Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-04
Zakopane: Dostawa mleka i wyrobów mlecznych
Numer ogłoszenia: 32718 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Zakopanem , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2013431, faks 0-18 2013431 wew. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/index.php/jednostki/6/319
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i wyrobów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i wyrobów mlecznych z grupy 155 w następujących ilościach: Grupa asortymentowa I Mleko 1 Mleko UHT 2% karton 1L L 3000 2 Mleczko niesłodzone od 0,30L do 0,50L L 350 3 Mleko w proszku od 0,3kg do 0,5kg kg 10 Grupa asortymentowa II Sery twarde 1 Oscypek górski od 0,50kg do 1kg kg 200 2 Ser wędzony blok od 2 kg do 2,5kg kg 200 3 Ser żółty gouda blok od 2kg do 4kg kg 200 4 Ser żółty morski blok od 2kg do 4kg kg 200 5 Ser żółty salami blok od 1kg do 2kg kg 200 6 Rolada ustrzycka od 0,30kg do 0,5kg kg 200 7 Ser żółty ementaler blok od 2kg do 4kg kg 150 8 Ser mozzarella blok od 2kg do 4kg kg 200 Grupa asortymentowa III Wyroby mleczarskie 1 Bryndza owcza 0,100kg do 0,200kg kubeczki plastikowe kg 250 2 Ser pleśniowy porcjowany -od 0,024kg do 0,125kg kg 100 3 Ser Tartare ( różne smaki) porcjowany od 0,020kg do 0,030kg kg 150 4 Ser topiony Hochland trójkąty od 0,020 kg do 0,030kg ( różne smaki) kg 150 5 Ser biały półtłusty kostki od 0,200kg do 0,400kg kg 700 6 Ser topiony bloczek 0,10kg ( różne smaki) kg 100 7 Ser feta kostkowany 0,10kg do 0,50kg kg 50 8 Ser feta bloczek 0,27kg do 0,40kg kg 100 Grupa asortymentowa IV Śmietana 1 Śmietana 18% od 0,20L do 0,40L L 1500 2 Śmietana UHT 30% od 0,20L do 0,40L L 500 3 Śmietanka do kawy porcjowana 0,010L L 100 Grupa asortymentowa V Jogurty 1 Jogurt owocowy ( różne smaki) kubeczki plastikowe od 0,125L do 0,150L L 300 2 Jogurt naturalny kubeczki plastikowe od 0,10L do 0,20L L 250 3 Kefir od 0,20L do 1L L 100 Grupa asortymentowa VI Masło 1 Masło min 82% tłuszczu kostki od 0,2kg do 0,5kg kg 1500 Określona ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/6/108
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Ogrodowa 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie zamawiającego, pokój numer 102..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem na potrzeby klubu 'Senior plus'
- Dostosowanie części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem do warunków p. poż.
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyków, gąbki hemostatycznej
- Dostawa systemu monitorowania funkcji życiowych pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Modernizacja dróg ul. Harenda i ul. Smrekowa oraz zatoki przystankowej przy ul. Cyrhla w Zakopanem - 3 części
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 5 w Ropczycach w 2025 r.- II etap
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.