Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Kraków: Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów, ryb w 2009 r
Numer ogłoszenia: 326511 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie , ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2661317, 2666060, faks 012 2691057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OPIEKA SPOŁECZNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów, ryb w 2009 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy warzyw, owoców i ich przetworów, ryb w okresie od 01.01.2009 r. do 30.06.2009 r.: część A - Warzywa korzeniowe: buraki, marchew, cebula, pietruszka, seler - łącznie 6000 kg, por, koperek, pietruszka zielona - łącznie 3000 szt, część B - Ziemniaki, warzywa przetworzone kiszone: ziemniaki - 13000 kg, kiszona kapusta, ogórki łącznie 880 kg, część C - Warzywa i owoce mrożone, ryby: warzywa i owoce mrożone - 1260 kg, ryby mrożone - 396 kg, konserwy rybne 840 szt, śledzie różne - łącznie 120kg, część D - Owoce -jabłka: jabłka 4500 kg, część E - Warzywa i owoce pozostałe: ogórek zielony , pomidor, pieczarka -łącznie 215 kg , rzodkiewka, cebulka ziel., sałata -łącznie 810 szt, cytrusy - łącznie 252 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymienione są w pkt VI SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1, Dział Żywienia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa korzeniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buraki, marchew, cebula, pietruszka, seler - łącznie 6000 kg, por, koperek, pietruszka zielona - łącznie 3000 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki, warzywa przteworzone kiszone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki - 13000 kg, kiszona kapusta, ogórki łącznie 880 kg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa i owoce mrożone, ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa i owoce mrożone - 1260 kg, ryby mrożone - 396 kg, konserwy rybne 840 szt, śledzie różne - łącznie 120kg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce -jabłka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: owoce -jabłka 4500 kg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa i owoce pozostałe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ogórek zielony , pomidor, pieczarka -łącznie 215 kg , rzodkiewka, cebulka ziel., sałata -łącznie 810 szt, cytrusy - łącznie 252 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





