eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcimmodernizacja placu przed dworcem PKP oraz ul. Dworcowej (OSPR 2/1)



Ogłoszenie z dnia 2006-06-22

POZYCJA 32684

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oświęcim: modernizacja placu przed dworcem PKP oraz ul. Dworcowej (OSPR 2/1) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Mirosław Wasztyl - Naczelnik Wydziału Inwestycji i Rozwoju Powiatu, ul. Władysława Jagiełły 29/31, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8434476, fax (033) 8422249, e-mail: promocja@powiat.oswiecim.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.oswiecim.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu - Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu, Mirosław Wasztyl - Naczelnik SIR Marek Krawczyk - Inspektor SIR, ul. Kościelna 6, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 842 25 14, fax (033) 842 25 14, e-mail: inwestycje@powiat.oswiecim.pl, www.powiat.oswiecim.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu - Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu, Mirosław Wasztyl - Naczelnik SIR Marek Krawczyk - Inspektor SIR, ul. Kościelna 6, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 842 25 14, fax (033) 842 25 14, e-mail: inwestycje@powiat.oswiecim.pl, www.powiat.oswiecim.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu - Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu, Mirosław Wasztyl - Naczelnik SIR Marek Krawczyk - Inspektor SIR, ul. Kościelna 6, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 842 25 14, fax (033) 842 25 14, e-mail: inwestycje@powiat.oswiecim.pl, www.powiat.oswiecim.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja placu przed dworcem PKP oraz ul. Dworcowej (OSPR 2/1). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Oświęcim, ul. Wyzwolenia, Powstańców Śląskich i Dworcowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Wyzwolenia, Powstańców Śląskich i Dworcowej w Oświęcimiu na rondo, przebudowy układu drogowego w rejonie placu przed dworcem PKP wraz z przebudową kolidującego uzbrojenia terenu. Charakterystyka robót: przebudowa skrzyżowania ulic Wyzwolenia, Powstańców Śląskich i Dworcowej na rondo; remont chodników i wjazdów (nowa nawierzchnia z kostki brukowej); przebudowa i budowa zatok autobusowych; przebudowa i budowa parkingów; wymiana krawężników, obrzeży; ułożenie ścieku przykrawężnikowego; odwodnienie: kanalizacja deszczowa, kratki ściekowe wraz z przykanalikami, przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej; przebudowa sieci wodociągowej; przebudowa sieci gazowej; przebudowa sieci energetycznych wraz z oświetleniem; przebudowa urządzeń i sieci teletechnicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowe wymagania prowadzenia prac, zakresu stosowanych materiałów oraz rodzaju sprzętu zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 5 278 000 > wartość robót > 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 40 000,- zł należy wnieść w terminie do dnia 17.07.2006 r. do godz. 10.00. Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zatorze - nr rachunku: 71 8136 0000 0013 4936 2000 0050. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6, pokój nr 2 na parterze. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 PZP 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP) - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzy roboty budowlane o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty drogowe w zakresie przebudowy ulic lub skrzyżowań wraz z przebudową sieci uzbrojenia podziemnego każda o wartości powyżej 1 000 000,- zł brutto. - posiadają kadrę techniczną z wymaganymi uprawnieniami branżowymi i przynależnością do Izby Inżynierów. - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji niniejszego zadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Kosztorys ofertowy szczegółowy. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w przedmiarze robót. Pominięcie pozycji jak i brak wypełnienia pozycji oraz wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach jednostek przedmiarowych określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót spowoduje odrzucenie oferty. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w stosownej formie. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 5.Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych) wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 8.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo bankowe przez zdolność kredytową rozumie się zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami. Oceny tej dokonuje wyłącznie bank. Informacja banku o Wykonawcy nie zawierająca danych co najmniej w kwotach określonych w niniejszej specyfikacji oraz informacja zawierająca dane typu \kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa\ itp. bez określenia kwoty w złotych nie będzie uwzględniona przy ocenie spełnienia wymogów i uznana przez Zamawiającego jako brak wymaganego dokumentu. Wymaga się posiadania środków finansowych w wysokości co najmniej 1 000 000 zł lub zdolność kredytową co najmniej 1 000 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w zakresie kontraktowym i deliktowym na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000 złotych oraz, jeżeli ważność polisy jest krótszy niż termin wykonania zamówienia, oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu ważności polisy na okres realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wygrania przetargu. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 10.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków określonych w art.24 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 11.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy PZP. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 12.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 niniejszej specyfikacji. Wymaga się wykonania co najmniej trzech robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie lub budowie dróg lub ulic, każdej wartości powyżej 1 000 000 zł brutto. Fakt wykonania takiej roboty musi być potwierdzony referencjami lub protokołem odbioru końcowego wykonanych robót. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 13.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W szczególności stwierdzających, że osoby które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót wraz z dokumentami (wpis do Izby Inżynierów) wg załącznika nr 6 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 14.Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Specyfikacji. 15.Harmonogram rzeczowo-finansowy całej inwestycji. Powinien on zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ). 16.Oświadczenie Wykonawcy, że informacje zawarte na danych stronach oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane). Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy. 17.Dowód złożenia wadium. UWAGA: Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl. Opłata: 610 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne na konto powiatu w Banku Spółdzielczym w Zatorze: 84 8136 0000 0013 4936 2000 0010. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 10:30, Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6, sala narad na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.