eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka w 2012 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Otwock: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 32745 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334767 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Otwocka w 2012 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Otwocka. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) prace porządkowe, takie jak: zbieranie śmieci z terenów ciągów pieszych, obszarów zielonych, parku miejskiego i innych miejsc mających charakter publiczny, zamiatanie przy ławkach, usuwanie ogłoszeń i plakatów z tablic oraz słupów ogłoszeniowych, porządkowanie mogił żołnierskich i miejsc pamięci narodowej i inne, 2) eksploatację koszy ulicznych, 3) usuwanie z ulic rozlewisk wody opadowej, 4) likwidację tzw. dzikich wysypisk, t.j. załadunek odpadów do kontenera, również tych zebranych w promieniu 5 m od wysypiska i wywóz odpadów na składowisko, 5) demontaż tablic ogłoszeniowych, 6) utrzymanie w czystości wiat przystankowych, tj. oczyszczenie szyb, dachu, ławek, elementów z blachy, usunięcie zanieczyszczeń z rynien, 7) naprawę ławek, 8) malowanie ławek farbą olejną oraz bejcą i farbą akrylową, 9) demontaż ławek, 10) montaż ławek zakupionych przez Zamawiającego, 11) udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach oraz zniczami z koazji Święta Wszystkich Świętych, 12) udekorowanie lampkami choinki rosnącej na Skwerze 7 Pułku Łączności na dzień 6 grudnia, 13) ustawienie na Skwerze Lennenstadt choinki zakupionej przez Wykonawcę i udekorowanie lampkami na dzień 6 grudnia, 14) wywóz odpadów komunalnych na składowisko - dotyczy prac porządkowych, o których mowa w pkt.1, 15) wywóz odpadów wielkogabarytowych na składowisko. 3. Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego. Wykonanie prac w soboty, niedziele i święta będzie następowało na zlecenie i w zakresie określonym przez Zamawiającego, po poinformowaniu Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem. 4. Kontrola realizacji przedmiotu zamówienia środkami transportu Wykonawcy. 5. Rozliczenie prac, o których mowa w pkt. 2. następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny netto po narzutach: 1) za 1 roboczogodzinę, 2) za eksploatację 1 kosza ulicznego, 3) za usunięcie z ulicy 1 m3 wody opadowej, 4) za likwidację tzw. dzikiego wysypiska - za 1 tonę, 5) za demontaż 1 tablicy ogłoszeniowej, 6) za utrzymanie w czystości 1 wiaty przystankowej, 7) za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy wąskiej, 8) za naprawę 1 ławki, tj. wymianę 1 listwy szerokiej, 9) za pomalowanie 1 ławki z oparciem - listwy drewniane oraz elementy żeliwne, 10) za pomalowanie 1 ławki bez oparcia - listwy drewniane, 11) za demontaż 1 ławki, 12) za montaż 1 ławki, 13) za udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach oraz zniczami z okazji Święta Wszystkich Świętych 14) za udekorowanie lampkami choinki rosnącej na Skwerze 7 Pułku Łączności, 15) za ustawienie i udekorowanie lampkami choinki na Skwerze Lennenstadt, 16) za wywóz 1 tony odpadów komunalnych na składowisko, 17) za wywóz 1 tony odpadów wielkogabarytowych na składowisko. 6. Do zaoferowanych cen netto po narzutach doliczone zostaną należne stawki podatku VAT. 7. Ceny wymienione w pkt. 5. skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. pracy ludzi, sprzętu, materiałów, wywozu odpadów stałych na składowisko i składowanie, wywozu odpadów ciekłych na zlewnię i utylizację. 8. Ceny za wywóz na składowisko 1 tony odpadów komunalnych oraz 1 tony odpadów wielkogabarytowych skalkulowane przez Wykonawcę winny uwzględniać koszty załadunku, koszty transportu na terenie miasta oraz na składowisko, a także koszty składowania odpadów na składowisku. 9. Zakres przedmiotu zamówienia przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: 1) prace porządkowe - 9.000 r-g, 2) eksploatacja koszy ulicznych - 72.000 szt., 3) usuwanie z ulic rozlewisk wody opadowej - 1.000 m3 , 4) likwidacja tzw. dzikich wysypisk - 400 t, 5) demontaż tablic ogłoszeniowych, - 7 szt., 6) utrzymanie w czystości wiat przystankowych 35 szt. - 2 krotne, 7) naprawa ławek - wymiana listew wąskich - 20 szt., 8) naprawa ławek - wymiana listew szerokich - 20 szt., 9) malowanie ławek z oparciem - 60 szt., 10) malowanie ławek bez oparcia - 61 szt. 11) demontaż ławek - 5 szt., 12) montaż ławek - 17 szt., 13) udekorowanie grobów żołnierskich chryzantemami w doniczkach - 200 szt. oraz zniczami - 200 szt., z okazji Święta Wszystkich Świętych 14) udekorowanie lampkami - 12 kompletów - choinki rosnącej na Skwerze 7 Pułku Łączności na dzień 6 grudnia, 15) ustawienie na Skwerze Lennenstadt choinki zakupionej przez Wykonawcę i udekorowanie lampkami - 14 kompletów - na dzień 6 grudnia, 16) wywóz odpadów komunalnych na składowisko - 350 ton, 17) wywóz odpadów wielkogabarytowych na składowisko - 50 ton . 10. Zamawiający zastrzega sobie, że przewidywany do wykonania zakres prac, o którym mowa w pkt. 9. nie jest obligatoryjny i może ulec zmianie w zależności od potrzeb. 11. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od faktycznie wykonanych prac w okresie obowiązywania umowy. 12. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług o których mowa w pkt. 2.2) do obowiązków Wykonawcy należy: 1) opróżnianie koszy ulicznych o określonych lokalizacjach na terenie miasta, t.j.: - w poniedziałki, środy i piątki opróżniane będą kosze z obszaru całego miasta w ilości 280 szt., - we wtorki, czwartki i soboty opróżniane będą kosze z wybranych ciągów ulicznych w ilości 124 szt. - opróżnianie koszy w parku miejskim w poniedziałki i piątki w ilości 50 szt. 2) opróżnianie koszy ulicznych w niedziele i święta będzie następowało na zlecenie Zamawiającego, po poinformowaniu Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem, 3) zebranie i wywiezienie na składowisko odpadów znajdujących się w promieniu 1 metra od opróżnianego kosza, a także odpadów znajdujących się w promieniu do 5 metrów od kosza jeżeli zachodzi prawdopodobieństwo, że zostały one z kosza wyjęte, 4) utrzymywanie w czystości koszy ulicznych, a w szczególności mycie koszy plastikowych i metalowych oraz utrzymywanie w czystości miejsc pod wkładami w koszach betonowych, 5) bieżąca konserwacja i naprawa koszy, słupków, uchwytów itp., 6) demontaż koszy uszkodzonych oraz ich przechowywanie, 7) przemieszczanie koszy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, 8) ustawianie i montaż nowych koszy zakupionych przez Zamawiającego w ilości do 100 szt. oraz uzupełnianie wkładów metalowych zakupionych przez Zamawiającego, 9) informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach i okolicznościach wpływających na realizację zamówienia, takich jak zaginięcia, zniszczenia, przemieszczenia koszy itp. 13. Opróżnianie koszy ulicznych, zebranie odpadów, a także wywiezienie odpadów na składowisko, o których mowa w pkt 12. 1-3 powinno być zorganizowane w taki sposób, aby było ono każdego dnia, z wyjątkiem sobót, zakończone do godziny 15:00, a w przypadku około 50 szt. koszy wskazanych przez Zamawiającego do godz. 9:00. W soboty opróżnianie koszy powinno rozpocząć się w godzinach południowych i winno być zakończone do godziny 18:00, a w rejonie ścisłego centrum ograniczonego ulicami: Powstańców Warszawy, Staszica, Świderska, Orla oraz przy ulicach Batorego, Bez nazwy i Sportowej opróżnienie koszy musi nastąpić po zakończeniu pracy placówek handlowych. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości - zmniejszenia lub zwiększenia liczby eksploatowanych koszy, lecz nie więcej niż o 100 szt. w okresie trwania umowy, a także do zmiany częstotliwości opróżniania koszy ulicznych w zależności od potrzeb. 15. Cena za opróżnienie 1 kosza ulicznego skalkulowana przez Wykonawcę winna uwzględniać koszty robocizny, materiałów i sprzętu związane wykonaniem czynności, o których mowa w pkt 12. i 13, a także koszty wywiezienia odpadów z koszy i bezpośrednich okolic na składowisko oraz koszty składowania odpadów. 16. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w części dotyczącej usług, o których mowa w pkt 2.3) do obowiązków Wykonawcy należy przystąpienie do wybierania wody z ulic niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Zamawiającego, przy użyciu niezbędnej ilości sprzętu pozwalającej na realizację zleconych prac w ciągu 8 godzin, a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego najpóźniej w ciągu 3 godzin. 17. Ilość odpadów komunalnych i wielkogabarytowych wywiezionych i złożonych na składowisku Wykonawca powinien udokumentować potwierdzeniami wystawionymi przez składowisko. 18. Ilość wywiezionej i zutylizowanej wody opadowej Wykonawca powinien udokumentować potwierdzeniami wystawionymi przez stację zlewną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS OTWOCK Sp. z o.o., ul. Johna Lennona 4, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 737415,90

  • Oferta z najniższą ceną: 737415,90 / Oferta z najwyższą ceną: 737415,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.