Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
na dostawę urządzeń komputerowych
znak sprawy: ZP. 2710.45.2015
Numer ogłoszenia: 327692 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 12 6325215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych znak sprawy: ZP. 2710.45.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów oraz drukarki, których parametry określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił w sposób następujący: a) zadanie 1 - dostawa skanerów b) zadanie 2 - dostawa drukarek Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub obydwa zadania. 2. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą: a) być fabrycznie nowe b) spełniać, co najmniej takie parametry jak przedstawione w załączniku nr 1. Zaoferowanie urządzeń o parametrach niższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. c) zawierać niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp. d) zostać dostarczone do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. 3. Zaoferowana przez Wykonawcę drukarka laserowa monochromatyczna spełniać będzie normę Energy Star 5.0. W związku z powyższym zaoferowane urządzenie znajdować się będzie w katalogu internetowym udostępnionym na stronie: http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. 4. Na wykonanie zamówienia Zamawiający może przeznaczyć następujące kwoty: a) wartość zaoferowanych przez Wykonawcę skanerów nie może przekroczyć kwoty 2 000,00 PLN brutto, b) wartość zaoferowanych przez Wykonawcę drukarek nie może przekroczyć kwoty 6 300,00 PLN brutto. 5. Zamawiający sformułował wymogi dotyczące zapewnienia minimalnej ochrony gwarancyjnej/rękojmi, zaoferowanie przez Wykonawcę dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji/rękojmi stanowić będzie kryterium oceny ofert i umożliwi uzyskanie dodatkowych punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny i przyznawania punktacji zawiera punkt XVII SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 A i/lub 2 B do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Ul. Mazowiecka 21
30 - 019 Kraków
pokój 913.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków stanowisko dziennika podawczego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa skanerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów, których parametry określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą: a) być fabrycznie nowe b) spełniać, co najmniej takie parametry jak przedstawione w załączniku nr 1. Zaoferowanie urządzeń o parametrach niższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. c) zawierać niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp. d) zostać dostarczone do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja udzielona na urządzenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek, których parametry określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą: a) być fabrycznie nowe b) spełniać, co najmniej takie parametry jak przedstawione w załączniku nr 1. Zaoferowanie urządzeń o parametrach niższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. c) zawierać niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp. d) zostać dostarczone do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. 3. Zaoferowana przez Wykonawcę drukarka laserowa monochromatyczna spełniać będzie normę Energy Star 5.0. W związku z powyższym zaoferowane urządzenie znajdować się będzie w katalogu internetowym udostępnionym na stronie: http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji na drukarkę laserową kolorową - 10
- 3. okres gwarancji na drukarkę laserową monochromatyczną - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa drogi gminnej ul. Czerwieńskiego w granicach istniejącego pasa drogowego w zakresie budowy zatoki postojowej oraz przebudowy drogi dla pieszych (...)
- ZP.28.2024 - Dostawa materiałów elektrycznych i źródeł światła
- Dostawa stacji obliczeniowej na potrzeby treningu sieci neuronowych i optymalizacji geometrii struktur akustycznych dla WIMIR
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla budowy placu zabaw przy ul. Wawelskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług na telefonię stacjonarną i komórkową
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 3 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa wyposażenia Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Zieleniewie
- Dostawa stacji obliczeniowej na potrzeby treningu sieci neuronowych i optymalizacji geometrii struktur akustycznych dla WIMIR
- Zakup sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.