eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19

Ogłoszenie nr 326870 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Nysa: Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309808-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Nysie, krajowy numer identyfikacyjny 32020700000, ul. ul. Kościuszki  , 48300   Nysa, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 332 471, faks , e-mail zk_nysa@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka sektora finansów publicznych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kurs malarza wraz z aktywizacją zawodową

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia kursowego w zawodzie malarz wraz ze szkoleniem z aktywizacji zawodowej. 2. Celem kursu jest nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności do samodzielnej pracy na stanowisku malarza. 3. Kurs sfinansowany zostanie ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej. 4. Liczba uczestników - 12 osób z zabezpieczoną rezerwą (2 osoby rezerwowe). W przypadku nie przystąpienia lub rezygnacji z kursu przez uczestnika, jeżeli do końca zostało nie mniej niż 80% zajęć, zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału uczestnika z listy rezerwowej osób zakwalifikowanych na kurs. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną ilość osób. 5. Wymiar godzin : 90 godzin kurs malarza ( 20 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych, 70 godzin zegarowych zajęć praktycznych oraz 20 godzin dydaktycznych zajęć z aktywizacji zawodowej ; łącznie : 110 godzin. Godzina dydaktyczna = 45 min. 6. Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w salach zakładu karnego wyposażonych w sprzęt audiowizualny. Zajęcia praktyczne odbywać się będą na wyznaczonym obiekcie na terenie zakładu karnego. 7. Wyznaczona powierzchnia, na której mogą być prowadzone zajęcia praktyczne : - powierzchnia sufitów - 80 m2 (emulsja akrylowa biała) - powierzchnia ścian - 150 m2 (emulsja akrylowa kolor) - powierzchnia ścian - lamperia - 120 m2 (farba olejna kolor) - stolarka okienna - 18,00 m2 (farba olejna biała) - drzwi stalowe i ścianki stalowe - 45 m2 (farba olejna kolor) - drzwi - 10 m2 (emulsja akrylowa biała) kraty - 30 m2 (farba olejna kolor) grzejniki - 14 szt. / 91 żeberek/ (farba olejna kolor). 8. Zleceniobiorca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: materiały do zajęć praktycznych m.in.: udostępnienie rusztowania jezdnego ( wys. pomieszczenia 3,30 m), udostępnienie drabin 2 szt. - do 2 m, zakup pędzel ławkowiec - 12 szt. pędzel okrągły - 12 szt. O 20mm , pędzel krzywak - 12 szt., wałki do malowania emulsjami akrylowymi - 12 szt., wałki do malowania farbami olejnymi - 12 szt., uchwyty do wałków - 12 szt., kuwety i kratki malarskie - 12 szt., folie zabezpieczające 4 x 5 - 10 szt. , taśma malarska 50 m - 10 szt. , metrówka 2m- 2 szt. , blichówka do gipsu 12 szt. , szpachelka - 12 szt. , skrobak malarski - 12 szt. , arkusz ścierny G40 - 12 szt., G80 - 12 szt. G120 - 12 szt., rozpuszczalnik - 10 l , gips - 500 kg, grunt 46 l , szpachlówka emulsyjna - 25 kg, emulsja akrylowa biała - 27 l, emulsja akrylowa kolor - 45 l, farba olejna biała - 4 l, farba olejna kolor - 58 l., materiały dydaktyczne, artykuły biurowe, ubranie robocze i ochronne 12 szt. : spodnie lub ogrodniczki, koszula, obuwie, rękawice, maski ochronne środki ochrony indywidualnej dla każdego uczestnika, odpowiednie badania lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku malarza dla 12 uczestników szkolenia oraz dwóch uczestników rezerwowych, ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. Materiały wykorzystane do praktycznej nauki zawodu przechodzą na własność Zamawiającego. 9. Kurs powinien zakończyć się zaliczeniem potwierdzającym efekt kształcenia przewidzianym w programie nauczania tego kursu. 10. Termin realizacji usługi : do 25 listopada 2016 roku 11. Zagadnienia, które powinien obejmować blok programowy kursu malarza : - organizacja robót malarskich, - zasady BHP w zawodzie malarz - podstawy rysunku technicznego oraz podstawy kosztorysowania - materiałoznawstwo w zawodzie malarz - technologia robót malarskich. 12. Szkolenie z zakresu aktywizacji zawodowej, którego celem jest poznanie podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy, powinno zawierać przede wszystkim zagadnienia określone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, wynikające z programu szkolenia w klubie pracy, m.in.: autoprezentacja, komunikacja z pracodawcą, rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne, sposoby poszukiwania pracy, poznawanie i odkrywanie umiejętności oraz predyspozycji zawodowych. 13. Wykonawca powinien zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń. 14. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi szkoleniowej na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. 15. Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu na drukach stanowiących załączniki do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu. 16. Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego gromadzenia danych osobowych uczestników szkolenia i przetwarzania ich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015, poz. 2135, z późn. zm). 17. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) przedstawienie do akceptacji, najpóźniej w dniu podpisania umowy, szczegółowego harmonogramu realizacji zajęć, w którym zaplanowany jest termin rozpoczęcia i zakończenia usługi szkoleniowej oraz programu nauczania. Harmonogram oraz program nauczania wymagają zatwierdzenia przez Zleceniodawcę. b) bieżące sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników kursu poprzez sporządzanie imiennej listy obecności słuchaczy opatrzonej ich podpisami koloru niebieskiego lub zielonego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15783.33
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRINCIPIS Sp z o.o. ,  principis@vp.l,  ul. Mokra 34b ,  05-870,  Błonie ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10788
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9720
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16992
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.