Ogłoszenie z dnia 2009-09-22
Świebodzice: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
przy realizacji zadania pn
PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY
-Publiczny Zespół Szkół Integracyjnych, Świebodzice, Ciernie 30
- zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 327368 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO przy realizacji zadania pn PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY -Publiczny Zespół Szkół Integracyjnych, Świebodzice, Ciernie 30 - zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Nadzór inwestorski będzie obejmował następujące obowiązki: 4.1. Sporządzanie raportów - w okresach odpowiednio do harmonogramu rzeczowo finansowego realizacji zamówienia robót budowlanych - z pełnionej funkcji Inspektora w zakresie przedstawionym poniżej: 1. jakości wykonywanych prac 2. kwotowego zaawansowanie realizacji przedmiotowego zadania; 3. informacje niezależnie od prawa zapisów w dzienniku budowy w następującym zakresie: - ilość wydanych zaleceń, nakazów; - ilość zatrzymanych prac; - ilość i powody wykonywania powtórnie prac; - inne istotne sprawy, uwagi, informacje, zagrożenia w realizacji dotyczące wykonywanego zadania; 4.2.Wykonywanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z poź. zm.) w tym: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. Zapewnienia ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami (okres posiadania uprawnień minimum 2 lata) w specjalnościach: -instalacyjnej (bez ograniczeń) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; -telekomunikacyjnej; oraz zawarcia z nimi stosownych umów na czas od chwili protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy (przewidywany termin październik 2009 r.), do zakończenia przedmiotowej budowy i przekazania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (zakładany termin sierpień 2012 r.), oraz na przeglądy gwarancyjne i odbiór pogwarancyjny (przewidywany termin sierpień 2015 r.). 3. Zamawiający zgodnie z art. 27 Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z późn. Zm.) powierzy Wykonawcy Obowiązki Inspektora Koordynatora. 4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy. 4.3. Ścisła współpraca, współdziałanie z Zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem przedmiotowego zadania. 4.4. Przedstawianie pisemnej opinii w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawcę. 4.5. Zakres rzeczowy objęty nadzorem inwestorskim opisany jest przez: 1) SIWZ 2) Umowę BZP-ZP/342-22/09 z Wykonawcą zadania 3) Projekt budowlany będący załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 9.1Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych). 9.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 9.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 28 1090 2356 0000 0006 0000 0129 9.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 9.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 58-160 Świebodzice Rynek 1 pok.20 lub dołączyć do oferty. 9.7 Złożony przez Wykonawcę dokument gwarancji w swej treści musi zawierać zapis jak niżej: Gwarant dokona wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium jeżeli zaistnieje którykolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 p. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.8Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9.9.Informacje dodatkowe: 1. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - art. 46. 2. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 3. Zwrot lub utrata wadium nastąpi na podstawie przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 6.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w następującej specjalności: - konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń 6.3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie osób, którymi będzie dysponował do wykonania zamówienia legitymujących się doświadczeniem i uprawnieniami w następujących specjalnościach: 1) specjalność instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 2) specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) specjalność telekomunikacyjna; 6.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.5. Wykonawca - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego musi pełnić osobiście funkcję Inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 7.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Złożona oferta zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez Wykonawcę . 7.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Świadectwo wymaganych uprawnień budowlanych - specjalność konstrukcyjno budowlana bez ograniczeń wydane nie później niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do Izby i aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania opłacenia należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 2 do SIWZ zrealizowanych 2 zadań jako inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej o łącznej kwocie 5 mln złotych w tym jedno zadanie jako inspektor nadzoru inwestorskiego koordynator. d) Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski przy realizacji wymienionych zadań został wykonany należycie, np. referencje, zaświadczenia 7.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wypełniony zgodnie z załączonym wzorem zał. Nr 3 - wraz z załącznikami - Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje czyli będących jego pracownikami i które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru w poszczególnych specjalnościach. b) Wypełniony zgodnie z załączonym wzorem zał. Nr 4 - wraz z załącznikami - Wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował - podwykonawcy, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru w poszczególnych specjalnościach. c) Osoby wymienione w wykazach zał. Nr 3 i zał. Nr 4 muszą posiadać świadectwa wymaganych uprawnień budowlanych wydane nie później niż 2 lata przed terminem składania ofert wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do Izby. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania opłacenia należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.4.Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów: l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Świadectwo wymaganych uprawnień budowlanych specjalność konstrukcyjno budowlana wydane nie później niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert. 6 Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność do Izby i aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania opłacenia należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 7 Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 2 do SIWZ zrealizowanych 2 zadań jako inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej o łącznej kwocie 5 mln złotych w tym jedno zadanie jako inspektor nadzoru inwestorskiego koordynator. 8 Wypełniony zgodnie z załączonym wzorem zał. Nr 3 - wraz z załącznikami - Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje czyli będących jego pracownikami i które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru w poszczególnych specjalnościach. 9 Wypełniony zgodnie z załączonym wzorem zał. Nr 4 - wraz z załącznikami - Wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował - podwykonawcy, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru w poszczególnych specjalnościach. 10 Wymienione załączniki w wykazach zał. Nr 3 i zał. Nr 4 do SIWZ 11 Parafowany wzór umowy - zał. Nr 5 do SIWZ 1) Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.5. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski a) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 2,3,4, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla gminy Świebodzice wykorzystywanych w działaniach kryzysowych
- Zakup fabrycznie nowych 3 sztuk cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemności od 2500l do 2700l na przyczepkach dwuosiowych
- Przebudowa budynku gospodarczego ze zmianą funkcji ze stacji filtrów na magazyn ochrony ludności i p. pożarowy
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





