Ogłoszenie z dnia 2009-01-05
Warszawa: ZP-8/FRSE/2008
Numer ogłoszenia: 3267 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6223706, faks 022 6223708.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja korzystajaca ze środków publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-8/FRSE/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa do Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji materiałów reklamowych i promocyjnych w podziale na pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 39.22.11.10 - Naczynia 30.19.76.10 - Papier i tektura złożone 30.23.46.00 - Pamięć flash 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 18.93.00.00 - Worki i torby 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.50.00 - Notatniki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 182342.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Youth in action, Lifelong Learning.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet A - Gadżety na potrzeby Eurodesk Polska
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
- Robert Naperty Portal, ul. Wilcza 18/6, 00-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29821
- Oferta z najniższą ceną: 29821 oferta z najwyższą ceną: 42758
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet B - Gadżety na potrzeby Polsko - Litewskiego Funduszu Wymiany Młodzieży,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
- Robert Naperty Portal, ul. Wilcza 18/6, 00-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10769
- Oferta z najniższą ceną: 10769 oferta z najwyższą ceną: 16781.41
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet C - Gadżety na potrzeby Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
- Robert Naperty Portal, ul. Wilcza 18/6, 00-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23304
- Oferta z najniższą ceną: 23304 oferta z najwyższą ceną: 34020
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet D - Gadżety na potrzeby Programu Comenius,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
- Robert Naperty Portal, ul. Wilcza 18/6, 00-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3507
- Oferta z najniższą ceną: 3507 oferta z najwyższą ceną: 5670
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet E - Gadżety na potrzeby European Language Label,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C., LENARD TOMASZ, NAPERTY ROBERT
- Robert Naperty Portal, ul. Wilcza 18/6, 00-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 74216.50
- Oferta z najniższą ceną: 74216.50 oferta z najwyższą ceną: 96750
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet F - Gadżety na potrzeby Programu e-Twinning,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dobrowolska Beata Ewa EBK Agencja Reklamowa, ul. Żeromskiego 9 lok. 2, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18893.8
- Oferta z najniższą ceną: 18893.8 oferta z najwyższą ceną: 26745
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet G - Gadżety na potrzeby Programu Wizyty Studyjne,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dobrowolska Beata Ewa EBK Agencja Reklamowa, ul. Żeromskiego 9 lok. 2, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19500.50
- Oferta z najniższą ceną: 19500.50 oferta z najwyższą ceną: 24560
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet H - Gadżety na potrzeby Eurydice.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dobrowolska Beata Ewa EBK Agencja Reklamowa, ul. Żeromskiego 9 lok. 2, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2331
- Oferta z najniższą ceną: 2331 oferta z najwyższą ceną: 3500
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
więcej: Koszulki i koszule »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.