eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Hala Basenów KS Korona w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-08

POZYCJA 32677

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: Hala Basenów KS Korona w Krakowie: modernizacja basenu małego - część sanitarna oraz remont plaży (obrzeża) z wymianą przelewu - IV etap ściana krótsza przy zapleczu z wymianą balustrad stalowych widowni i na antresoli basenu dużego. Sprawa nr ZP-3/Inw+R_Basen/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Klub Sportowy "Korona", do kontaktów: Elżbieta Grzywnowicz, Janusz Bochenek, ul. Kalwaryjska 9-15, 30-504 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 6560250, fax 012 6561566, e-mail: e.grzywnowicz@korona.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Hala Basenów KS Korona w Krakowie: modernizacja basenu małego - część sanitarna oraz remont plaży (obrzeża) z wymianą przelewu - IV etap ściana krótsza przy zapleczu z wymianą balustrad stalowych widowni i na antresoli basenu dużego. Sprawa nr ZP-3/Inw+R_Basen/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Hala Basenów - Kraków, ul. Kalwaryjska 9-15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: prace prowadzone będą w hallu, w zespole szatniowym z pomieszczeniami sanitarnymi oraz na plaży (obrzeże) - ściana krótsza od strony zaplecza sanitarnego dużego basenu. Zakres prac obejmuje : -roboty budowlane: rozbiórkowe, budowlane, montażowe, wykończeniowe z wyposażeniem, -roboty branży sanitarnej : wod-kan, c.o., wentylacja mechaniczna, -roboty elektryczne., -jak również wykonanie wszelkich prac towarzyszących realizacji ww. zamówienia. Szczegółowy zakres robót obejmuje projekty wykonawcze i przedmiary robót, które są załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowią jej integralną cześć. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia przekracza 60.000 euro, a jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 18.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) Szczególowe postanowienia dot. wadium zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Cz. III Rozdział I. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz spełniający warunki udziału : 1. Wykażą w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowanie co najmniej dwóch zadań w zakresie modernizacji (przebudowy) lub remontu budynków sportowych (baseny, hale) - w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wartość robót - nie mniejsza niż 500.000,-zł każda. Wykazane zadania należy potwierdzić referencjami od zamawiających. 2. Dysponują a)osobami, które posiadają doświadczenie i uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Dla potwierdzenia spełnienia warunków jak w pkt. 1 i 2 przedstawią stosowne dokumenty. 3. Udzielą gwarancji i rękojmi - Gwarancja na całość zamówienia: 36 miesięcy, 4. Termin rękojmi rozpoczyna się analogicznie po rozpoczęciu terminu gwarancji - jak w pkt. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Części II Rozdziale II SIWZ Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Stosownie do treści art. 26 ust 3 Ustawy Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa wyżej wykonawcy ubiegający się o przyznanie zamówienie złożą pełny komplet dokumentów: 1. Formularz Oferty - Załącznik Nr 1, 2.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 3.Dokumenty: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 Ustawy zgodnie ze wzorem - wg załącznika nr 2, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert; c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp,- wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Część sprawozdania finansowego zawierająca rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu w części odpowiadającym żądanym dokumentom, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. g)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej co najmniej 500.000,- zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 5.Dowód wniesienia wadium, 6.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi SIWZ - z podaniem ich wartości, z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, 7.Wykaz osób - personelu technicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, dla potwierdzenia posiadanych uprawnień należy dołączyć wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Informacja o podwykonawcach i zakresie powierzonych robót - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5, 9.Tabela - Zestawienie Kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 6, z załączonymi Kosztorysami Ofertowymi, opracowanymi metodą szczegółową - Załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f, do SIWZ, 10.Parafowany projekt umowy - Załącznik nr 7, 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000,- PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korona.krakow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym w przypadku wysyłania materiałów pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2007, godzina 10:00, Klub Sportowy Korona, ul. Kalwaryjska 9-15 w Krakowie - Sala Konferenecyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.