Ogłoszenie z dnia 2007-06-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pruszków: DOCIEPLENIE BUDYNKU, WYKONANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ, WYKONANIE WĘZŁA CIEPLNEGO DLA POTRZEB C.O. I C.W.U. W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. OBROŃCÓW POKOJU 14 W PRUSZKOWIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o., do kontaktów: Szlanta-Kfoczyńska Maria, ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 7588450 w. 131, fax 758 84 50, e-mail: agnieszka.czarnomska@tbszm.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbszm.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Budowanie domów mieszkalnych wielorodzinnych i ich eksploatacja na zasadach najmu; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE BUDYNKU, WYKONANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ, WYKONANIE WĘZŁA CIEPLNEGO DLA POTRZEB C.O. I C.W.U. W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. OBROŃCÓW POKOJU 14 W PRUSZKOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pruszków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: \DOCIEPLENIE BUDYNKU, WYKONANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ORAZ CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ, WYKONANIE WĘZŁA CIEPLNEGO DLA POTRZEB C.O. I C.W.U. W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. OBROŃCÓW POKOJU 14 W PRUSZKOWIE\ZAKRES PRAC 1.Docieplenie elewacji płytami styropianowymi gr.12 cm. 2. Wykonanie tynków akrylowych dekoracyjnych ścian zewnętrznych. 3.Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją . 4.Wymiana okien drewnianych na PCV, podokienniki zewnętrzne z blachy powlekanej. 5.Pokrycie dachu papą termozgrzewalną. 6.Wymiana rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej. 7.Wymiana drzwi do klatki schodowej z aluminium. 8.Wykonanie instalacji ciepłej wody. 9.Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. 10.Wykonanie kompaktowego węzła cieplnego. 11.Przygotowanie pomieszczenia węzła. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy , uslugi lub roboty budowlane wymagań okreslonych przez zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakresu prac określają załączniki do SIWZ zawarte w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 8200,00zł należy wnieść najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ PONIŻSZE WARUNKI: 1/ Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę, doświadczenie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ Wykonawcy, którzy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 1 pracę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; b/ Wykonawcy, którzy dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami Prawa budowlanego posiadają wymagane uprawnienia i są członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3/ Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 5/ Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty oceniane będą w 2 etapach. I etap - ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. II etap - ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. cena - 100% Spełnienie warunków wymaganych od wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły \spełnia-nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1/ Formularz ofertowy (według załączonego druku) /zał. nr 1/. 2/ Formularz cenowy (według załączonego druku) /zał. nr 2/. 3/ Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium /załącznik Wykonawcy/ 4/ Kosztorysy ofertowe dotyczące poszczególnych rodzajów robót w oparciu o przedmiary, wiedzę własną po zapoznaniu się z projektem technicznym i warunkami realizacji w terenie; Wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest przedstawić kosztorysy szczegółowe. 5/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy. UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. /zał. nr 3/. 6/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał. Wykonawcy/. 7/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych /zał. nr 4/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a/ zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ b/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ c/ informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ d/ informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ 8/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 200 000,00 zł, powyższy dokument powinien obejmować swoją ważnością termin realizacji zamówienia. /załącznik Wykonawcy/ W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien złożyć w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót. 9/ Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców /zał. nr 5/. a/ Dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie /zał. Wykonawcy - referencje/ 10/ W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. /załącznik Wykonawcy/ 11/ Oświadczenie wykonawcy o użyciu do zrealizowania zamówienia wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie. /załącznik Wykonawcy/ 12/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr 6/ 13/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie uprawnienia tj. kserokopie uprawnień w branży: - konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Budownictwa /załącznik Wykonawcy/ 14/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 7/ 15/ Parafowany wzór umowy /zał. nr 8/. 16/ Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 17/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Dokumenty wymienione powyżej i w pkt. 10 SIWZ będą stanowiły podstawę dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków podmiotowych. Ocena Wykonawcy pod względem formalnym dokonana będzie po otwarciu ofert, a przed ich oceną merytoryczną. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty w pkt. 15.2 SIWZ oraz oświadczenia musi złożyć każdy podmiot. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbszm.com.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Jeżeli wykupi w siedzibie Zamawiającego lub będzie prosił o wysłanie za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego ,Pruszków ,ul.Gordziałkowskiego 9.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego, śmieciarki przystosowanej do selektywnego odbioru odpadów
- Zakup terminali thin client wraz z oprogramowaniem
- Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów
- Przyłączenie złącza SN do zakładu produkcyjnego wraz z wybudowaniem stacji transformatorowej SN/NN
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE",
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Roboty instalacyjne w zakresie wod-kan, CO, gaz - mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole.
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





