eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Ochrona wraz z monitoringiem obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Nowym Targu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Nowy Targ: Ochrona wraz z monitoringiem obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 327294 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Targu , ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 2612612, faks 0-18 2612612.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona wraz z monitoringiem obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Nowym Targu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: ochrona wraz z monitoringiem obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 Konserwacja i naprawy systemów alarmowych zainstalowanych w Sądzie Rejonowym w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 Parametry obiektów: Budynek I Powierzchnia zabudowy 911,98 m2 Powierzchnia całkowita 2 677,64 m2 Kubatura budynku 8 171,00 m3 Liczba kondygnacji naziemnych 3 Budynek II Powierzchnia zabudowy 1 574,62 m2 Powierzchnia całkowita 4 192,39 m2 Kubatura budynku 15 147,26 m3 Liczba kondygnacji naziemnych 3 w północnej części budynku 2 w południowej części budynku Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Zakres rzeczowy usługi: 1. Fizyczna ochrona 2-ch budynków Sądu Rejonowego w Nowym Targu położonych przy ul. Ludźmierskiej 29 (część I-go budynku jest zajmowana przez Prokuraturę Rejonową w Nowym Targu, lecz ochroną ma być objęty cały budynek) realizowana przez pracowników ochrony w tym Szefa ochrony: W poniedziałek (w dni robocze) każdego tygodnia w godz. od 7.00 do 7.30 - dwóch pracowników ochrony od 7.30 do 15.30 - czterech pracowników ochrony od 15.30 do 18.00 - dwóch pracowników ochrony Od wtorku do piątku (w dni robocze) każdego tygodnia w godz.: od 7.00 do 7.30 - dwóch pracowników ochrony od 7.30 do 15.30 - czterech pracowników ochrony od 15.30 do 16.00 - dwóch pracowników ochrony w pozostałym czasie tj. w poniedziałki (w dni robocze) od godz. 18.00 do 7,00 dnia następnego, w pozostałe dni robocze od godz. 16.00 do 7.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy ( w tym święta) - 1 pracownik ochrony W razie konieczności Wykonawca zapewni wsparcie pracowników ochrony przez grupę interwencyjną. Szef ochrony - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia) Pracownicy ochrony - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia) Ochrona osób i mienia Sądu ma być wykonywana przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę na czas nie krótszy niż okres wykonywania umowy. Zamawiający nie dopuści do sprawowania ochrony innych osób niż pracownicy Wykonawcy. (nie może być umowa cywilno-prawna) Pracownicy ochrony mają spełniać następujące wymagania: - posiadają wymagane uprawnienia , - są przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy i posiadają czynną umiejętność jej udzielania - znają przepisy o ochronie osób i mienia - charakteryzują się wysoką kulturą osobistą - radzą sobie z rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych - nie były karane - nie ulegają nałogom (w szczególności nie są uzależnione od alkoholu lub środków odurzających) - posiadają podstawową wiedzę techniczną w zakresie obsługi wykrywaczy metalu, systemów alarmowych i systemów kamer przemysłowych - posiadają sprawność psychofizyczną umożliwiającą podjęcie działań interwencyjnych (w granicach uprawnień ochrony) w przypadku wystąpienia stanu zagrożenia życia lub zdrowia albo uszkodzenia mienia Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór nad ekipą ochraniającą budynki Sądu oraz będzie sprawował kontrolę nad wykonywaniem ochrony Sądu również poprzez dokonywanie kontroli pracowników w różnych porach (także nocnych). Przeprowadzenie takich kontroli ma być odnotowane w książce wydarzeń. Szczegółowy zakres obowiązków szefa ochrony: 1/ Koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników ochrony 2/ Dokonywanie odpraw przed rozpoczęciem ochrony 3/ Organizacja służb dla poszczególnych pracowników ochrony w celu zapewnienia bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania Sądu Rejonowego w Nowym Targu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu w tym zapewnienia dostępu do budynku upoważnionych pracowników Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej poza godzinami pracy 4/ Kontrola wykonywania zadań przez pracowników ochrony w tym kontrola wykonywanych obchodów wewnątrz obiektów 5/ Ciągła obserwacja obrazu z urządzeń monitorujących obiekty i ich otoczenie, przyjmowanie sygnałów napadu, włamania, pożaru i podejmowanie działań adekwatnych do zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, 6/ Podejmowanie i organizowanie działań w przypadku zakłócenia porządku publicznego w chronionych obiektach w tym wzywanie grupy interwencyjnej w sytuacji tego wymagającej, 7/ Przyjmowanie poleceń Zamawiającego lub upoważnionej osoby , jeśli mieszczą się w zakresie prac ochronnych i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionych obiektów, 8/ Prowadzenie książki wydarzeń. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony: 1/ Otwarcie budynków Sądu przez pracowników ochrony pełniących służbę o godz. 7.00 w dzień roboczy w celu umożliwienia pracownikom wejścia do budynków. 2/ Sprawdzenie w czasie rozpoczęcia służby ochronnej obiektów pod względem zabezpieczenia technicznego, 3/ Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji, 4/ Kontrola osób wchodzących do budynków Sądu pod względem zasadności wejścia na teren obiektu. Jeśli będą tego wymagały wprowadzone przepisy, również sprawdzanie dokumentów stwierdzających tożsamość osoby wchodzącej do Sądu. Sprawdzanie osób i bagaży pod względem wnoszenia na teren obiektów: broni, amunicji, ładunków wybuchowych, materiałów pirotechnicznych, niebezpiecznych przedmiotów itp., 5/ Reagowanie na zakłócanie porządku publicznego, 6/ Dokonywanie przynajmniej cogodzinnych obchodów na poszczególnych kondygnacjach budynków, a w dniach o zwiększonej ilości rozpraw - częstszych stosownie do potrzeb 7/ Wykonywanie innych czynności mających na celu zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania Sądu , 8/ Pomoc osobom niepełnosprawnym wchodzącym do budynku, poruszającym się po korytarzach itp., 9/ Pod koniec służby dokonywanie dokładnego sprawdzenia wszystkich dostępnych pomieszczeń pod względem opuszczenia obiektów przez osoby obce oraz pozostawionych przedmiotów niewiadomego pochodzenia. Sprawdzenie stanu zabezpieczenia technicznego, 10/ Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających w obiektach poza godzinami i dniami urzędowania 11/ Pracownik ochrony pełniący służbę po godzinach pracy Sądu oraz w dni wolne od pracy i święta jest zobowiązany umożliwić upoważnionym pracownikom Sądu i Prokuratury wejście do budynku w celu wykonywania czynności służbowych, 12/ Pracownik ochrony pełniący służbę po godzinach pracy Sądu oraz w dni wolne od pracy jest zobowiązany do obserwacji obrazu z urządzeń monitorujących obiekty i ich otoczenie, przyjmowania sygnałów włamania, pożaru i podejmowanie działań adekwatnych do zagrożenia 13/Pracownicy ochrony są zobowiązani również do zgłaszania Zamawiającemu zauważone uszkodzenia i awarie : sieci c.o. (w tym kotłów co), sieci wodociągowo - kanalizacyjnej, wyposażenia węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego, instalacji alarmowej, instalacji telewizji dozorowej i innych. 14/ pracownik ochrony pełniący służbę o godz. 18,00 w poniedziałki (dni robocze) oraz o godz. 16.00 w pozostałe dni robocze zamyka budynki Sądu po wyjściu pracowników i dozoruje budynki w sposób umożliwiający osobom i służbom sprzątającym wykonanie powierzonych im czynności. Dodatkowe warunki stawiane przez Zamawiającego : - Wykonawca dołoży starań w celu utrzymywania stałej ekipy ochraniającej budynki Sądu - każdorazowo wprowadzenie zmian składu osobowego ekipy ochroniarskiej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, - Pracownicy wykonujący ochronę budynków sądu winni być ubrani w stroje typu garnitur (odstępstwo od tej zasady będzie podlegało uzgodnieniu z Zamawiającym), winni posiadać identyfikatory ze zdjęciem oraz posiadać sprzęt do komunikowania się między sobą, z odpowiednimi służbami oraz z Zamawiającym ( krótkofalówki, tel. komórkowe). - ze względu na specyfikę spraw, jakimi zajmuje się Zamawiający, Wykonawca przedstawi - przed podpisaniem umowy - poświadczenia o niekaralności pracowników, którzy będą ochraniać budynki Sądu, - Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych z pracownikami ochrony, którzy będą ochraniać budynki Sądu - Wykonawca - oprócz ekipy ochroniarskiej - zapewni wsparcie grup interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających 2. Monitoring systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego w 2-ch budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu poprzez: - podłączenie istniejącego lokalnego systemu alarmowego do systemu dyskretnego ostrzegania z zapewnieniem dojazdu grupy interwencyjno-patrolowej w czasie max. 10-ciu minut od momentu otrzymania sygnału o uruchomieniu alarmu. Stacja monitorowania Wykonawcy musi spełniać warunki podłączenia drogą radiową lub GPRS i telefoniczną sytemu alarmowego Zamawiającego do urządzeń odbiorczych Wykonawcy oraz musi pozwalać na natychmiastową weryfikację sygnału alarmowego tj. określenie rodzaju i miejsca alarmu oraz niezwłoczne skierowanie do budynku grupy interwencyjno-patrolowej. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenie monitorujące pozostanie własnością Wykonawcy i będzie mu wydane po zakończeniu umowy - monitorowanie przez Wykonawcę lokalnego systemu sygnalizacji pożaru w budynkach Sądu - przyjmowanie informacji o alarmie a po weryfikacji powiadomienie Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Nowym Targu oraz osób wskazanych przez Zamawiającego 3. Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w 2-ch budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu poprzez: - podłączenie istniejącego lokalnego systemu alarmowego do systemu dyskretnego ostrzegania z zapewnieniem dojazdu grupy interwencyjno-patrolowej w czasie max. 10-ciu minut od momentu otrzymania sygnału o uruchomieniu alarmu. Stacja monitorowania Wykonawcy musi spełniać warunki podłączenia drogą radiową lub GPRS i telefoniczną sytemu alarmowego Zamawiającego do urządzeń odbiorczych Wykonawcy oraz musi pozwalać na natychmiastową weryfikację sygnału alarmowego tj. określenie rodzaju i miejsca alarmu oraz niezwłoczne skierowanie do budynku grupy interwencyjno-patrolowej. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenie monitorujące pozostanie własnością Wykonawcy i będzie mu wydane po zakończeniu umowy - monitorowanie przez Wykonawcę lokalnego systemu alarmowego w budynkach Sądu - przyjmowanie informacji o alarmie, a po weryfikacji powiadomienie osób wskazanych przez Zamawiającego i odpowiednich służb . W razie potrzeby zabezpieczy obiekt do czasu przybycia osób upoważnionych lub odpowiednich służb. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum dwóch własnych, dwuosobowych grup interwencyjno-patrolowych zdolnych dojechać do siedziby Zamawiającego we wskazanym czasie. 4. Wykonywanie bieżącej konserwacji i usuwanie awarii instalacji telewizji przemysłowej (CCTV) w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu (komputer z kartą VTV) obejmującej przegląd urządzeń monitoringu wizyjnego wraz z usunięciem usterek w zakresie: - poprawności działania kamer, rejestratora obrazu, monitorów - sprawdzenia stanu technicznego połączeń giętkich - sprawdzenia zasilania systemu - czyszczenia obiektywów kamer - korekty ustawień kamer - wykonywania drobnych napraw systemu Konserwacja ma być wykonana min. 2-krotnie w czasie trwania umowy tj. w styczniu 2015r. i w lipcu 2015r. Po wykonaniu konserwacji systemu Wykonawca sporządzi odpowiedni protokół i przedstawi go Zamawiającemu. W razie awarii systemu Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do jej usunięcia w ciągu 24 godzin od powiadomienia o awarii. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania prac naprawczych wymagających wymiany czy dołożenia urządzeń lub zużycia materiałów instalacyjnych , prace te będą wyceniane odrębnie na podstawie szczegółowego kosztorysu i rozliczane poza niniejszą umową. Pracownicy wykonujący konserwacje i naprawy - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia) 5. Wykonywanie bieżącej konserwacji i usuwanie awarii systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanego w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu (centrale DSC PC-4020) w zakresie: - poprawności działania przycisków napadowych, czujników (czystość, pola pokrycia) , obwodów sabotażowych, urządzeń bezprzewodowych (w tym baterii nadajników) - sprawdzenia stanu technicznego centrali (zaciski na listwie połączeniowej, reakcja na zanik napięcia, stan akumulatora) - sprawdzenia prawidłowości zapisu w pamięci centrali definicji linii, czasu opóźnienia, czasu sygnalizacji akustyczno-optycznej - sprawdzenia wszystkich urządzeń pod względem estetyki i stanu mocowania - sprawdzenie zgodności komunikatów odbieranych przez stację monitorującą z sygnałami wysyłanymi Konserwacja ma być wykonana min. 2-krotnie w czasie trwania umowy tj. w styczniu 2015r. i w lipcu 2015r. Po wykonaniu konserwacji systemu Wykonawca sporządzi odpowiedni protokół i przedstawi go Zamawiającemu. W razie awarii systemu Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do jej usunięcia w ciągu 24 godzin od powiadomienia o awarii. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania prac naprawczych wymagających wymiany czy dołożenia urządzeń lub zużycia materiałów instalacyjnych , prace te będą wyceniane odrębnie na podstawie szczegółowego kosztorysu i rozliczane poza niniejszą umową. Pracownicy wykonujący konserwacje i naprawy - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia) 6. Wykonywanie bieżącej konserwacji i usuwanie awarii systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu oddymiania zainstalowanego w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu (centrale Sagitta-250) w zakresie: - sprawdzenia poprawności zadziałania każdej czujki i ręcznego ostrzegacza pożarowego zgodnie z zaleceniami producenta - sprawdzenia czy centrala sygnalizacji pożarowej prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uaktywnia wszystkie inne urządzenia ostrzegawcze i pomocnicze, - sprawdzenia poprawności zaprogramowanych czasów w centrali sygnalizacji pożarowej - sprawdzenia i konserwacji wszystkich styków w centrali sygnalizacji pożarowej - sprawdzenie poprawności komunikatów w bazie odbiorczej wysyłanych z centrali pożarowej przez nadajnik monitoringu pożarowego - sprawdzenie czy wszystkie połączenia kablowe i sprzęt są sprawne, nie uszkodzone i odpowiednio zabezpieczone oraz czy pod każdą czujką jest utrzymana wolna przestrzeń (co najmniej 0,5 m we wszystkich kierunkach) - przegląd centrali oddymiania wraz z ręcznymi ostrzegaczami pożaru i przyciskami przewietrzania , konserwacja styków w centrali oddymiania, sprawdzenie siłowników i klap oddymiania Konserwacja ma być wykonana min. 2-krotnie w czasie trwania umowy tj. w styczniu 2015r. i w lipcu 2015r. Po wykonaniu konserwacji systemu Wykonawca sporządzi odpowiedni protokół i przedstawi go Zamawiającemu. W razie awarii systemu Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do jej usunięcia w ciągu 24 godzin od powiadomienia o awarii. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania prac naprawczych wymagających wymiany czy dołożenia urządzeń lub zużycia materiałów instalacyjnych , prace te będą wyceniane odrębnie na podstawie szczegółowego kosztorysu i rozliczane poza niniejszą umową. Pracownicy wykonujący konserwacje i naprawy - wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia) 7. Świadczenie usługi transportu wartości pieniężnych nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej do banków obsługujących Zamawiającego i bezpiecznego przewozu kasjera z siedziby Sądu Rejonowego w Nowym Targu do banków obsługujących Zamawiającego (zlokalizowanych w Nowym Targu - odległość do 5 km) i z powrotem. Ilość transportów wartości pieniężnych w m-cu wynosi: - do banku realizującego zastępczą obsługę kasową NBP - w każdym dniu roboczym - do banku realizującego zastępczą obsługę kasową BGK - średnio 15 razy w m-cu Pobieranie pakietów z gotówką z siedziby Zamawiającego ma być wykonywane przez pracowników ochrony wskazanych przez Wykonawcę zgodnie ze sporządzonym wykazem i będzie następować bez sprawdzenia zawartości pakietu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za straty powstałe w trakcie świadczenia usługi przewozu wartości pieniężnych. Ilość przewozów kasjera : - do banku realizującego zastępczą obsługę kasową NBP i z powrotem - średnio 3 razy w m-cu - do banku prowadzącego dystrybucję znaków opłaty sądowej - średnio 1 raz w m-cu Termin bezpiecznego przewozu kasjera do banku i z powrotem jest zgłaszany przez pracownika Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem. Lokalizacja banków oraz godziny transportów zostaną określone w zał. nr 1 do Umowy. Usługa ma być świadczona przy wykorzystaniu kierowcy-inkasenta, uzbrojonego konwojenta oraz pojazdu przystosowanego do przewozu wartości pieniężnych i na zasadach zgodnych z Rozp. MSWiA z dnia 07.09.2010r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. Wykonawca ma posiadać ubezpieczenie wartości pieniężnych w transporcie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK Oddział Kraków nr - 27 1130 1150 0012 1235 7790 0001 . Kserokopię wpłaty/przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.10.2014r. do godz.10:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot oraz utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opłacona polisa ubezpieczenia wartości pieniężnych w transporcie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-400 Nowy Targ ul. Ludźmierska 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj: Nowy Targ ul. Ludźmierska 29 - pok. 009 (parter, II budynek Sądu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.