Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Kraków: Dostawa licencji na oprogramowanie SAS
Numer ogłoszenia: 326662 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Sarego 2, 31-047 Kraków, woj. małopolskie, tel. 666 081 131, 12 357 27 00, faks 12 285 65 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izoo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji na oprogramowanie SAS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie SAS na okres do dnia 31.08.2014 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis licencji na oprogramowanie SAS..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej. 2. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia, za obopólną zgodą, zmian w umowie w przypadku gdy konieczność zmian wynika z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności zmianie uległy stawki podatku VAT) lub z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy lub Zamawiającego (adres siedziby, numerów: REGON, NIP, rachunku bankowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izoo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytutu Badawczy 32-083 Balice ul. Krakowska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, 32-083 Balice ul. Krakowska 1, Sekretariat Dyrektora Instytutu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa elementów umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie
- 147.2025 Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja systemu do badań i edukacji w wirtualnej rzeczywistości wraz ze szkoleniem na potrzeby Pracowni Multimedialnej i Komputerowej WZIKS UJ.
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Raciborskiego z ul. Chałupnika oraz rozbudowa ul. Lotniczej
- Szkolenia specjalistyczne oraz superwizja z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
- 168.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki komputera przenośnego typu laptop dla Instytutu Socjologii UJ w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program .."
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury do zautomatyzowanej elektroforezy kapilarnej DNA i RNA na potrzeby modyfikacji programu studiów na WBBiB UJ
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach" - Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Mętkowie, Szkoła Podstawowa w Zagórzu
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektów "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie", "Podniesi(...)
- Dostawa oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Odnowienie licencji na oprogramowanie antywirusowe z rozszerzeniem funkcjonalności o szyfrowanie dysków i usługą Sandbox, odnowienie licencji do UTM wraz z rozszerzeniem ich funkcjonalności
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla IB PAN
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żary o statusie miejskim realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.