eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Warszawa: Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 327098 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145865 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie regularnych pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji oraz napraw urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego w tym autoklawów będących na wyposażeniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście, zwanych dalej urządzeniami. 2.Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 676), wymogami producenta urządzenia (instrukcje serwisowe, dokumentacja techniczno-ruchowa, standardy, normy) oraz obowiązującymi przepisami BHP i p/poż. 3.Rodzaje urządzeń oraz szacunkowe roczne ilości konserwacji zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Zakres usług obejmuje w szczególności: a)demontaż i montaż urządzenia, b)zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, wadach urządzenia, c)oględziny urządzenia, kontrolę usterek wewnętrznych i zewnętrznych, d)prace konserwacyjne określone przez producenta urządzenia, e)wymianę materiałów, części zużywalnych określonych przez producenta urządzenia, f)regulację, ustawienie wymaganych parametrów, pomiary kontrolne, g)sprawdzenie instalacji bezpieczeństwa mechanicznego, bezpieczeństwa elektrycznego, stanu technicznego, sprawdzenie działania, h)wykonanie pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego dla urządzeń które wymagają badania, i)wykonanie w miarę potrzeby w ramach ceny umowy instruktażu dla użytkowników, j)legalizację w przypadku urządzeń, które jej wymagają, k)kalibrację w przypadku urządzeń, które jej wymagają, l)pomiary i kalibrację promieniowania w przypadku urządzeń, które tego wymagają, m)wzorcowanie w przypadku urządzeń, które tego wymagają, n)sprawdzenie i korektę promieniowania w przypadku urządzeń, które tego wymagają, o)sprawdzenie i korektę parametrów ekspozycji, wiązki promieniowania, kompresji, kontroli ekspozycji w przypadku urządzeń, które tego wymagają, p)czyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła w przypadku urządzeń, które tego wymagają, q)aktualizację oprogramowania dla urządzeń które wymagają aktualizacji, r)bieżące naprawy urządzeń polegające na przywróceniu sprawności, s)wykonanie ekspertyzy urządzenia w przypadku konieczności jego wycofania z eksploatacji, wystawianie pisemnego orzeczenia technicznego, t)prowadzenie paszportów technicznych urządzeń tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz informacji o dopuszczeniu lub nie do dalszego użytkowania. 5.Zakres czynności przeglądowo-konserwacyjnych musi być zgodny z dokumentacją techniczno ruchową producenta urządzenia. W razie potrzeby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do dostarczenia kserokopii dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia (instrukcji serwisowej). 6.Przeglądy, konserwacje wykonywane będą zgodnie z harmonogramem znajdującym się u Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: USG PHILIPS.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Philips Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 195B, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5904,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.