To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Lublin: dostawy artykułów gospodarczych na okres 12 miesięcy Nr sprawy: EO/EZ-2734/31/13.
Numer ogłoszenia: 326912 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247944 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów gospodarczych na okres 12 miesięcy Nr sprawy: EO/EZ-2734/31/13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów gospodarczych Zadanie 1 - 50 pozycji Zadanie 2 - 7 pozycji Zadanie 3 - 3 pozycje Zadanie 4 - 1 pozycja Zadanie 5 - 21 pozycji Zadanie 6 - 1 pozycja..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASYSTENT Jerzy Przystupa, ul. Lubelska 15, 21-110 Ostrów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2405,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1998,76
Oferta z najniższą ceną: 1838,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1998,76
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- ADMOR Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, Ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34423,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33694,35
Oferta z najniższą ceną: 33694,35 / Oferta z najwyższą ceną: 33694,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa owoców i warzyw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa nabiału dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mięsa, drobiu i wędlin dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa talonów towarowych dla emerytów i rencistów byłych pracowników UMCS
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej - 8 zadań
- Kompleksowa organizacja zajęć doradztwa zawodowego z wykorzystaniem gogli VR na terenie województwa lubelskiego dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do internatu
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Brzeźnio w formule "zaprojektuj - wybuduj"
- Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego i artykułów szklanych do placówek wchodzących w skład Zespołu Żłobków m.st. Warszawy w ramach modernizacji (w podziale na części)
- Wyposażenie przedszkola w Krynicznie
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.