eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Warszawa: Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 145865 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie regularnych pogwarancyjnych przeglądów i konserwacji oraz napraw urządzeń, aparatury oraz sprzętu medycznego w tym autoklawów będących na wyposażeniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście, zwanych dalej urządzeniami. 2.Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 676), wymogami producenta urządzenia (instrukcje serwisowe, dokumentacja techniczno-ruchowa, standardy, normy) oraz obowiązującymi przepisami BHP i p/poż. 3.Rodzaje urządzeń oraz szacunkowe roczne ilości konserwacji zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Zakres usług obejmuje w szczególności: a)demontaż i montaż urządzenia, b)zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, wadach urządzenia, c)oględziny urządzenia, kontrolę usterek wewnętrznych i zewnętrznych, d)prace konserwacyjne określone przez producenta urządzenia, e)wymianę materiałów, części zużywalnych określonych przez producenta urządzenia, f)regulację, ustawienie wymaganych parametrów, pomiary kontrolne, g)sprawdzenie instalacji bezpieczeństwa mechanicznego, bezpieczeństwa elektrycznego, stanu technicznego, sprawdzenie działania, h)wykonanie pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego dla urządzeń które wymagają badania, i)wykonanie w miarę potrzeby bezpłatnego instruktażu dla użytkowników, j)legalizację w przypadku urządzeń, które jej wymagają, k)kalibrację w przypadku urządzeń, które jej wymagają, l)pomiary i kalibrację promieniowania w przypadku urządzeń, które tego wymagają, m)wzorcowanie w przypadku urządzeń, które tego wymagają, n)sprawdzenie i korektę promieniowania w przypadku urządzeń, które tego wymagają, o)sprawdzenie i korektę parametrów ekspozycji, wiązki promieniowania, kompresji, kontroli ekspozycji w przypadku urządzeń, które tego wymagają, p)czyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła w przypadku urządzeń, które tego wymagają, q)aktualizację oprogramowania dla urządzeń które wymagają aktualizacji, r)bieżące naprawy urządzeń polegające na przywróceniu sprawności, s)wykonanie ekspertyzy urządzenia w przypadku konieczności jego wycofania z eksploatacji, wystawianie pisemnego orzeczenia technicznego, t)prowadzenie paszportów technicznych urządzeń tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz informacji o dopuszczeniu lub nie do dalszego użytkowania. 5.Zakres czynności przeglądowo-konserwacyjnych musi być zgodny z dokumentacją techniczno ruchową producenta urządzenia. W razie potrzeby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do dostarczenia kserokopii dokumentacji techniczno ruchowej urządzenia (instrukcji serwisowej). 6.Przeglądy, konserwacje wykonywane będą zgodnie z harmonogramem znajdującym się u Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, wykonanej w ramach 1 kontraktu, o wartości nie mniejszej niż 24 700,00 zł PLN brutto; (dotyczy oferty obejmującej całość zamówienia, czyli wszystkie części). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane części, Zamawiający określa wymaganą minimalną wartość brutto usług dla poszczególnych części: Część 1 - 11000,00 zł, Część 2 - 4 000,00 zł, Część 3 - 2 000,00 zł, Część 4 - 3 000,00 zł, Część 5 - 1 000,00 zł, Część 6 - 400,00 zł, Część 7 - 700,00 zł, Część 8 - 500,00 zł, Część 9 - 300,00 zł, Część 10 - 1800,00 zł Razem: 24 700,00 zł W takiej sytuacji wartość wykazanych usług (każdej oddzielnie) musi odpowiadać wartości sumie wszystkich części, na które wykonawca złoży ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia; 2) podwykonawstwa: a) powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; 3) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całości usług na określoną kwotę w pierwotnym terminie w danym pakiecie 4) ograniczenia przedmiotu zamówienia, o ile czynniki ekonomiczne nie pozwolą na jego wykonanie lub wskazane urządzenie zostanie wycofane z użytkowania, czego nie można było przewidzieć. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 3) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy, 5) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3.Strona wnioskująca o zmianę umowy, jest zobowiązana przedłożyć drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Warszawa Wola - Śródmieście ul. Ciołka 11 II piętro pok 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Zamawiającego ul. Ciołka 11 pok. 306, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Autoklawy parowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja 10 autoklawów oraz 2 sterylizatorów. Szczegółowy opis znajduje si w załączniku nr 2 pakiet nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.42.10.00-2, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USG PHILIPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przegląd 2 Aparatów USG HD 11 XE cyfrowy PHILIPS. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 pakiet nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USG Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przegląd Aparatu USG SONOLINE G60S Siemens. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 pakiet nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenia okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 pakiet nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparaty do krioterapii i kriochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 pakiet nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kabiny do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 pakiet nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Audiometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd audiometru. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 pakiet nr 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparat do kriochirurgi na ciekły azot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja Aparatu do kriochirurgii Cryo Scryoflex. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 pakiet nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: unity Stern Weber.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy 2 szt. unitów Stern Weber. Szczegółowy opis znajduje się w załaćzniku nr 2 pakiet nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: aparat RTG ucyfrowiony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja aparatu RTG z ucyfrowieniem QUANTUM MEDICAL IMAGING. Szczegółowy opis znajduje się w załaćzniku nr 2 pakiet nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.