eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoUtrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2012r. do 30.09.2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Giżycko: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2012r. do 30.09.2013r.
Numer ogłoszenia: 327082 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Administrator" Sp. z o.o. , ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4282962, 4282598, faks 087 4282962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.administrator-gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. zarządzająca nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2012r. do 30.09.2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko zarządzanych przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół w okresie od 01.10.2012r. do 30.09.2013r. Zakres zamówienia :Utrzymanie czystości i porządku : Budynki : a.obmiatanie klatek schodowych - 1 raz / dzień i gruntowne sprzątanie po remoncie, b.obmiatanie korytarzy piwnic - nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb, c.zmywanie schodów na klatkach schodowych /szorowanie schodów drewnianych/- nie rzadziej jak 1 raz w miesiącu oraz każdorazowo w przypadku zabrudzenia wydzielinami ludzkimi i zwierzęcymi, d.obmiatanie strychów -nie rzadziej jak 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb, e.zmywanie lamperii w klatkach schodowych 2 razy / rok, w terminach do 30 V i 30 XI i w zależności od potrzeb, f.mycie okien i drzwi wejściowych do budynku i piwnic ,w obrębie klatek schodowych - 2 razy / rok w terminach do 30 V i do 30 XI i w zależności od potrzeb, g.sprzątanie pomieszczeń pralni ,suszarni ,przyłączy wodomierzy głównych - nie rzadziej niż 1 raz / miesiąc i w zależności od potrzeb. h.opróżnianie koszy na śmieci /zewnętrzynych/. Uwaga : Zmywanie klatek schodowych oraz mycie lamperii, okien i drzwi należy wykonywać przy zastosowaniu środków chemicznych dopuszczonych do stosowania w gospodarstwach domowych. Podwórka, drogi wewnętrzne, chodniki . -obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie. Dojścia do śmietników i w ich obrębie. -obmiatanie w zależności od potrzeb codziennie. Usuwanie wiatrołomów. Utrzymanie i pielęgnacja zieleni. a. koszenie w okresie od 01.05. do 31.10. - w zależności od potrzeb, usuwanie skoszonej trawy w ciągu 24 godzin b. bieżące zbieranie zanieczyszczeń stałych, c. odtwarzanie i odmładzanie zieleńców po okresie zimowym wg potrzeb,d. usuwanie chwastów z opasek, chodników, dojazdów i zsypów piwnicznych oraz talerzowanie drzew i krzewów Przycinanie krzewów oraz pielenie żywopłotów, wycinka odrostów przy pniach drzew. -w zależności od potrzeb. Likwidacja skutków zimy: Chodniki a.usuwanie śniegu - chodniki winny być wolne od śniegu od godz. 6,00 i utrzymane w takim stanie przy dużych opadach w ciągu dnia, łącznie z dniami wolnymi od pracy i w święta b.usuwanie błota pośniegowego - codziennie i w zależności od występujących potrzeb ,c.wywożenie nadmiaru śniegu - w zależności od potrzeb d.oczyszczanie ze śniegu i lodu schodów do lokali użytkowych /sklepy, biura/ Podwórka, drogi wewnętrzne, obręb śmietników - codziennie łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami : a.usuwanie śniegu - na najczęściej użytkowanych dojściach do śmietników i ich obrębie - odśnieżanie dróg dojazdowych i wewnętrznych - odśnieżanie dojścia i dojazdów do składów i garaży b.likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej - w zależności od potrzeb Uwaga : Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej winna odbywać się poprzez posypywanie piaskiem . Zabrania się stosowania żużlu oraz środków chemicznych Inne prace porządkowe Budynki a. wymiana spalonych żarówek w klatkach schodowych korytarzach, strychach, przed wejściem do klatek schodowych oraz korytarzach piwnicznych o mocy nie większej niż 40 W, b.likwidacja skutków niedrożności instalacji kanalizacyjnej polegającej na usuwaniu nieczystości i dezynfekcji korytarzy piwnicznych, bieżące informowanie służb Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach, usterkach w obrębie nieruchomości budynkowych, c.drobne naprawy w budynkach jak: -szklenie okienek piwnicznych, okien na klatce schodowej o powierzchni szkła do 0,2 m2 -drobne naprawy okien na klatkach schodowych, -drobne naprawy drzwi wejściowych i samozamykaczy, d.czyszczenie /studzienek/okienek piwnicznych znajdujących się na zewnątrz budynku, e. drobne naprawy chodników przy budynkach /wymiana lub uzupełnienie do 6 płytek chodnikowych i 2 mb krawężnika / f. wymiana piasku w piaskownicach dwa razy do roku w terminie do 15V i do 01 VIII. g. doręczanie korespondencji najemcom i właścicielom za pokwitowaniem w terminie dwudniowym /zawiadomienia na zebrania/ h. mycie gablot, umieszczanie i usuwanie nieaktualnych ogłoszeń ,obwieszczeń i spisów lokatorów w gablotach. i. usuwanie zbędnych przedmiotów z korytarzy piwnicznych, strychów,pralni, suszarni i pomieszczeń wodomierzowych. 1. Prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu i wielkości zamówienia określone są w załącznikach nr 3 i nr 7 SIWZ. Ogólna informacja o przedmiocie zamówienia na dzień 01.07.2012r.: Klatki schodowe- 1899 m2, Chodniki- 15122 m2, Podwórka- 41976 m2, Drogi- 20104 m2, Zieleń- 52611 m2. Uwaga: Przedmiot zamówienia tj. ogólna powierzchnia nieruchomości jak i terenu do sprzątania w okresie trwania umowy może ulec zmianie wskutek zbycia mienia miejskiego, rozbiórki itp. Wówczas zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki. W przypadku zwiększenia przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki. Istnieje również możliwość podpisania stosownych umów o utrzymanie porządku i czystości ze Wspólnotami Mieszkaniowymi zarządzanymi przez spółkę z o.o. Administrator w Giżycku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku gdy przedmiot zamówienia tj. ogólna powierzchnia nieruchomości jak i terenu do sprzątania w okresie trwania umowy ulegnie zwiększeniu, wówczas wynagrodzenie zostanie stosownie powiększone wg obowiązującej ceny jednostkowej stawki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 6,000 PLN słownie : sześć tysięcy złotych 00/100 groszy, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formie określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6 i 7, tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm/. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP SA o/Giżycko nr 62 1020 4753 0000 0102 0003 8745. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego /pok. nr 1/.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia działalności gospodarczej na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z grupy 20 / odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi oddzielnie/ oraz oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zakresowi przetargowemu stanowiącemu przedmiot zamówienia, przedstawi tytuł prawny /może być umowa przedwstępna/ do lokalu, nieruchomości na terenie miasta Giżycka, który będzie biurem obsługi, bądź złożą oświadczenie, że najpóźniej do dnia podpisania umowy będą dysponować lokalem wyposażonym w stałe łącze telefoniczne na terenie miasta Giżycka, umożliwiającym realizację zamówienia, przedstawi harmonogram zorganizowania sprzątania nieruchomości i terenów zielonych w okresie letnim oraz zimowym wraz z zabezpieczeniem osobowym i sprzętowym / czas rozpoczęcia pracy, zakończenie, nadzór, opis posiadanego zaplecza osobowego i sprzętowego/ . Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby posiadał odpowiednie wyposażenie techniczne /posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, tytuł prawny do lokalu, który będzie biurem obsługi, przedstawią harmonogram zorganizowania sprzątania nieruchomości i terenów zielonych w okresie letnim i zimowym wraz z zabezpieczeniem osobowym i sprzętowym/- dokładny opis w SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50000,00 PLN. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta złożona przez Wykonawcę powinna być przygotowana w formie pisemnej wg poniższych warunków i powinna zawierać następujące informacje: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej, 2. Wypełniony i podpisany projekt umowy, 3. Podpisany zakres zadań wykonawcy, 4. Oświadczenie Wykonawcy o gotowości do zawarcia umowy, 5. Informacja o podwykonawcach, 6. Wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 3 lat, 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia , 8. Tytuł prawny do lokalu/ nieruchomości, który będzie biurem obsługi, 9. Harmonogram zorganizowania sprzątania nieruchomości i terenów zielonych 10.Potwierdzenie wniesienia wadium, 11. Pełnomocnictwo gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 12. Oświadczenie z ilu stron składa się oferta Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, kopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie przedkładane w ofercie dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: Zmiany ustawowej podatku od towaru i usług, Zmiany przepisów w oparciu, o które ustalono zakres obowiązków Wykonawcy, Zmiany przedmiotu zamówienia / zmiana powierzchni nieruchomości i terenu do sprzątania/

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administrator-gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administrator spółka z o.o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, pok nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Administrator spółka z o.o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko, pok nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.