To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-15
Gdańsk: Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku w systemie bezgotówkowym
Numer ogłoszenia: 32724 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12762 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku w systemie bezgotówkowym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego tj. etyliny bezołowiowej (Pb 95) i oleju napędowego (ON) do pojazdów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku i Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku w systemie sprzedaży bezgotówkowej w roku 2016 -2017 (styczeń). Miejscem realizacji przedmiotu umowy będą stacje benzynowe Wykonawcy znajdujące się na terenie woj. pomorskiego i na pozostałym terenie kraju RP. 2.Wykonawca musi zapewnić możliwość sprzedaży paliwa na stacjach paliw czynnych 24 godziny, w dni powszednie i święta przez cały rok. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie na pozostałym terenie kraju RP. 4.Dostawa paliwa (tankowanie) obejmować będzie obecnie 21 pojazdów samochodowych w tym 13 zasilanych ON i 8 zużywających benzynę bezołowiową Pb 95. Przewidywalna liczba kart paliwowych w niniejszym zamówieniu dla pojazdów samochodowych wyniesie 21 szt. 5.Wykonawca zapewni również Zamawiającemu sprzedaż paliwa do kanistrów. Przewidywalna liczba kart umożliwiająca zakup paliwa do karnista w niniejszym zamówieniu wyniesie 2 szt. 6.Dostarczane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych (PN) oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680). 7.Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi około: etylina bezołowiowa (Pb 95) - około 13 061,00 litrów, olej napędowy (ON) - około 18 946,00 itrów. 8.Dostawy (tankowanie) paliw na stacjach Wykonawcy powinny być realizowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów stanowiących własność Zamawiającego. Dostawy (tankowanie) do środków transportu WIOŚ będą realizowane systematycznie, sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Wykaz pojazdów zawiera zał. nr 1 do umowy. 9.Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od faktycznej ilości zakupionego paliwa w okresie od dnia podpisania umowy do wyczerpania środków określonych w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego SIWZ przez Wykonawcą, jednak nie dłużej niż do dnia 31.01.2017r. W związku z tym, że ilość zamówionych litrów paliwa uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilości litrów podane ust. 7 w niniejszego rozdziału, są ilościami szacunkowymi, podanymi w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia. Z uwagi na to, podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów benzyny bezołowiowej PB95 oraz oleju napędowego a zatem, Zamawiający nie będzie zobowiązany do realizacji zakupu przedmiotu zamówienia, w pełnym zakresie ilościowym i wartościowym. 10.Cena za przedmiot zamówienia określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do niniejszego SIWZ) nie stanowi zobowiązania Zamawiającego. 11.Wykonawca winien zagwarantować możliwość zakupu materiałów eksploatacyjnych do pojazdów Zamawiającego (płyny, oleje, żarówki, kosmetyki samochodowe, itp.). 12.Wykonawca wystawi bezpłatnie karty identyfikacyjne (paliwowe) do tankowania, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa i akcesoriów samochodowych w systemie bezgotówkowym, w ilości określonej w ust. 4 i ust.5 niniejszego rozdziału. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart o których mowa w ust. 12 w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. 14.W przypadku uszkodzenia, zagubienia bądź kradzieży karty/kart - z winy Zamawiającego, Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o wystawienie nowej karty/kart i pokryje wszelkie koszty związane z wyrobieniem duplikatu karty. W przypadku zgłoszenia utraty karty przez Kupującego, Sprzedający zapewni blokadę karty w sieci punktów sprzedaży. 15.Dokonywane zakupy rozliczane będą, co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. 16.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą, złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Wydanie tych kart, nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy jednak nie później niż 14 dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego. 17.Każdorazowo do faktury, Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć ewidencję wykonanych transakcji zawierającą co najmniej: daty tankowania, miejsca tankowania, rodzaju paliwa, ilości tankowanego paliwa, cenę jednostkową litra paliwa, wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu - jeżeli dotyczy, numer rejestracyjny pojazdu, numer kary itp. 18.W razie powstania uzasadnionych zastrzeżeń, co do jakości sprzedawanego paliwa, Wykonawca ma obowiązek udostępnić, na żądanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty otrzymania żądania - świadectwo jakości tej partii paliwa, którego wątpliwość dotyczy. 19.Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedawanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. 20.Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 ze zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., ul.Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120116,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122272,44
Oferta z najniższą ceną: 122272,44 / Oferta z najwyższą ceną: 122272,44
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
- Modernizacja/dostawa wyposażenia AV
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego.
- Dostawa samochodu dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby Miasta i Gminy Bodzanów na rok 2026"
- Dostawa oleju napędowego do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
- Dostawa paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów administrowanych przez Tarnowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. W Tarnowie
- Zakup paliw płynnych do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn roboczych i urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy Działdowo oraz pojazdów i motopomp OSP z terenu Gminy Działdowo w 2026 roku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Leczniczo - Opiekuńczego im. bł. bpa Michała Kozala w Raciążku
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





