Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Tuszyn: Rozbudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wschodniej w Tuszynku Majorackim
Numer ogłoszenia: 32738 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wschodniej w Tuszynku Majorackim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wschodniej w Tuszynku Majorackim, obejmującego wykonanie robót budowlanych, dostawę i montaż urządzeń, rozruch stacji, uzyskanie pozwolenia na jej użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz przekazanie do eksploatacji i użytkowania. W zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wchodzi między innymi: 1. Przebudowa budynku technologicznego stacji uzdatniania wody. 2. Budowa nowego odcinka wodociągu doprowadzającego wodę ze stacji do sieci wodociągowej . 3. Budowa naziemnego, żelbetowego zbiornika wyrównawczego o pojemności V = 200 m3. 4. Budowa płyty betonowej pod agregat prądotwórczy o powierzchni zabudowy 7,0 m2 wraz z dostawą i montażem agregatu. 5. Rozbudowa odstojnika popłuczyn. 6. Rozbudowa instalacji zewnętrznych, wewnętrznych elektrycznych z AKPiA i wod-kan. 7. Demontaż i montaż urządzeń technologicznych stacji prowadzących do zwiększenia jej wydajności i uzdatniania wraz z nowym orurowaniem i armaturą . 8. Wymiana agregatu pompowego w studni. 9. Wykonanie innych prac nieujętych w dokumentacji projektowej, STWiOR, SIWZ, a niezbędnych do prawidłowego wykonania, uruchomienia i przekazania do eksploatacji i użytkowania przedmiotowego obiektu. 10. Rozbudowa stacji nie może powodować wyłączenia obiektu z użytkowania. Prace będą prowadzone w pracującej stacji, w tym czasie wykonawca musi zapewnić dostawę wody do sieci w niezbędnej ilości uzgodnionej z użytkownikiem obiektu. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1.Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, rozbiórkowych, transportowych ( wywóz materiałów z rozbiórki w uzgodnieniu z Użytkownikiem), zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2.Pełna obsługa geodezyjna tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 3 egz. badanie jakości wody uzdatnionej, dokumentacja powykonawcza. 3. Sporządzenie niezbędnego harmonogramu robót zgodnie z zakresem rzeczowo- finansowym w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem. 4. Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Opłaty za zużytą energię elektryczną, wodę, zrzut ścieków i wód technologicznych obciążają Wykonawcę. 5. Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia. 6. Przeprowadzenie rozruchu stacji wraz z uzyskaniem zakładanych parametrów jakości wody uzdatnionej wg. obowiązujących norm i przepisów oraz sporządzenie dokumentacji rozruchowej stacji wraz z badaniami wody ( w terminie uzyskania pozwolenia na użytkowanie ). 7. Zgłoszenie do odbioru z upoważnienia Zamawiającego urządzeń wymagających odbioru oraz uzyskanie i dostarczenie dokumentów stwierdzających odbiór urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego. 8. Wykonanie dokumentacji technologicznej powykonawczej, schematów technicznych i instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń oraz przeszkolenie personelu użytkownika. 9. Wystąpienie z upoważnienia Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub innego upoważnionego organu, ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, operatami, uzgodnieniem i poniesieniem wszelkich kosztów tych czynności. 10. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 11. Protokolarne przekazanie ZDiZ Urzędu Miasta oraz ZWiK w Tuszynie materiałów z rozbiórki oraz zdemontowanych urządzeń. 12. Sporządzenie planu BIOZ. 13. Prace związane z realizacją niniejszego zadania nie mogą utrudniać ciągłości produkcji i podawania wody. Ewentualne przerwy muszą być każdorazowo uzgodnione odpowiednio wcześniej z użytkownikiem tj. ZWiK w Tuszynie. 14. Po przeprowadzeniu rozruchu stacja musi osiągnąć wszelkie parametry zgodnie z opracowaną dokumentacją techn. dopuszczeniami i obowiązującymi przepisami w terminie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 15.Do realizacji przedstawionego wyżej zakresu robót należy zastosować normy określone w dokumentacji technicznej oraz STWiOR i wszelkie obowiązujące normy i przepisy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane 16. Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 17. Wykonanie przełączenia zasilania SUW na nowe przyłącze energetyczne po jego wykonaniu przez Zakład Energetyczny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 SUW w zakresie technologii uzdatniania o wydajności co najmniej 128 m3/h. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5)Udzielą co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w § 6 niniejszej SIWZ, wg formuły - spełnia - nie spełnia. 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1. pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu)lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym, okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. - Zamawiający wymaga udokumentowania budowy lub modernizacji co najmniej 1 SUW w zakresie technologii uzdatniania o wydajności co najmniej 128 m3/h. - Dokumenty (co najmniej 1 referencja, protokół odbioru), potwierdzający że zamówienie zostało wykonane należycie. 8)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie
95-080 Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie 95-080 Tuszyn ul. Piotrkowska 2/4 - sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.