eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › OG-2511/PN/1/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Opole: OG-2511/PN/1/09
Numer ogłoszenia: 327302 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu , ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 453-19-35, faks 0-77 454-42-46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OG-2511/PN/1/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie każdej z części zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę kompletności dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów oraz ocenę ich aktualności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy PZP 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP 7. Oświadczenie o okresach, na jakie została udzielona gwarancja, złożone na formularzu ofertowym 8. W stosunku do każdej części zamówienia, do której będzie składana oferta, wykaz wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z usługą montażu mebli biurowych, na kwotę co najmniej 50 000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat i odbiorcy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie 9. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pokój 410.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pokój 410.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Ilość 1 Biurko 106 szt. 2 Szafa aktowa 83 szt. 3 Szafa ubraniowa 48 szt. 4 Krzesło obrotowe 126 szt. 5 Krzesło 128 szt. 6 Stolik okrągły 61 szt. 7 Krzesło z pulpitem 50szt. 8 Stół konferencyjny 2szt. 9 Szafa kartotekowa 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1b.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Ilość 1 Biurko 16 szt. 2 Komoda aktowo-ubraniowa 16 szt. 3 Komoda 16 szt. 4 Stolik 16 szt. 5 Fotel 32 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Ilość 1 Element wysoki lady 1 szt. 2 Element niski lady 1 szt. 3 Element narożny wysoki 1 szt. 4 Kontener podbiurkowy z trzema szufladami 1 szt. 5 Półka pod klawiaturę 1 szt. 6 Wózek pod komputer 1 szt. 7 Stolik okrągły 1 szt. 8 Sofa 1 szt. 9 Fotel 2 szt. 10 Szafa aktowa zamykana 1 szt. 11 Szafa ubraniowa 1 szt. 12 Regał otwarty - 18 przestrzeni 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.