eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja SSP etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Poznań: Modernizacja SSP etap II
Numer ogłoszenia: 32701 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul. Wodna 24, 61-781 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8525306, fax 061 8525306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzarh.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja SSP etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana systemu sygnalizacji pożaru z tradycyjnego na adresowalny - II etap (piwnice, III i IVpiętro, poddasze obszar ok. 12 000 m3), 128 - czujki optyczne dymu, 7 - czujki liniowe dymu, 12 - ostrzegacze ręczne, 31 - sygnalizatorów akustycznych i zabezpieczenie przeciwpożarowe drewnianych połaci dachowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - licencje zabezpieczenia technicznego II st - zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów zabytkowych i muzealnych. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej trzech robot budowlanych, polegających na montażu lub modernizacji SSP w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, o charakterze jak w niniejszym zamówieniu, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.3) Postanowienia umowy - parafowany przez wykonawcę a.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. - licencje zabezpieczenia technicznego II st dla kierownika robót i I st. dla pracowników - zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na działalność polegającą na obrocie, transporcie, przechowywaniu, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu, - zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów zabytkowych i muzealnych wydawanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru) c.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy dla przedmiotowego zadania, wraz z jej uprawnieniami do sprawowania tej funkcji przy robotach budowlanych przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150, poz. 1579) - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnym oświadczeniem tej osoby, że w przypadku wyboru oferty przyjmie w/w funkcję. b) zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające jej przynależność do tej izby, oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert; c) udokumentowanie co najmniej dwuletniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych dla kierownika budowy w formie wykazu zawierającego: adresy, okres zatrudnienia na obiekcie, zakres prowadzonych prac oraz opinię Służby Ochrony Zabytków, potwierdzającą możliwość pełnienia przez przedstawioną osobę funkcji kierownika budowy dla przedmiotowego zamówienia; d) imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika prac instalacyjnych systemu SSP, który posiada licencje zabezpieczenia technicznego II st. i pracowników wykonujących te roboty posiadających licencję I st. wraz z aktualnym oświadczeniem tych osób, że w przypadku wyboru oferty przyjmą w/w funkcje. e) imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika prac instalacyjnych systemu SSP, która posiada zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów zabytkowych i muzealnych wraz z aktualnym oświadczeniem tej osoby, że w przypadku wyboru oferty przyjmie w/w funkcję. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: d.1) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej w wysokości niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzarp.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne Wodna 27 61-781 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne, Wodna 27, 61-781 Poznań, pokój nr 06.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.04.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.