu długości linii komunikacji gminnej niż przewidziana w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających nie będzie stanowić więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2007 r., nr 125, poz. 874 z późn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym (taborem autobusowym), tj. dysponować przez cały okres realizacji usługi co najmniej 2 autobusami: jeden autobus - min. 17 miejsc siedzących, drugi - min. 24 miejsca siedzących, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2005 r., nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., nr 32, po. 262 z późn. zm.) W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 PLN. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: w przypadku zmiany narzędzi i urządzeń (autobusów), którymi dysponuje Wykonawca. Potencjał techniczny (autobusy), którymi będzie dysponował Wykonawca musi spełniać warunki określone w niniejszej SIWZ. dokonywanie zmian w rozkładzie jazdy, w tym zmian kursów, uruchomienia nowego kursu, likwidacji wybranych kursów, zmian liczby wozokilometrów. Cenę za 1 wozokilometr brutto przyjmuje się zgodnie z ofertą wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota6 44-145 Pilchowice pok nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota6 44-145 Pilchowice pok nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.