To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Dukla: 1. Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych. 2.Odbudowa - remont wewnętrznych dróg osiedlowych na terenie osiedli mieszkaniowych byłego Igloopolu. 3. Remont infrastruktury drogowej.
Numer ogłoszenia: 326832 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160737 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych. 2.Odbudowa - remont wewnętrznych dróg osiedlowych na terenie osiedli mieszkaniowych byłego Igloopolu. 3. Remont infrastruktury drogowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych: 1) w Równem - oznaczona jako działka 3925/3, 2) w Mszanie - oznaczona jako działka 84, Zadanie realizowane na podstawie umowy dotacji Nr GG.I.7152.2.2012 z Województwem Podkarpackim) Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych, (realizowany na podstawie umowy dotacji Województwem Podkarpackim z dnia 14 czerwca 2012r. Nr GG.I.7152.2.2012 : Równe, dz. o nr ew. 3925/3: - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, głębokości 0,20 cm - 1800 m2; - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, za każde dalsze 5 cm, krotność = 4, głębokość - 1800 m2; - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I - IV - 1800m2; - Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 1800 m2; - Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 1800 m2; - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 60 m; - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm - 2 szt, ława fundamentowa żwirowa - 2 m3; - przepusty pod zjazdami, rury betonowe o śr. 40 - 8 mb. Mszana, dz. o nr ew. 84: - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, głębokości 0,20 cm- 1500 m2; - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, za każde dalsze 5 cm, krotność =4, głębokość - 1500 m2; - Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I - IV - 1500 m2; - Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 1500m2; - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - 500 m. - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm - 6 szt, ława fundamentowa żwirowa - 2.100 m3; - przepusty pod zjazdami, rury betonowe o śr. 40 - 15 mb. 2. Odbudowa - remont wewnętrznych dróg osiedlowych na terenie osiedli mieszkaniowych byłego Igloopolu: 1) w Zawadce Rymanowskiej - oznaczonych jako działka 315/5, 2) w Mszanie oznaczonych - jako działki 301/2, 29/3, 300/4, 301/5 3) w Równem - oznaczonych jako działka 367/8, (realizowanego w ramach bezzwrotnej pomocy finansowej umowa z ANR Oddział Terenowy w Rzeszowie RZ.SGZ.3111.13.6.2012 z dnia 8 czerwca 2012r.) Odbudowa - remont wewnętrznych dróg osiedlowych na terenie osiedli mieszkaniowych byłego Igloopolu w ramach bezzwrotnej pomocy finansowej umowa z ANR Oddział Terenowy w Rzeszowie z dnia 18 czerwca 2012r.) RZ.SGZ.3111.13.6.2012 Zawadka Rymanowska, dz. o nr ew. 315/5: - mechaniczne wykonanie koryta drogi na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV o głębokości 20 cm + za każde dalsze 5 cm, krotność = 4, na powierzchni 422.500 m2; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 422.500 m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 422.500 m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 422.500 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 422.500 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm - 422.500 m2; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 4 szt. - Mszana, dz. o nr ew. 301/2, 29/3; - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 326 m2; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm+ za każde dalsze 5 cm, krotność = 4 - 326 m2; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 326 m2; - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grub. 0,20 cm - 326 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 326 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 326 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 326 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm - 326 m2; - transport wewnętrzny materiałów sztukowych na odległość do 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym samochodem 5-10 ton - 97.800 t; - dodatkowo za każde 0,5km samochodem skrzyniowym - 5 - 10 t, krotność =30 - 97.800 t; - Mszana, dz. o nr ew. 300/4: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, głębokości 20 cm, za każde dalsze 5 cm głębokości krotność = 4 - 75 m2; - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 75 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 75 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 75 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 3cm - 75 m2; - Mszana, dz. o nr ew. 301/5: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 546.500 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszczeniu 15 cm - 546.500 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grub. po zagęszczeniu 8 cm - 546.500 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa- grub. po zagęszczeniu 4 cm - 546.500 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa- grub. po zagęszczeniu 3 cm - 546.500 m2; - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 60 cm - 6 m; - przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa , żwirowa - 1,5m3; - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm - 2 szt. - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 60 cm - 6 m. Równe, dz. o nr ew. 367/8: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego, średnio twardego - gr. warstwy po zag. - 7 cm -153 m2 ;- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 4 cm - 153 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna-asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 3 cm - 153 m2; - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grub. 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 97.500 m2; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głeb. 20 cm - 421.250 m2; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głeb. Za każde dalsze 5 cm głęb., krotność = 4 - 421.250 m2; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV - 421.250 m2; - podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 421.250 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 421.250 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 421.250 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - 421.250 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm - 421.250 m2; - transport wewnętrzny materiałów sztukowych do 0,5 km z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym samochodem 5-10t - 29.250 t; - dodatkowo za każde 0,5 km transportu samochodem skrzyniowym 5-10t, krotność=9 29.250t 3. Remont infrastruktury drogowej: 1) Droga gminna w Wietrznie - oznaczona jako działki 167, 332, 2) Droga gminna w Łękach Dukielskich - oznaczona jako działka 2933, 3) Droga wewnętrzna w Cergowej - oznaczona jako działka 741/1, 4) Droga wewnętrzna w Głojscach - oznaczona jako działka 1487, (zadania /1 - 4/ realizowane z udziałem Funduszu Sołeckiego). 5) Droga wewnętrzna w Teodorówce - oznaczona jako działka 3076/1, 6) Przebudowa skrzyżowania ulicy Jana Pawła II z ulicą Polną w m. Dukla - oznaczona jako działki 262/1, 764/2. Remont infrastruktury drogowej w (w ramach środków Funduszu Sołeckiego): a/ Wietrzno, dz. o nr ew. 167, 332: - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa 3 cm - 600 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa 3 cm - 600 m2; b/ Łęki Dukielskie, dz. o nr ew. 2933: - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszczeniu 8 cm 1200 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa 3 cm - 1200 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna c/ Cergowa, dz. o nr ew. 741/1: - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszczeniu 8 cm 300 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa 3 cm - 300 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa 3 cm - 300 m2; d/ Głojsce, dz. o nr ew. 1487: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 237 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszczeniu 15 cm 237 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa 3 cm - 237 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa 3 cm - 237 m2; 4) e/ Teodorówka, dz. o nr ew. 3076/1: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 946.100 m2; - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszczeniu 15 cm - 946.100 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa 3 cm - 946.100 m2; - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych, grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa 3 cm - - 946.100 m2; f/ Przebudowa skrzyżowania ulicy Jana Pawła II z ulicą Polną w m. Dukla - oznaczona jako działki 262/1, 764/2...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUR0 CARGO Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 12A, 38-102 Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188168,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212842,79
Oferta z najniższą ceną: 212842,79 / Oferta z najwyższą ceną: 227481,14
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO CARGO Sp. z o.o., ul.Łukasiewicza 12A, 38-102 Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284295,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 292852,84
Oferta z najniższą ceną: 292852,84 / Oferta z najwyższą ceną: 349336,03
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w Przasnyszu, łączącej ul. Piaski z ul. Kolejową w formule "projektuj i wybuduj"
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





