Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Pabianice: Dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.01.2009 do 31.12.2009r
Numer ogłoszenia: 326469 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, faks 042 2137640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice-dps.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pabianice-dps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.01.2009 do 31.12.2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całoroczna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach zgodnie z wykazem ilościowym i asortymentowym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienioa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami/ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29. 01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami/. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 2 do specyfikacji, który będzie stanowić integralną część oferty składanej przez wykonawcę. Nie spełnienie tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a tym samym jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który prowadzi działalność gospodarczą dotyczącą przedmiotu zamówienia krócej niż 3 lata licząc do terminu składania ofert. Potwierdzeniem tego będzie dostarczenie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w opisie warunkow udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy SDpołecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej wyposażenia 3 nieruchomości zarządzanych przez ZGM - Pabianice w instalację gazową
- Zakup samochodu osobowego - elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 7 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 25 +/- 5 (w tym 3 osoby kadry) na potrzeby realizacji projektu: "Aktywna Przemiana"
- Modernizacja infrastruktury dla rowerzystów i pieszych na terenie Miasta Pabianic - II części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Utworzenie pracowni rezonansu w Pabianickim Centrum Medycznym Sp. z o.o.
- Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia i urządzeń gastronomicznych niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania kuchni zlokalizowanej w Dziale Żywienia Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





