Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Warszawa-Wesoła: Dostawa paliwa
Numer ogłoszenia: 327639 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie , ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, faks 022 7735909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/warszawa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla wszystkich jednostek Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie (nie uwzgledniając zamówień uzupełniających) w nastepujących ilościach: benzyna bezolowiowa 95 35 000 litrów -olej napedowy 2 500 litrów. Dostawa paliw realizowana będzie drogą transakcji bezgotówkowych i realizowana na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań pojazdów (na podstawie kart płatniczych wydanych przez wykonawcę) na stacjach paliw na terenie RP należących do Wykonawy, jak również z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy umożliwiające Zamawiającemu dokonywanie bezgotówkowych transakcji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponyją potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia , d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się , aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust.1 pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. Ocena spelnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia- nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 92 ust.1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaswiadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert. 2. do oferty Wykonawca dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1.2.1. wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr1 do niniejszej SIWZ), 2.2.wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 2.3 wypelnione oświadczenie o zapoznaniu się przez wykonawców z warunkami przetargu i ich akceptacją (stanowiące załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ), 2.4 wykaz stacji paliw, w których można dokonać tankowań z wyszczególnieniem ich adresów. 3. Dokumenty mogą być przedstwione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i i wykonawcy. 4.Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 5. Poświadczenie za zgodnośc z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiajacy identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienio(a)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne penomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopii. 7. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1, 1.2, 1.3, niniejszego rozdziału. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 8. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego rozdziału. 9. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 10. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Dostępność stacji paliw - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/index.php?pid=525.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła pokój 204-sekretariat, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul.Zółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, pokój nr 204- sekretariat, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napędowego w roku 2026 dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o.
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego dla Gminy Kętrzyn
- Zakup i dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Białymstoku
- Dostawa paliwa Diesel i benzyny bezołowiowej Pb 95 dla zespołów ratownictwa medycznego oraz zespołów transportu sanitarnego w Szpitalu im. Ojca Rafała z Proszowic SPZOZ w Proszowicach.
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku w 2026 r.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.