Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Turek: Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego dla obiektów Małej retencji wodnej w Nadleśnictwie Turek
Numer ogłoszenia: 32639 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek, ul. Chopina 70, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2785441, fax 063 280300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poznan.lasy.gov.pl/turek
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego dla obiektów Małej retencji wodnej w Nadleśnictwie Turek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych (w skali 1:1000, w niezbędnej ilości egzemplarzy) do celów projektowych dla obiektów Małej retencji wodnej w Nadleśnictwie Turek na obszarze 194 ha (177 ha w powiecie tureckim, 17 ha w powiecie poddębickim). 2. Wykonanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w zakresie niezbędnym do ustalenia parametrów planowanych do wykonania obiektów Małej retencji wodnej. 3. Wykonanie niezbędnej dokumentacji geotechnicznej dla wszystkich projektowanych obiektów Małej retencji wodnej. 4. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień i opinii wymaganych prawem - w tym uzyskanie, jeżeli będzie wymagana, z właściwych jednostek samorządu terytorialnego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla obiektów Małej retencji wodnej w Nadleśnictwie Turek, niezbędnych do uzyskania pozwolenia wodno-prawnego. 5. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich, ślepych i przedmiarów robót - oddzielnie dla każdej umownej części zadania. 6. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - oddzielnie dla każdej umownej części zadania - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072). 7. Projekty techniczne należy sporządzić w pięciu egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na nośniku CD lub DVD - typy plików *.doc, *.xls, *.pdf. (inne po uzgodnieniu z Zamawiającym). 8. Wystąpienie, w imieniu zamawiającego, po wykonaniu dla wszystkich części przedmiotu zamówienia prac opisanych wyżej, do właściwych Starostw Powiatowych z wnioskami o wydanie pozwoleń wodno-prawnych. Przedmiot zamówienia podzielono na umowne części: I. Część 1 - Leśnictwo Czarny Las: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 44 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 7 zastawek (3_1, 3_3-3_6, 3_8, 3_9) - budowa - 2 zastawek (3_2, 3_7) - modernizacja - 7 rowów (3_10 - 3_16) - modernizacja poprzez wypiętrzenie dna (przetamowania ziemne). II. Część 2 - Leśnictwo Krwony: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 1 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - zbiornika retencyjnego (13_1) o pow. 0,15 ha - odbudowa III. Część 3 - Leśnictwo Linne: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 36 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 8 zastawek (1_2, 1_4, 1_5, 2_1, 2_4, 2_5, 2_6, 2_7) - budowa - 3 zastawek (1_1, 2_2, 2_3, ) - modernizacja - 1 przepustozastawki (1_3) - budowa - 7 rowów (1_6, 2_8 - 2_13) - modernizacja poprzez wypiętrzenie dna (przetamowania ziemne). - odbudowa 4 zbiorników retencyjnych: 12_1 - 0,30 ha 12_2-12_4 - każdy po 0.05 ha IV. Część 4 - Leśnictwo Słomów: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 29 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 2 zastawek (4_3, 4_4) - budowa - 4 przepustozastawki (4_1, 4_2, 4_5, 4_6) - budowa - 4 rowów (4_7-4_10) - modernizacja poprzez wypiętrzenie dna (przetamowania ziemne). V. Część 5 - Leśnictwo Grzymiszew: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 38 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 7 zastawek (7_2, 8_1-8_6) - budowa - 2 przepustozastawek (7_1, 7_3) - budowa - 1 przepustozastawki (8_7) - modernizacja - 4 rowów (7_4-7_6, 8_8) - modernizacja poprzez wypiętrzenie dna (przetamowania ziemne). - 8 zbiorników retencyjnych: 15_1, 15_2 - każdy po 0,10 ha 16_1 - 0,05 ha. 16_2, 16_4 - każdy po 0,30 ha. 16_3 - 0,15 ha. 16_5 - 1,00 ha. 16_6 - 0,10 ha. VI. Część 6 - Leśnictwo Imiełków: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 4 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 3 zastawek (9_2-9_4) - budowa - 1 zastawki (9_1) - modernizacja VII. Część 7 - Leśnictwo Tuliszków: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 15 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 5 zastawek (10_1-10_5) - budowa - 4 rowów (10_6-10_9) - modernizacja poprzez wypiętrzenie dna (przetamowania ziemne). - modernizacja 4 zbiorników retencyjnych: 14_1 - 0,10 ha 14_2, 14_4 - każdy po 0.05 ha VIII. Część 8 - Leśnictwo Wrząca: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 7 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 1 zastawki (11_1) - budowa - 1 rowu (11_2) - modernizacja poprzez wypiętrzenie dna (przetamowania ziemne). - 4 zbiorników retencyjnych: 17_1 - 0,10 ha - budowa 18_1, 18_3 - każdy po 0.10 ha - odbudowa IX. Część 9 - Leśnictwo Wyszyna: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 3 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 1 zbiornika retencyjnego: 19_1 - 0,10 ha - budowa X. Część 10 - Leśnictwo Uniejów: 1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych dla obszarów o łącznej pow. 17 ha. 2. Wykonanie projektów technicznych z elementami operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń dla: - 1 zastawki (5_1) - budowa - 2 przepustozastawek (5_3, 5_4) - budowa - 1 przepustozastawki (5_2) - modernizacja - 4 rowów (5_5-5_8) - modernizacja poprzez wypiętrzenie dna (przetamowania ziemne).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - oferent wykonywał już usługi o podobnym charakterze i zakresie, oraz przedstawi stosowne referencje. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust.1 ustawy pzp. 2. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poznan.lasy.gov.pl/turek
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek ul. Chopina 70 62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek ul. Chopina 70 62-700 Turek Pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prace przeznaczone do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej z SPO Infrastruktura i Środowisko.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- "Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci o młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego" WARSZTATY GRUPOWE
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SZKOLENIA GRUPOWE
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w Racławiczkach - postępowanie IV
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi dla rowerów w ul. Mrówczej na odcinku od ul. Piechurów do ul. Odeskiej
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.