To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-10
Bochnia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskiej
Numer ogłoszenia: 327328 - 2011; data zamieszczenia: 10.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278230 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ A - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego z elementami grafiki Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu wprowadzającego do grafiki komputerowej tj. pozyskanie umiejętności posługiwania się programem Photoshop dla nie więcej niż 5 uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikami kursu będą wychowankowie rodzin zastępczych w wieku od 15 do 17 lat, uczęszczający do szkół ponadgimnazjalnych, osiągający średnio dobre wyniki w nauce z przedmiotu informatyka. Program kursu wprowadzającego do grafiki komputerowej tj. pozyskanie umiejętności posługiwania się programem Photoshop powinien obejmować 16 godzin ćwiczeń zegarowych (tj. 16 x 60 minut). Program powinien obejmować: 1. Wykład wprowadzający na temat szans zawodowych wynikających z umiejętności posługiwania się programem komputerowym Photoshop (praca w charakterze grafika komputerowego, praca w marketingu i reklamie, wskazanie szans na wzrost ogólnych kompetencji szkolnych i zawodowych). 2. Omówienie interfejsu programu (przegląd menu, paski właściwości, okna narzędzi, linijki oraz linie pomocnicze, efektywna praca z programem (skróty klawiszowe), otwieranie istniejącego dokumentu). 3. Omówienie narzędzi do zaznaczania (właściwość obiektu: rozmiar, skalowanie, obrót, prostokąt, elipsa, różdżka i inne rodzaje zaznaczanej, maski). 4. Rodzaje grafik (grafika wektorowa, grafika rastrowa, grafika bitmapowa, wymiarowanie i kadrowanie grafiki, typy plików (kompresja stratna i bezstratna). 5. Warstwy (praca na warstwach, tworzenie warstw, grupowanie warstw, blokowanie oraz ukrywanie warstw, opcje mieszania warstw, style warstw). 6. Retusz i optymalizacja obrazu (poziomy jasności, Histogramie oraz Curves, kanały oraz poziomy jasności a zmiana kolorów, Selective Color, ChannelMixer, Hue-Saturation, Replace Color, modele barw). 7. Retusz i korekcja zdjęć (skanowanie zdjęć, fotolab, fotomontaż, jak tworzyć ciekawe plakaty, przygotowanie zdjęcia do publikacji na stronach www). 8. Praca z tekstem (wprowadzanie oraz edytowanie tekstu, ustawienia, pasteryzacja, dodawanie efektów specjalnych). 9. Efektywne stosowanie filtrów (rodzaje filtrowania: korekcyjne, destrukcyjne; stosowanie filtrów do poprawiania grafik, łączenie obrazów, tworzenie selekcji za pomocą filtrów, własne filtry, filtry a warstwy). Zajęcia powinny odbywać się w soboty w wymiarze 7-8 godzin szkoleniowych przedzielonych przerwą regeneracyjną. Miejsce realizacji kursu powinno znajdować się na terenie Bochni ze względu na wiek wychowanków i możliwości dojazdu. Dodatkowo Wykonawca zapewni uczestnikom kursu: 1.materiały szkoleniowe, które powinny zawierać ćwiczenia, rozwiązania do ćwiczeń, skrypt lub prezentację. Po otrzymaniu wszystkich materiałów każdy uczestnik jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru w formie pisemnej, 2.materiały biurowe i piśmienne - notatnik i długopis, 3.nowoczesne metody szkolenia: warsztaty, prezentacje multimedialne, ćwiczenia praktyczne w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy, z zapleczem sanitarnym. Zajęcia powinni prowadzić wykwalifikowani nauczyciele i doświadczeni praktycy. Sala powinna być wyposażona stosownie do potrzeb 5 osobowej grupy, w tym co najmniej 5 stanowisk komputerowych.możliwość dostosowania zagadnień poruszanych na kursie do potrzeb i możliwości uczestników, 4.catering podczas zajęć (napoje ciepłe i zimne, w przerwie 8 godzinnych zajęć jedno ciepłe danie). Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie kursu harmonogramu zajęć wraz z podziałem na dni, godziny i tematykę. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza materiałów szkoleniowych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. Po ukończeniu kursu Wykonawca zobowiązany będzie do wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, a także załączenia do oferty wzoru tego zaświadczenia. Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE oraz tytuł projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji tj: 1.dziennej listy obecności uczestników kursu, 2.dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3.listy imiennej potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych, biurowych i piśmienniczych oraz dzienne korzystanie z cateringu. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1.nie zgłoszeniu się uczestników na kurs; 2.przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestnika kursu; 3.innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: 1.kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 2.kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 3.kserokopii wszystkich zaświadczeń i lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 4.imiennej listy uczestników kursu potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych, piśmienniczych i biurowych i korzystanie z cateringu; CZĘŚĆ B - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego z grafiki komputerowej Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu grafiki komputerowej w zakresie obsługi programu CorelDraw dla nie więcej niż 8 uczestników projektu pn.: Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikami kursu będą osoby niepełnosprawne w tym poruszające się na wózku inwalidzkim w wieku od 22 do 46 roku życia w tym 2 osoby poruszające się na wózku o napędzie elektrycznym. Kurs powinien poprzedzić wykład na temat szans zawodowych wynikających z umiejętności posługiwania się programem komputerowym Corel Draw. Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych oraz doskonalenie posiadanych umiejętności oraz przygotowanie uczestników projektu do zawodów: grafik komputerowy, projektant elementów multimedialnych. Szczególny nacisk należy położyć na wyrobienie u kursantów umiejętności, jakie wymagane są od twórców grafiki oraz animacji z wykorzystaniem technik komputerowych. Kursanci powinni ćwiczyć sprawność i samodzielność w posługiwaniu się programami komputerowymi oraz estetykę i funkcjonalność projektów. Od kandydatów na kurs wymagane będzie posiadanie podstawowej wiedzy informatycznej lub biegła znajomość podstawowej obsługi komputera oraz poczucia estetyki na podstawie oświadczenia kandydata. Program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 30 godzin zegarowych w tym: 1. Interfejs programu Corel Draw (grafika rastrowa i wektorowa - specyfika, podobieństwa i różnice, najpopularniejsze formaty graficzne, arkusz roboczy Corela, personalizacja interfejsu, paski, okna, dokery, skróty, otwieranie, zapisywanie i opcje dokumentu CDR, menedżer obiektów i symboli - praca na warstwach, teczki podręczne, rodzaje widoków, dokumenty wielostronicowe, linijki, siatka, prowadnice - ustawienia). 2. Podstawowe narzędzia edycyjne (rysowanie, przenoszenie, usuwanie obiektów, skalowanie, obracanie, pochylanie obiektów przy pomocy myszki, duplikowanie obiektów (wszystkie metody), ustawianie atrybutów konturu, zapoznanie się ze wszystkimi rodzajami wypełnień, tworzenie własnych wypełnień). 3. Precyzyjne transformacje obiektów (rozmiar i położenie, obrót, skala i lustro, pochylanie) 4. Wyrównywanie i rozkład obiektów, modyfikowanie kształtu (grupowanie i łączenie, kształtowanie obiektów: część wspólna, przycinanie, spawanie; edycja krzywej Beziera i tworzenie złożonych kształtów, narzędziem kształtu, praca na węzłach, rozłączanie i łączenie obiektów, rozłączanie, łączenie i wyrównywanie węzłów). 5. Tekst i obróbka tekstu w Corelu (formatowanie i edycja tekstu, rodzaje i atrybuty tekstu, dopasowywanie tekstu do ścieżki). 6. Narzędzia wspomagające pracę w Corel Draw (wektoryzacja grafik rastrowych, import formatów nie obsługiwanych przez program do grafiki wektorowej, wymiarowanie obiektów - rysunek techniczny, przygotowanie pliku do druku w formacie postscriptowym EPS). 7. Efekty w formacie wektorowym (perspektywa, obwiednia, metamorfoza, wytłoczenie, soczewki - warstwy efektowe, kadrowanie, interaktywne efekty, m.in. przezroczystość). 8. Efekty w formacie rastrowym (trójwymiarowe, rozmywanie, wyostrzanie, twórcze, zniekształcanie, ozdobne). 9. Stworzenie własnego projektu reklamowego w formacie wektorowym. Zajęcia powinny odbywać się w dniach: od poniedziałku do soboty z tym, że ze względu na fakt, że uczestnikami kursu będą osoby aktywne zawodowo, zajęcia powinny być organizowane w dni robocze w godzinach popołudniowych tj. między 16:30 a 20:30, natomiast w soboty od godziny 9:30 nie więcej niż 8 godzin dziennie. Miejsce realizacji kursu powinno znajdować się na terenie miasta Bochnia ze względu na niepełnosprawność ruchową (osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich) i ze względu na konieczny dojazd z miejsca zamieszkania. Wykonawca kursu powinien zapewnić uczestnikom: - materiały szkoleniowe - po otrzymaniu wszystkich materiałów uczestnicy będą zobowiązani do potwierdzenia odbioru w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza materiałów szkoleniowych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, -nowoczesne metody szkolenia: warsztaty, prezentacje multimedialne, ćwiczenia praktyczne w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy z zapleczem sanitarnym. Zajęcia powinni prowadzić wykwalifikowani nauczyciele i doświadczeni praktycy, -możliwość dostosowania zagadnień poruszanych na kursie do potrzeb i możliwości uczestników, -catering podczas zajęć (lekki, ciepły posiłek, napoje zimne i ciepłe itp) Kurs powinien odbywać się w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy, a pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym, nie powinny stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób na wózkach inwalidzkich. Sala powinna pomieścić 8 osób i powinna być wyposażona stosownie do potrzeb 8 osobowej grupy. Przestrzeń robocza niezbędna do uczestniczenia osób niepełnosprawnych w zajęciach powinna spełniać krajowe normy odpowiadające potrzebom osób w zakresie poruszania się na wózkach inwalidzkich, w tym zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni przy biurku ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. W celu zwiększenia powierzchni biurka/stołu można zastosować system wysuwanych blatów, nadstawek lub mobilnych stolików lub podstawek teleskopowych pod monitor. Szuflady powinny być zabezpieczone przed wypadnięciem. Wykonawca zobowiązany jest do: -zapewnienia usług asystenta osoby niepełnosprawnej, którego zadaniem będzie udzielanie indywidualnego wsparcia uczestnikom kursu w miejscu prowadzenia zajęć, w zakresie czynności trudnych do samodzielnego wykonania związanych z organizacyjnymi i nie merytorycznymi aspektami kursu, -przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu, -dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wykonawca kursu zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie kursu harmonogramu realizowanych zajęć zawierającego datę, godzinę i tematy zajęć. Po ukończeniu kursu Wykonawca zobowiązany będzie do wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu (zgodne z rozporządzeniem MEN dot. kształcenia ustawicznego) lub odpowiedni certyfikat umiejętności komputerowych. Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji tj: 1.dziennej listy obecności uczestników kursu, 2.dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3.listę imienną potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, biurowych oraz korzystanie z cateringu. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1.nie zgłoszeniu się uczestników na kurs; 2.przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz o każdorazowej nieobecności uczestnika kursu na zajęciach; 3.innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: 1.kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 2.kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 3.kserokopii wszystkich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 4.imiennej listy uczestników kursu potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych, biurowych i korzystanie z cateringu. CZĘŚĆ C - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego z oprogramowania Autodesk 3ds Max Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu oprogramowania Autodesk 3ds Max dla 1 uczestnika projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikiem szkolenia jest osoba niepełnosprawna poruszająca się na wózku inwalidzkim o napędzie elektrycznym. Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowej oraz doskonalenie posiadanych umiejętności. Program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 24 godziny zegarowe z następujących tematów: - poznanie interfejsu, - tworzenie i modyfikowanie podstawowych obiektów, - manipulowanie sceną, - wybieranie obiektów, - transformacje, - organizacja obiektów i sceny, - typy elementów geometrycznych, - parametryczne obiekty 3D, - modyfikatory, - podstawowe modyfikatory, - klonowanie obiektów, - low poly modelowanie, - nadawanie kształtu, - spline Edycja, - tworzenie obiektów ze Spline, - używanie obiektów złożonych, - typy światła, proste ustawienia świateł, - narzędzia światła, - Indirect Illumination Exposure Control, - symulacja światła, - efekty świetlne, - materiały - praca z edytorem materiałów, - typy Materiałów, - używanie Predefined ProMaterials, - użycie Map, - koordynaty mapowania, - arch and Design Materials, - użycie Multi sub Object Materials, - rendering, tło, - okno klatki renderingu, - forma zapisu renderingu, - seria renderingów - Batch Rendering, - RAM Player. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w blokach minimum 4 godzinnych przedzielonych przerwą regeneracyjną z poczęstunkiem. Miejsce realizacji kursu powinno znajdować się w odległości nie przekraczającej 50 km od miejscowości Bochnia lub w Bochni z uwagi na koszty dojazdu oraz z uwagi na fakt, że uczestnik kursu może maksymalnie przeznaczyć na dojazd 1 godzinę. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami narządu ruchu wraz zapleczem sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć uczestnika szkolenia w: 1.materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. Po otrzymaniu wszystkich materiałów uczestnik jest zobowiązany do potwierdzenia odbioru w formie pisemnej, 2.nowoczesne metody szkolenia: warsztaty, prezentacje multimedialne, ćwiczenia praktyczne w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy z zapleczem sanitarnym, 3.zajęcia powinni prowadzić wykwalifikowani nauczyciele i doświadczeni praktycy, 4.możliwość dostosowania zagadnień poruszanych na kursie do potrzeb i możliwości uczestnika, 5.dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestnika kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne, 6.wykonawca zapewni uczestnikowi zajęć catering (napoje zimne, ciepłe, ciastka, paluszki itp.) Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikowi kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Przestrzeń robocza niezbędna do uczestniczenia w zajęciach powinna spełniać krajowe normy odpowiadające potrzebom osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, w tym zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni przy biurku ze względu na konieczność manewrowania, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. W celu zwiększenia powierzchni biurka/stołu można zastosować system wysuwanych blatów, nadstawek lub mobilnych stolików lub podstawek teleskopowych pod monitor. Szuflady powinny być zabezpieczone przed wypadnięciem. Wykonawca kursu zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie programu wraz harmonogramem realizowanych zajęć zawierającym datę, godzinę i tematy zajęć. Po ukończeniu kursu uczestnik powinien otrzymać świadectwo/zaświadczenie ukończenia kursu (zgodne z rozporządzeniem MEN dot. kształcenia ustawicznego) lub Międzynarodowy Certyfikat Ukończenia Szkolenia Autodesk (Autodesk Certyficate of Completion). Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji tj: 1.dziennej listy obecności uczestnika kursu; 2.dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3.potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych oraz potwierdzenie korzystania z cateringu. Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1.nie zgłoszeniu się uczestnika na kurs 2.przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestnika kursu; 3.innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: 1.kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 2.kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 3.kserokopii wszystkich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 4.potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, biurowych i korzystania z cateringu;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego wprowadzającego do grafiki komputerowej tj. pozyskanie umiejętności posługiwania się programem Photoshop
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKI OŚRODEK SZKOLENIOWO-DORADCZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKI OŚRODEK SZKOLENIOWO-DORADCZY SP. Z O.O.
- Podkarpacki Osrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp z o.o., ul. Rejtana 53, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7490,00
Oferta z najniższą ceną: 3530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7490,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu komputerowego z grafiki komputerowej w zakresie obsługi programu Corel Draw.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKI OŚRODEK SZKOLENIOWO-DORADCZY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKI OŚRODEK SZKOLENIOWO-DORADCZY SP. Z O.O.
- Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp z o.o., ul. Rejtana 53, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12160,00
Oferta z najniższą ceną: 4330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Budowa piwnic grobowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Podedworze w Bochni
- Przebudowa i remont boiska o nawierzchni sztucznej trawy położonego w Parku Rodzinnym Uzbornia w Bochni
- Dostawa wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej cz. I (III)
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym na osiedlu Smyków w Bochni
- Całodobowa obsługa portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.
- Zakup samochodu osobowego dla Starostwa Powiatowego w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu pn. "Utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Kętrzynie"
- Dostawa przełączników sieciowych i biblioteki taśmowej oraz wdrożenie usług w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" Powiat Lęborski
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.