Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Lublin: Dostawa wkładów do wstrzykiwacza i gazów medycznych
Numer ogłoszenia: 32664 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wkładów do wstrzykiwacza i gazów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa; Część nr 1. Wyroby medyczne - wkłady do wstrzykiwacza Medrad Stellant CT Część nr 2. Gazy medyczne z dzierżawą butli i zbiornika, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych i wzorach umów na poszczególne części zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji 24.11.15.00 - Gazy medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 8 SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako zał. nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 4) Aktualne zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. Nr 105, poz.452 z późn. zm.); dotyczy części II przedmiotu zamówienia - jako zał. nr 5 do oferty 5) Aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podstawie art.33 ust.1, ust.4 pkt2 i ust.6 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i Inspekcji Farmaceutycznej (Dz.U. Nr 105, poz.452 z późn. zm.); dotyczy części II przedmiotu zamówienia - jako zał. nr 6 do oferty 6) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - jako zał. nr 7 do oferty. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - jako zał. nr 8 do oferty. 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca nie dysponuje własnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jako zał. nr 9 do oferty. 9) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 1) W przypadku wyrobów medycznych - część nr I przedmiotu zamówienia: - dokument wymagany przez Ustawę o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004, tj.: Deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EWG Medical Devices, oddzielnie dla każdego wyrobu, 2) W przypadku n/w produktów leczniczych - część nr II przedmiotu zamówienia: Tlen medyczny ciekły Tlen medyczny sprężony Podtlenek azotu medyczny - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia; zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r - Prawo Farmaceutyczne: W przypadku wyrobów medycznych Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii , zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004: - Deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical Devices oraz z normą zharmonizowaną PN-EN ISO 13485:2004. - Certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów; - Potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu, prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub potwierdzenie dokonania wpisu w rejestr wyrobów medycznych. Ciekły azot - część nr II przedmiotu zamówienia - karta charakterystyki substancji chemicznej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby medyczne - wkłady do wstrzykiwacza Medrad Stellant CT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa; Wyrobów medycznych - wkłady do wstrzykiwacza Medrad Stellant CT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym i wzorze umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gazy medyczne z dzierżawą butli i zbiornika,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa; Gazów medycznych z dzierżawą butli i zbiornika, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym i wzorze umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu i butli na teren Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Kolbuszowej
- Dostawa tlenu medycznego oraz dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli , dla potrzeb dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- LA.261.26.2025 Sukcesywne dostawy gazów medycznych z dzierżawą butli
- Dostawa gazów medycznych - nr 75/TP/2025
- DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.