eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › remont budynku Sądu Rejonowego w Kraśniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-22

POZYCJA 32668

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: remont budynku Sądu Rejonowego w Kraśniku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Lublinie, do kontaktów: Dariusz Bartoszcze, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164, e-mail: dbart@so.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.so.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Inne:Sąd. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Sądu Rejonowego w Kraśniku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 23-200 Kraśnik ul. Lubelska 81. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu budynku wraz z ociepleniem elewacji oraz zagospodarowanie posesji budynku Sądu Rejonowego w Kraśniku przy ul. Lubelskiej 81. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez Wykonawcę osobiście w zakresie wszystkich robót konstrukcyjno-budowlanych i drogowych z wyłączeniem robót instalacyjnych. Remont prowadzony będzie w funkcjonującym obiekcie . W związku z tym prace o dużym natężeniu hałasu należy wykonywać po godzinach pracy Sądu. KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 45111200-9 Roboty rozbiórkowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe 45263220-3 Układanie rynien i rur spustowych 45261420-4 Obróbki blacharskie 45421135-9 Montowanie okien i drzwi 45324000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45233260-9 Nawierzchnie z betonowej kostki brukowej ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, demontaż starej stolarki drzwiowej i okiennej oraz parapetów wewnętrznych, rozbiórka murków oporowych, głównych schodów wejściowych, odbicia tynków, rozebranie posadzek z lastryka, rozebranie nawierzchni na placu wewnętrznym oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty wewnętrzne i zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - remont kominów, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia fundamentów, wykonanie nowych murów oporowych, remont nowych schodów zewnętrznych, wykonanie nowych schodów do łącznika, remont śmietnika i innych elementów małej architektury, wykonanie stalowej pochylni zewnętrznej dla niepełnosprawnych, ocieplenie budynku wełną mineralną wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, zabezpieczenie ścian oraz ogrodzenia środkami antygrafiti, remont oraz wykonanie nowego ogrodzenia posesji na placu wewnętrznym, montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu, wykonanie zabudowy klatek schodowych, nowych posadzek, wymiana drzwi wewnętrznych, listw przypodłogowych, odbojowych naściennych, montaż platformy dla niepełnosprawnych o ruchu pionowym i poziomym, oklein ścian wewnętrznych z tapet, malowania, remont archiwów z zamontowaniem regałów przesuwnych, remont sanitariatów oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty brukowe w tym m.in.: - wykonanie chodników, opaski wokół budynku, parkingów oraz drogi wewnętrznej z nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 i 8 cm wraz z podbudową i innymi robotami towarzyszącymi, 4. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie oświetlenia zewnętrznego, tablic rozdzielczych i wlz-ty, oświetlenie podstawowe, oświetlenie ewakuacyjno-nocne, gniazd wtyczkowych i odbiorów 230 V, zasilenia urządzeń technologicznych, uziemiająca i połączeń wyrównawczych, przeciwprzepięciową, odgromową, ochrony przy uszkodzeniu, wykonanie instalacji SAP, SWN, przewodowanie CCTV bez montażu urządzeń CCTV, kontroli dostępu wraz z urządzeniami, instalacje elektryczne dedykowane do zasilania komputerów, okablowania strukturalnego, nagłośnienia sal rozpraw, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5. Roboty sanitarne w tym min.: - wykonanie przyłączy wod-kan, remont instalacji co z wyminą przewodów, osprzętu i grzejników, wymiana istniejącego węzła cieplnego na kompaktowy węzeł wymiennikowy c.o. + c.t., remont wewnętrznych instalacji wod-kan, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 6. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową w której skład wchodzą: - projekt zagospodarowania terenu, - architektura, - konstrukcje, - instalacje sanitarne wewnętrzne: instalacja c.o. i węzeł cieplny, - instalacje sanitarne wewnętrzne: instalacja wod-kan, - instalacje sanitarne wewnętrzne: wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, - instalacje elektryczne wewnętrzne, - instalacje elektryczne dedykowane do zasilania komputerów, - instalacja okablowania strukturalnego, - instalacji sygnalizacji pożarowej, - instalacja SWN i telewizji użytkowej STU, - instalacja nagłośnienia sal rozpraw, - część drogowa - remontu nawierzchni dróg i chodników, - przyłącze wod-kan, - informacja bioz, - geotechniczna ocena podłoża gruntowego, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, Szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego prowadzenia prac budowlanych poza posesją sądu (przyłącza wod-kan) pokryje wykonawca po uprzednim oszacowaniu szkód. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki; Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat : - min. jednego zamówienia dotyczącego wykonania nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1000m², - min. jednego zamówienia dotyczącego ocieplenia ścian o pow. min. 1000m², - min. jednego zamówienia dotyczącego wykonania posadzek z płytek o pow. min. 1200 m², - min. dwóch zamówień dotyczących wykonania przyłączy wod-kan do budynków, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 3 500 000,00 zł. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 5000 000,00 zł, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia złożyli wszystkie wymagane przez SIWZ oświadczenia i dokumenty, złożyli wypełniony formularz oferty z załącznikami, wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert i załączyli dowód wniesienia wadium, Badania i oceny ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora Sądu Okręgowego, przestrzegając przepisów art. 86 ust. 2, 3 i 4 dotyczących jawności postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty, które nie spełniają wymaganych w SIWZ warunków będą odrzucone. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.23.32.60 - Drogi piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, demontaż starej stolarki drzwiowej i okiennej oraz parapetów wewnętrznych, rozbiórka murków oporowych, głównych schodów wejściowych, odbicia tynków, rozebranie posadzek z lastryka, rozebranie nawierzchni na placu wewnętrznym oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty wewnętrzne i zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - remont kominów, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia fundamentów, wykonanie nowych murów oporowych, remont nowych schodów zewnętrznych, wykonanie nowych schodów do łącznika, remont śmietnika i innych elementów małej architektury, wykonanie stalowej pochylni zewnętrznej dla niepełnosprawnych, ocieplenie budynku wełną mineralną wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, zabezpieczenie ścian oraz ogrodzenia środkami antygrafiti, remont oraz wykonanie nowego ogrodzenia posesji na placu wewnętrznym, montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu, wykonanie zabudowy klatek schodowych, nowych posadzek, wymiana drzwi wewnętrznych, listw przypodłogowych, odbojowych naściennych, montaż platformy dla niepełnosprawnych o ruchu pionowym i poziomym, oklein ścian wewnętrznych z tapet, malowania, remont archiwów z zamontowaniem regałów przesuwnych, remont sanitariatów oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty brukowe w tym m.in.: - wykonanie chodników, opaski wokół budynku, parkingów oraz drogi wewnętrznej z nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 i 8 cm wraz z podbudową i innymi robotami towarzyszącymi, 4. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie oświetlenia zewnętrznego, tablic rozdzielczych i wlz-ty, oświetlenie podstawowe, oświetlenie ewakuacyjno-nocne, gniazd wtyczkowych i odbiorów 230 V, zasilenia urządzeń technologicznych, uziemiająca i połączeń wyrównawczych, przeciwprzepięciową, odgromową, ochrony przy uszkodzeniu, wykonanie instalacji SAP, SWN, przewodowanie CCTV bez montażu urządzeń CCTV, kontroli dostępu wraz z urządzeniami, instalacje elektryczne dedykowane do zasilania komputerów, okablowania strukturalnego, nagłośnienia sal rozpraw, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5. Roboty sanitarne w tym min.: - wykonanie przyłączy wod-kan, remont instalacji co z wyminą przewodów, osprzętu i grzejników, wymiana istniejącego węzła cieplnego na kompaktowy węzeł wymiennikowy c.o. + c.t., remont wewnętrznych instalacji wod-kan, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta, zgodnie z art. 45 prawa zamówień publicznych musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki; Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat : - min. jednego zamówienia dotyczącego wykonania nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1000m², - min. jednego zamówienia dotyczącego ocieplenia ścian o pow. min. 1000m², - min. jednego zamówienia dotyczącego wykonania posadzek z płytek o pow. min. 1200 m², - min. dwóch zamówień dotyczących wykonania przyłączy wod-kan do budynków, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 3 500 000,00 zł. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.5000 000,00 zł, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia złożyli wszystkie wymagane przez SIWZ oświadczenia i dokumenty, złożyli wypełniony formularz oferty z załącznikami, wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert i załączyli dowód wniesienia wadium, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oceny spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokona Komisja Przetargowa, w oparciu o przedłożone oświadczenia i dokumenty. 2.Po sprawdzeniu spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków zgodnie z punktem VI SIWZ, Komisja Przetargowa dokona oceny ofert nie podlegających odrzuceniu, opierając się wyłącznie na poniższym kryterium. Ustalenia najkorzystniejszej oferty komisja przetargowa dokona w oparciu o poniższy wzór matematyczny. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100. Pozostałym ofertom wypełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. KRYTERIUM - CENA - 100 %; KRYTERIUM : C min ilość punktów = ----------- x 100 , gdzie: Cx C min - najniższa zaproponowana cena, C x - cena rozpatrywanej oferty Punktacja - do 100 punktów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. - WYMAGANE OŚWIADCZENIA A - Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oświadczenie, że: 1.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B - Oświadczenia wymienione w punkcie A od 1 do 4 składają również podwykonawcy biorący udział w realizacji zamówienia. 2. - WYMAGANE DOKUMENTY Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 u. p. z. p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także z zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi, 2. Kierownik robót drogowych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami drogowymi, 3. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami elektrycznymi, 4. Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami sanitarnymi, Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. 8. Wykonawca powinien zatrudniać aktualnie min. 40 pracowników . 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . 10. Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat: - min. jednego zamówienia dotyczącego wykonania nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni min. 1000m², - min. jednego zamówienia dotyczącego ocieplenia ścian o pow. min. 1000m², - min. jednego zamówienia dotyczącego wykonania posadzek z płytek o pow. min. 1200 m², - min. dwóch zamówień dotyczących wykonania przyłączy wod-kan do budynków, Brak udokumentowania praktyki, o której mowa powyżej, spowoduje odrzucenie oferty. 11. Wykonawca musi wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 3 500 000,00 zł. 12. Sprawozdanie finansowe albo jego część , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty i zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 13. Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających przychód ze sprzedaży netto w ostatnich 2 latach (2004,2005) - min. w każdym roku 6 000 000,00 zł. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 5000000,00 zł. w okresie realizacji przedmiotu zamówienia UWAGA! Dokumenty, o których mowa w punktach od 1 do 14 mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.lublin.pl. Opłata: 500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Sądu w godz. 9-14 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2006, godzina 12:00, Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 sala konferencyjna nr 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.