eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów (zamówienie z podziałem na 2 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20

Ogłoszenie nr 327295 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Rzeszów: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów (zamówienie z podziałem na 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309404


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000, ul. ul. Krakowska  , 35111   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85, e-mail zamowienia_jw4784@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: MON - Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów (zamówienie z podziałem na 2 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/55/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników w następującym zakresie: 1) Część nr 1 zamówienia (zadanie nr 1): dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników - STAR 200,266 (asortyment I); 2) Część nr 2 zamówienia (zadanie nr 2): dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników - HONKER, TARPAN, LUBLIN (asortyment II); 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Dla zadania nr 1 określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej; 2) Dla zadania nr 2 określony został w Załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej; 3. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.) - nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi przez co Zamawiający rozumie części zamienne posiadające bieżący rok produkcji lub poprzedni - jednak nie wcześniejszy niż 12 miesięcy licząc wstecz od daty dostawy. 5. Na każdym opakowaniu części zamiennych w sposób trwały musi być umieszczona informacja producenta, tzw. etykieta opakowania. 6. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, katalog oraz nazwa producenta. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone części zamienne na okres minimum jednego roku od momentu przyjęcia części zamiennych przez Zamawiającego. 8. Części zamienne mają być zakonserwowane w taki sposób, aby umożliwić ich przechowywanie w magazynach nieogrzewanych przez minimum 12 miesięcy, licząc od daty ich dostarczenia Zamawiającemu. 9. Części zamienne powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu; 10. Na wystawianych fakturach VAT należy podawać cenę jednostkową brutto oraz pozycję z formularza cenowego wraz z numerem umowy której dotyczy. 11. Części regenerowane dopuszcza się w zadaniu nr 1 dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników - STAR 200,266 w pozycjach: 30 - Trójkomorowy zbiornik powietrza 31 - Dwuobwodowy mechanizm wspomagający hamulce 12. W zadaniu nr 2 dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników - HONKER, TARPAN, LUBLIN w pozycjach: 18 - Półoś tylnego mostu kpl.Honker 2324 (2,9T) 19 - Półoś tylnego mostu kpl.Honker 2424 (3,5T) i Skorpion wymagane jest świadectwo kontroli jakości od producenta 13. Dotyczy zadania nr 1 i 2 Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie (maksymalnie 3 dostawy) - przy czym termin realizacji dostaw cząstkowych Wykonawca zaproponuje w treści złożonej przez siebie oferty, według bieżących potrzeb Zamawiającego lub jednorazowo w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2016 r. (najpóźniej) lub do wyczerpania kwoty maksymalnej wysokości zobowiązań Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu umowy. 14. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załączniki do SIWZ. 15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym Wykonawcy. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawca. Miejscami dostaw są magazyny: 1) Magazyn służby czołgowo-samochodowej Rzeszów ul. Lwowska 5 (zadanie nr 1 i 2); 2) Magazyn służby czołgowo-samochodowej Nisko ul. Sandomierska 20 (zadanie nr 1 i 2); 16. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniach pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników - STAR 200,266
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT68246.34
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe STARKOP Leszek Kucharski Spółka Jawna,  ,  Al. Wyzwolenia 74c,  27-200,  Starachowice,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83634.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83634.84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89955.28
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa częśc zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników - HONKER, TARPAN, LUBLIN
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4720.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MOTORPOL Sławomir Falkowski,  ,  ul. Traugutta 2,  59-300,  Lubin,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47102.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4710277
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55406.58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.