Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Kocierzew Południowy: Usługi polegające na sezonowej konserwacji oświetlenia ulicznego na ternie Gminy Kocierzew południowy, w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 327593 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocierzew Południowy , Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie, tel. 0-46 838-48-25, faks 0-46 838-48-25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na sezonowej konserwacji oświetlenia ulicznego na ternie Gminy Kocierzew południowy, w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kocierzew Południowy, w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. Miejsce realizacji usług: teren Gminy Kocierzew Południowy. Usługi owe podzielone są na dwa etapy: - I etap to konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie całej gminy w okresie od 1 stycznia do 15 kwietnia i od 15 września do 31 grudnia każdego roku, - II etap to konserwacja oświetlenia ulicznego w centrum Kocierzewa Południowego od nr 17 do 106 oraz w Boczkach w ciągu drogi powiatowej, w okresie od 15 kwietnia do 15 września każdego roku. W ramach konserwacji należy wykonywać wymianę uszkodzonych bezpieczników, lamp i żarówek, styczników, wyłączników zmieniających, urządzeń sterujących, dławików oraz układów TUZ dla lamp sodowych, czyszczenie kloszy lamp oświetleniowych, zgłaszanie do Zakładu Energetycznego uszkodzeń linii, liczników poboru energii elektrycznej obwodów oświetlenia elektrycznego, naprawy 5-go przewodu lamp oświetleniowych, naprawa awarii i przeprowadzanie prac zapewniających sprawne funkcjonowanie oświetlenia. Wykonawca będzie realizował konserwację raz w tygodniu, w dniu następnym po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego. Ilość sztuk lamp w poszczególnych etapach: I etap - 685 szt. lamp, II etap - 46 szt. lamp. Kod CPV: 50532400-7 - usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030. Wadium należy przekazać przed upływem terminu składania ofert, tj. do dn. 15.12.2008 r. do godz. 1000, przy czym terminem wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego jest termin uznania na rachunku Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi posiadać aktualne uprawnienia do wykonywania robót elektrycznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz, - oświadczenie oferenta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz, - dowód wniesienia wadium, - aktualne uprawnienia do wykonywania robót elektrycznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Koszt dojazdu na wezwanie - 10
- 3 - Cena wymiany jednej lampy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Kocierzew Południowy,99-414 Kocierzew, pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocierzew Południowy, 99-414 Kocierzew, pokój nr 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.01.2009.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.