eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPRZYGOTOWANIE TERENU DO PROWADZENIA ROBÓT ZIEMNYCH POD BUDOWĘ OBWODNICY MIASTA SŁUPSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Gdańsk: PRZYGOTOWANIE TERENU DO PROWADZENIA ROBÓT ZIEMNYCH POD BUDOWĘ OBWODNICY MIASTA SŁUPSKA
Numer ogłoszenia: 327131 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE TERENU DO PROWADZENIA ROBÓT ZIEMNYCH POD BUDOWĘ OBWODNICY MIASTA SŁUPSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie terenu do prowadzenia robót ziemnych pod budowę Obwodnicy Miasta Słupska..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 120 000 PLN (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać:1) Średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 70 000 000 PLN. 2) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 6 000 000 PLN. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.a) Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby na funkcje wymienione poniżej, które spełniać będą następujące wymagania:1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy - minimalna liczba osób: 1 osoba; - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy minimum 36 miesiące; w tym doświadczenie przy wycince drzew minimum 12 miesięcy.2) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót - minimalna liczba osób: 1 osoba; - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień do pielęgnacji terenów zielonych, doświadczenie zawodowe jako kierownik robót przy wycince drzew minimum 24 miesiące.b) Osoba wskazana na stanowisko wymienione w poz. a)1) winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa.c) Osoba wskazana na stanowisko wymienione w poz. a)2) winna posiadać uprawnienia do pielęgnacji terenów zielonych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa.d) Do doświadczenia zawodowego osób wymienionych w poz. a)1) i a)2) nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych robotach w tym samym czasie. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami, urządzeniami i środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia.a) spycharki dużej mocy [min. 150 kW] - min. 3 szt.b) koparki podsiębierne gąsienicowe o pojemności łyżki min. 1,0 m3 - min. 5 szt.c) równiarki - min. 1 szt.d) piły mechaniczne - min. 5 szt.e) samochody samowyładowcze wysokotonażowe - min. 15 szt.4. Doświadczenie WykonawcyWykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej trzy roboty porównywalne rodzajowo z niniejszym zamówieniem, polegające na karczowaniu pniaków i usunięciu podszytu leśnego, a w ramach tych robót wykonał (łącznie) minimum 30 tys. szt. usunięcia pni drzew i 400 000 m2 usunięcia ściółki, gałęzi i innych części organicznych.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp (punkt A), natomiast warunki określone w punkcie B muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt C i D, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: tj.: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie B.1.1). 2. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość określoną w punkcie B.1.2). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ i Załącznika do tego formularza. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanej osoby. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownika budowy i uprawnień do pielęgnacji terenów zielonych dotyczące osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownika robót (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 4. Wykaz narzędzi, urządzeń i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z treścią Formularza 3.3. do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE) zgodną z treścią Formularza 3.4. do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5. Opłata 11,50 PLN .Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.