eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrówdostawa autobusu szkolnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-22

POZYCJA 32719

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Aleksandrów: dostawa autobusu szkolnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Aleksandrów, do kontaktów: Kukiełka Piotr, 23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie, tel. 084 6875002, e-mail: aleksandrow_g_s@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.aleksandrow.netbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa autobusu szkolnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 23-408 Aleksandrów 380, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego,rok produkcji 2006. Autobus musi spełniać wymagania stawiane pojazdom określone w ustawie z dnia 20.06.1997- Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 908 z późn. zm.) oraz posiadać polskie świadectwo homologacji. 1. Liczba miejsc pasażerskich: ogółem minimum 75 , w tym minimum 45 miejsca siedzące. 2. Silnik: a) Moc minimum 240 KM, b) Wysokoprężny spełniający normę minimum EURO 3 3. Skrzynia biegów : mechaniczna 4. Ogumienie bezdętkowe plus koło zapasowe 5. Układ kierowniczy ze wspomaganiem i regulacją pozycji koła kierownicy. 6. Zawieszenie na poduszkach pneumatycznych (przód i tył autobusu). 7. Układ hamulcowy - wyposażony w ABS i ASR , hamulce tarczowe na obydwu osiach. 8. Nadwozie: a) konstrukcja nadwozia - konstrukcja samonośna, dolne segmenty kratownicy podłogowej i szkieletu nadwozia wykonane ze stali nierdzewnej, b) poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów odpornych na korozję - aluminium, tworzywo sztuczne, blacha nierdzewna, c) podłoga wyklejona wykładziną antypoślizgową, d) ogrzewanie wnętrza - wydajne, e) dwoje drzwi pasażerskich, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy, wyposażone w mechanizm antyzakleszczeniowy, zgodnie z przepisami dla autobusów szkolnych, f) siedzenie kierowcy na poduszce pneumatycznej - regulowane, z pasem bezpieczeństwa, g) siedzenia pasażerskie wysokie, miękkie wyposażone w podłokietnik i uchwyt boczny, h) lusterka zewnętrzne podgrzewane sterowane elektrycznie, i) instalacja elektryczna - 24 V, j) układ centralnego smarowania, k) immobilaiser, l) tachograf - zgodnie z obowiązującymi przepisami, ł) minimalny okres gwarancji na perforację nadwozia - 6 lat, m) minimalny okres gwarancji na nadwozie autobusu - 3 lata, n) minimalny okres gwarancji na układ napędowy - 3 lata, o) minimalny okres gwarancji na powłoki lakiernicze 3 lata. 10. Pozostałe, konieczne wyposażenie: a) ściany boczne i sufit pokryte wykładziną miękką, b) radio-odtwarzacz, wzmacniacz, mikrofon i głośniki, c) dodatkowe wyposażenie nowego autobusu szkolnego zgodne z obowiązującymi przepisami, d) kołpaki kół, e) ramki kierunkowe tablic ( podświetlane ), 11. Kolor autobusu zgodny z obowiązującą kolorystyką dla autobusów szkolnych, z napisem \Autobus szkolny Aleksandrów\ w kolorze niebieskim, plus oznaczenia zewnętrzne autobusu szkolnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa autobusu szkolnego - sztuk 1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł. 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto w banku BS Biłgoraj Nr 68 9602 0007 0000 2323 2000 0001 4. W ofercie należy złożyć potwierdzenie przelewu lub innej formy wadium. 5. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonani zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Pzp. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez wykonawcę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny: Określenie wagi kryterium: Lp. Kryterium Waga l). Cena oferty 70% 2). Warunki gwarancji 20% 3). Warunki techniczne 10 % 2.Opis sposobu oceny oferty Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria wg wzoru: LP = C + G + T gdzie: LP - liczba wszystkich punktów uzyskanych przez ofertę badaną C - liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena oferty G - liczba punktów uzyskanych w kryterium - warunki gwarancji T - liczba punktów uzyskanych w kryterium - warunki techniczne Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. Nr 1 Wypełniony formularz oferty. Zał. Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zał. Nr 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zał. Nr 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. Nr 5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. Nr 6 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy dostawy podobne o podobnej wielkości lub większej Zał. Nr 7 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia); Zał. Nr 8 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia); Zał. Nr 9 Wzór umowy zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę. Zał. Nr 10 Dowód wpłaty wadium (potwierdzenie przelewu lub innej formy wadium). Dokumenty wymienione winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 0,7 2. warunki gwarancji 0,2 3. warunki techniczne 0,1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow.netbip.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pok.nr 10 w godz. od 7:30 do 14:00, lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Aleksandrów,Aleksandrów 380,woj lubelskie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.