Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Szczecin: dostawa specjalistycznej nici chirurgicznej do SPSK Nr 1 PAM
os/zp/16/09
Numer ogłoszenia: 32740 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa specjalistycznej nici chirurgicznej do SPSK Nr 1 PAM os/zp/16/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: specjalistyczne nici chirurgiczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. Art. 24 ustawy PZP: a) Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności . d) Katalog w języku polskim z opisem oferowanego sprzętu, z zaznaczeniem Numeru pakietu i pozycji). Zamawiający dopuszcza karty katalogowe w języku angielskim lub niemieckim. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM
Ul. Unii Lubelskiej 1
71-252 Szczecin
dział zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nić wchłaniana, pleciona, powlekana z mieszaniny kw. poliglikolowego i mlekowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp Grubość szwu Parametry igły Długość szwu ilość saszetek Długość mm krzywizna przekrój Średnica(mikrony) A. Czas wchłaniania 42 dni, podtrzymywanie tkankowe 10 dni 1 3-0 19 3/8koła Odwrotnie tnąca 75 650 2 5-0 11 3/8koła Odwrotnie tnąca kosmetyczna 45 700 3 4-0 19 3/8koła Odwrotnie tnąca 75 1000 4 2-0 26 3/8koła Odwrotnie tnąca 75 1000 5 1 36 1/2koła Okrągła zaostrzona 90 4400 6 0 36 1/2koła Okrągła zaostrzona 90 2900 7 1 48 1/2koła Okrągła zaostrzona 90 1200 8 0 40 1/2koła Okrągła zaostrzona 90 2300 9 0 40 1/2koła Okrągła wzmocniona 90 2550 10 2-0 36 3/8koła Odwrotnie tnąca 75 2550 B. Czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkank.75%po 14 dniach, 50% po 21 dniach, powlekana śr.antybakteryjnym 1 0 31 1/2koła Okrągła 70 2200 2 0 48 1/2koła Odwrotnie tnąca 70 2050 3 1 40 1/2koła Okrągła wzmocniona 90 1600 4 1 48 1/2koła Okrągła wzmocniona 70 2500 5 2 40 1/2koła Okrągła wzmocniona 90 1500 6 2 45 1/2koła Okrągła zaostrzona 90 1600 7 2 48 1/2koła Okrągła zaostrzona 90 2150 8 2-0 40 1/2koła Okrągła zaostrzona 70 900 9 4-0 17 1/2koła Okrągła 70 70 10 3-0 22 1/2koła Okrągła 70 450 11 3-0 31 1/2koła Okrągła 70 1400 C. Czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkank.75%po 14 dniach, 50% po 21 dniach, powlekana 1 2-0 35 1/2koła Okrągła zaostrzona 75 1200 2 1 30 1/2koła Okrągła zaostrzona 75 1200 3 2 37 1/2koła Okrągła zaostrzona 90 1450 4 0 30 1/2koła Okrągła zaostrzona 75 1400 5 3-0 20 1/2koła Okrągła stożkowa 75 1200 6 4-0 20 1/2koła Okrągła stożkowa 75 1200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nić niewchłaniana, monofilamentowa, polipropylenowa specjalistyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp Grubość szwu Parametry igły Długość szwu ilość saszetek Długość mm krzywizna Przekrój Średnica(mikrony) 1 2-0 2x70 prosta okrągła 75 50 2 9-0 6,5 3/8koła szpatuła 23 150 3 9-0 4,75 3/8koła okrągła 13 400 4 8-0 6,5 3/8koła szpatuła 13 50 5 3-0 36 3/8koła Tnąca z 2 koralikami i 3 zatrzaskami 75 50 6 1 2x90 3/8koła tnąca 2x50 z 2 tubami 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Paski do zamykania brzegów rany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp opis Ilość saszetek 1 Paski 0,64 x 3,8 cmpo 6 na listku 200 2 Paski 0,64 x 10 cm po 10 na listku 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nić niewchłanialna, poliamidowa, pleciona, skręcana, powlekana woskiem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp Parametry igły Długość szwu ilość saszetek Długość mm krzywizna przekrój Średnica(mikrony) 1 2-0 26 1/2koła Odwrotnie tnąca 45 2150 2 2-0 90 tnąca 100 150 3 2-0 25 Super tnąca 45 2150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie - postępowanie nr 2
- Dostawa mięsa i jego przetworów.
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 12 i 13 przy al. Wyzwolenia 79 w Szczecinie
- ZP.220.49.25 Świadcz.usług utrzymania w stałej sprawn. techn. urządzeń, inst. i sieci: c.o., c.w.u,(c.t.), węzły ciep,instal. solar.w ob. USK-2 oraz obsługa kotłowni i systemu uzdat. wody w kotłow.
- Rozbudowa infrastruktury macierzy dyskowej Urzędu Miasta Szczecin
- Wykonanie przyłączenia budynków przy ul. Dąbskiej 73a, 73b, Przestrzennej 45 i Wiślanej 25c w Szczecinie do sieci miejskiej kanalizacji sanitarnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyrobów opatrunkowych, hemostatyków, środków higienicznych, implantów, materiałów szewnych"
- "Dostawa nici, podwiązki do zabiegów laparoskopowych, plastrów skórnych, materiałów hemostatycznych i wosku kostnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa nici chirurgicznych
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici chirurgiczne i staplery) - z podziałem na pięć części na rok 2025/2026
- NICI CHIRURGICZNE
- DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH, OKULISTYCZNYCH
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.