To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-06-06
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego dla klientów ZUS wraz z 24-miesięcznym wsparciem technicznym Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Żaneta Tylińska, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234422, fax 022 6428086, e-mail: tylinskaz@zus.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Ubezpieczenia społeczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 15 poz. 8928 z 17.01.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 368853 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego dla klientów ZUS wraz z 24-miesięcznym wsparciem technicznym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centralny Ośrodek Obliczeniowy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego dla klientów ZUS wraz z 24 miesięcznym wsparciem technicznym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) analiza wydajności systemu IVR potwierdzającą liczbę kanałów dostępowych oraz potwierdzenie spełnienia przez system IVR każdego z parametrów wyszczególnionych z załączniku nr 1 do umowy, 2) oświadczenie Wykonawcy, że posiada prawo do udostępnienia Zamawiającemu kodu źródłowego oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR w zakresie niezbędnym do zapewnienia poprawnego działania oferowanego systemu IVR; 3) oświadczenie Wykonawcy, że posiada prawo do dysponowania oferowanym oprogramowaniem oraz że posiada uprawnienia do udzielenia Zamawiającemu prawa do dokonywania zmian określonych w par. 2 ust. 5 wzoru umowy. 4) dokumentacja użytkowa (sporządzona w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej /w formacie PDF/) oprogramowania narzędziowego wykorzystywanego do budowy oprogramowania sterującego IVR 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.40.00 - Systemy informacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.00.00 - Systemy informacyjne Oryginalny kod CPV: 72.52.11.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30 2540 00-4 - systemy informacyjne, 72 5211 00-4 - usługi w zakresie wsparcia technicznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. Zakup, dostawa, instalacja oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego IVR (Interactive Voice Response) - zwanego dalej systemem IVR - dla klientów ZUS* wraz z 24 miesięcznym wsparciem technicznym w tym: 2.1.1. Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń i sprzętu teleinformatycznego. 2.1.2. Dostarczenie i uruchomienie oprogramowań wraz z prawem do korzystania z tych oprogramowań stanowiących zbiór wzajemnie powiązanych ze sobą programów: systemowego i narzędziowego ( w tym biblioteki API). 2.1.3. Wykonanie dostarczenie i uruchomienie oprogramowania sterującego wraz z prawem do korzystania z tego oprogramowania stanowiących zbiór wzajemnie powiązanych ze sobą programów sterujących działaniem systemu IVR. 2.1.4. Zintegrowanie systemu IVR ze środowiskiem teleinformatycznym budynku Centrali Zamawiającego. 2.1.5. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie określonym w ust. 4 Rozdziału II podrozdz. I SIWZ. 2.1.6. Zapewnienie usług instruktażu i konsultacji polegających na wsparciu technicznym na system IVR przez okres 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do wzoru umowy). 2.1.7.Zapewnienie 36 miesięcznego serwisu gwarancyjnego na system IVR będący przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym na urządzenia i sprzęt teleinformatyczny, liczonego od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do wzoru umowy). 2.1.8. Opracowanie i dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej i użytkowej systemu IVR, sporządzonej w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej ( w formacie PDF). 2.1.9. Opracowanie i dostarczenie dokumentacji projektowej systemu IVR sporządzonej w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej ( w formacie PDF) w zakresie określonym w pkt. 3.5.1. 2.10. Opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej systemu IVR sporządzonej w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej ( w formacie PDF) w zakresie określonym w pkt. 3.5.4. *KLIENT ZUS / Zamawiającego - osoba korzystająca z systemu IVR 3. Specyfikacja parametrów techniczno - eksploatacyjnych i cech użytkowych przedmiotu zamówienia. 3.1. Warunki funkcjonowania systemu IVR dla klientów Zamawiającego 3.1.1. Przewidywany czas korzystania przez klienta z systemu IVR a) maksymalny: 4,5 min ( do celu implementacji przykładowego scenariusza połączeń zamieszczonego w załączniku nr 1 do SIWZ) z możliwością wydłużenia. b) średni: 2 min. 3.1.2. Liczba połączeń do systemu IVR, zakończonych sukcesem (pozyskanie przez klienta wszystkich poszukiwanych informacji w trybie automatycznym) bez przełączenia do konsultanta: 300 000 połączeń w miesiącu. Planowany roczny przyrost użytkowników systemu IVR: 30 000. 3.2. Warunki instalacji i uruchomienia systemu IVR w Centrali Zamawiającego 3.2.1. W budynku Zamawiającego zostanie przygotowane miejsce do instalacji dostarczonych urządzeń (min. 2 metry kwadratowe), które będzie spełniało wymagane parametry otoczenia: temperatura od 10 st. do 35 st. i wilgotność względna od 8% do 80%. 3.2.2. Zamawiający przygotuje infrastrukturę telekomunikacyjną - cztery zewnętrzne trakty E1 (PRI ISDN). 3.2.3. Odległość od miejsca zakończenia traktów do centrali telefonicznej Zamawiającego wynosi 150 m. 3.2.4. W budynku Zamawiającego istnieje sieć LAN 10/100 MB/s umożliwiająca dołączenie czterech fizycznych portów ze statycznymi adresami IP. 3.2.5. Zamawiający zapewni możliwość dołączenia urządzeń Systemu IVR do niezależnego obwodu zasilania o napięciu gwarantowanym 230V, 50 Hz. Obwód dostosowany jest do obciążenia max 2000 W. 3.2.6. Zamawiający zapewni ciągłe podtrzymanie zasilania dla istniejącej centrali telefonicznej w budynku ZUS. 3.2.7. Uruchomienie systemu IVR zostanie wykonane przez Wykonawcę na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji projektowej systemu IVR, którego specyfikacja wyszczególniona jest w pkt. 3.5.1. 3.3. Wymagany przez Zamawiającego sposób działania systemu IVR: 3.3.1. Funkcjonowanie systemu IVR powinno polegać na automatycznej obsłudze osoby dzwoniącej przez system teleinformatyczny, który umożliwi prezentowanie informacji bez udziału konsultanta. 3.3.2. Odczyt pożądanych danych powinien odbywać się poprzez wybranie właściwych przycisków telefonu (wybieranie tonowe). 3.3.3. Czas oczekiwania na wybranie opcji przez klienta powinien być definiowany dynamicznie. Do celu implementacji przykładowego scenariusza połączeń zamieszczonego w załączniku nr 1 do SIWZ czas ten powinien wynosić 10 s. Działanie aplikacji sterującej systemem IVR - w przypadku braku odpowiedzi ze strony użytkownika - powinno być konfigurowalne za pomocą oprogramowania narzędziowego. 3.3.4. Maksymalna liczba dostępnych opcji na poszczególnych poziomach - dziesięć opcji. 3.3.5. Maksymalny czas zapowiedzi kończącej odczytanie treści w każdej z opcji wyboru nie powinien przekroczyć 30 sekund. 3.3.6. Przykładowa zawartość informacyjna i scenariusz połączeń dla oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR zostały przedstawione w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3.7. Informacje opisane zdaniem: "zapowiedź słowna o czasie trwania maksymalnie 4 min." powinny być odczytywane przez oprogramowanie dokonujące ich automatycznego odczytu w języku polskim po uprzednim pobraniu tekstu z bazy danych. 3.3.8. System powinien umożliwiać pracownikom Zamawiającego modyfikację funkcjonowania oprogramowania sterującego działaniem Systemu IVR za pomocą oprogramowania narzędziowego posiadającego graficzny interfejs użytkowy ( zgodnie z użytecznością opisaną w pkt. 3.4.3.). 3.3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnej modyfikacji oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR. Modyfikacja oprogramowania sterującego nie powoduje utraty gwarancji na wersję oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR dostarczoną przez Wykonawcę. 3.4. Wymagana przez Zamawiającego architektura i sposób obsługi systemu IVR: 3.4.1. System IVR poprzez sieć LAN powinien poprawnie komunikować się (odczytywać i dokonywać zapisów) z bazami danych Zamawiającego zainstalowanymi w środowisku MS SQL 7.0, 2000 na platformie MS Windows NT, 2003. 3.4.2. System IVR winien poprawnie współpracować z centralą telefoniczną zainstalowaną w budynku Centrali Zamawiającego KAPSCH Meridian Data Star 1, jak również centralami telefonicznymi innych producentów na bazie standardowych protokołów komunikacyjnych ( co najmniej DSS1) oraz platformą VoIP. 3.4.3. Wykonawca dostarczy i uruchomi oprogramowanie narzędziowe umożliwiające pracownikom Zamawiającego samodzielną modyfikację działania oprogramowania sterującego pracą systemu IVR wraz z dokumentacją użytkownika w języku polskim. Narzędzie to powinno charakteryzować się wysoką ergonomią pracy, graficznym interfejsem użytkownika i umożliwiać budowanie oprogramowania z możliwością odwoływania się do zewnętrznych zasobów bazodanowych w środowisku MS SQL ( 7.0, 2000). 3.4.4. Zamawiający wymaga rozdzielenia w systemie IVR struktury nawigacji od prezentowanych informacji poprzez zastosowanie w tworzeniu oprogramowania komunikacyjnych rozwiązań opartych na XML i/lub Java. 3.4.5. Wykonawca dostarczy biblioteki programistyczne API - Application Programming Interface (interfejs programowania aplikacji) wraz z niezbędnymi licencjami i dokumentacją, które będą wykorzystywane przez Zamawiającego do samodzielnej modyfikacji oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR. 3.4.6. Wykonawca wykona i dostarczy oprogramowanie sterujące działaniem systemu IVR z zaimplementowanym scenariuszem połączeń i treścią wynikającą z Załącznika nr 1 do SIWZ "Wymogi użytkowe dla oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR" oraz uruchomi je łącznie z dostarczonym środowiskiem sprzętowo-systemowym. 3.4.7. Wykonawca musi dołączyć do oferty analizę wydajności systemu IVR potwierdzającą liczbę kanałów dostępowych oraz potwierdzenie spełnienia przez system IVR każdego z parametrów wyszczególnionych z załączniku nr 1 do umowy. 3.4.8. Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumentację użytkową oprogramowania narzędziowego wykorzystywanego do budowy oprogramowania sterującego systemem IVR. 3.4.9. System IVR musi zapewnić: a) sterowanie oprogramowaniem głosowym IVR-a tonowo - za pomocą kodów DTMF, b) automatyczną zamianę tekstu w języku polskim na mowę (TTS - Text to Speech) w celu odczytywania klientom informacji zawartych w bazie danych systemu MS SQL 7.0, 2000 udostępnionej przez Zamawiającego, c) tworzenie raportów i bieżącą analizę obciążenia elementów systemu IVR, d) możliwość wykorzystania przez Zamawiającego technologii Text to Speech do nagrywania plików dźwiękowych nowych zapowiedzi wykorzystywanych w oprogramowaniu sterującym działaniem systemu IVR, e) możliwość rekonfiguracji przez Zamawiającego systemu IVR podczas pracy w zakresie zgodnym z dokumentacją dostarczonego systemu IVR ( zgodnie z pkt. 3.5.), f) przekierowanie rozmowy na pierwszy wolny nr telefonu, z listy zaimplementowanej w oprogramowaniu sterującym działaniem systemu IVR. g) odczytywanie wartości naciskanych kodów DTMF lub informacji głosowych nagranych w formacie pliku wav lub mp3 i zapisywanie ich do bazy danych systemu MS SQL 2000 oraz możliwość wykorzystywania ich w oprogramowaniu sterującym działaniem systemu IVR. 3.5. Zakres dokumentacji systemu IVR: 3.5.1 Projekt systemu IVR winien obejmować co najmniej: a) analizę wydajności systemu IVR potwierdzającą liczbę kanałów dostępowych, b) projekt oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR, wykonanego na podstawie Załącznika nr 1 do Specyfikacji, c) projekt infrastruktury informatycznej (sprzęt, oprogramowanie), sieciowej (sprzęt i oprogramowanie), d) projekt infrastruktury telekomunikacyjnej, e) projekt integracji systemu IVR ze środowiskiem telekomunikacyjnym w budynku Centrali Zamawiającego, f) projekt konfiguracji routera centralnego Zakładu, który powinien zawierać wymagania, umożliwiające właściwą i bezpieczną komunikację pomiędzy wydzielonymi VLAN a siecią LAN, w której umieszczone będą serwery baz danych (adresy IP, porty, protokoły). Niezbędne do wykonania tego projektu informacje zostaną udostępnione przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 3.5.2 Dokumentacja projektu systemu IVR musi zostać sporządzona w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej (w formacie PDF) i dostarczona Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdz. II podrozdz. II pkt. 1 lit. b) SIWZ. 3.5.3 Dokumentacja techniczna i użytkowa oprogramowania narzędziowego powinna zostać sporządzona w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej (w formacie PDF) i dostarczona Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdz. II podrozdz. II pkt. 1 lit. c) SIWZ. 3.5.4 Dokumentacja powykonawcza musi obejmować co najmniej: a) dokumentację użytkownika i administratora dla każdego z dostarczonych przez Wykonawcę rozwiązań informatycznych z wyłączeniem systemów operacyjnych i zewnętrznych źródeł danych należących do Zamawiającego, b) specyfikację konfiguracji dostarczonych przez Wykonawcę systemów operacyjnych i bazodanowych dostarczonych z systemem IVR, c) skorygowane projekty infrastruktury informatycznej, sieciowej, telekomunikacyjnej - o ile ulegną zmianie. 3.5.5 Dokumentacja powykonawcza musi zostać sporządzona w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej ( w formacie PDF) i dostarczona Zamawiającemu w terminie, o którym mowa w Rozdz. II podrozdz. II pkt. 1 lit. d) SIWZ. 3.6. Kryteria użytkowe systemu IVR Dostarczony przez Wykonawcę system IVR powinien zapewnić: 3.6.1 Wymaganą wydajność i skalowalność; Zastosowane w systemie IVR rozwiązania sprzętowo-systemowe i telekomunikacyjne winny zapewniać możliwość obsługi minimum 90 jednocześnie użytkowanych kanałów dostępowych z możliwością zwiększenia ich liczby do minimum 300, poprzez rozbudowę systemu polegającą na dodaniu kolejnych elementów i/lub zakup niezbędnych licencji oprogramowania. Optymalna liczba kanałów jednocześnie obsługiwanych przez system IVR musi zostać określona przez Wykonawcę na podstawie wymagań Specyfikacji i przedstawiona w dokumentacji projektowej systemu IVR. 3.6.2 Wymaganą użyteczność; System IVR winien posiadać końcową użyteczność dla klientów, zgodną z wymaganiami opisanymi w specyfikacji, gwarantującą poprawny odczyt danych w języku polskim poprzez przekształcenie tekstu na zrozumiałą i zgodną z zasadami języka polskiego formę głosową. 3.6.3 Wymaganą niezawodność; Wykonawca musi zapewniać dostępność systemu IVR w skali miesiąca na poziomie co najmniej 98%. 3.6.4 Wymagane bezpieczeństwo; 3.6.4.1. System nie może na zewnątrz (poza sieć komputerową i telekomunikacyjną Zamawiającego) emitować bez zgody i wiedzy Zamawiającego żadnych informacji. 3.6.4.2. System IVR nie może zakłócać pracy systemów informatycznych lub urządzeń telekomunikacyjnych Zamawiającego. 3.6.4.3. System IVR musi zostać umieszczony w wydzielonym VLAN w strukturze LAN w budynku Centrali Zamawiającego. 3.6.4.4. System IVR może komunikować się jedynie z serwerami baz danych (serwery SQL z zawartością serwisu informacyjnego) poprzez router centralny oraz z centralą telefoniczną poprzez odpowiednie interfejsy komunikacyjne. 3.6.4.5. Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie winno zapewniać we wszystkich modułach systemu maksymalne bezpieczeństwo danych obejmujące: a) przechowywanie informacji na trwałych nośnikach danych zgodnie z wymaganiami ujętymi w odpowiednich uregulowaniach prawnych, b) ochronę informacji wewnętrznej zawartej w systemie przed nieuprawnionym dostępem lub zmianą. 3.6.4.6. Monitorowanie modyfikacji zasobów systemu informacyjnego przez pracowników Zamawiającego, poprzez rejestrację: a) z jakich informacji pracownik korzystał, b) grupy użytkowników do której należy pracownik, c) daty i czasu dostępu. 3.6.4.7. Nadawanie uprawnień pracownikom w zakresie dostępu do zasobów informacyjnych i funkcji systemu, tj.: a) definiowanie dostępu do wybranych informacji dla określonych grup użytkowników, b) definiowanie grup użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami do poszczególnych funkcji systemu, c) umożliwienie wdrażania polityki bezpieczeństwa sieci (monitoring aktywności użytkowników sieci, kontrolę integralności systemu, delegowanie zadań administracyjnych, zarządzanie dostępem do zasobów systemu). 3.6.4.8 Zapewnienie ciągłości pracy ochrony systemu teleinformatycznego. 3.6.4.9 Stosowanie mechanizmów archiwizacji i odtwarzania danych przechowywanych w systemie bez wstrzymywania pracy. 3.6.4.10 Stosowanie sprawdzonych standardów ochrony systemów teleinformatycznych, 3.6.4.11 Wymuszenie logowania użytkowników do systemu na podstawie indywidualnego konta i hasła. 3.7. Dodatkowe wymagania funkcjonalne dla systemu IVR 3.7.1 Wykonawca gwarantuje, że istnieje możliwość łatwej rozbudowy systemu IVR poprzez dostarczenie odpowiedniego sprzętu i oprogramowania o moduły obsługujące następujące funkcje: a) obsługa faksów na życzenie, b) obsługa innych kanałów komunikacji - SMS, e-mail, c) sterowanie działaniem systemu IVR za pomocą głosu zbliżonego do naturalnego (ASR Automatic Speech Recognition) - automatyczne rozpoznawanie mowy wykorzystywane do budowy oprogramowania sterującego systemem IVR. 3.8. Wymagania techniczne dla systemu IVR 3.8.1 Wykonawca winien dostarczyć urządzenie techniczne systemu IVR w szafie typu Rack o wysokości 42 U, zaś cały sprzęt powinien mieć obudowy przeznaczone do montażu w takiej szafie. 3.8.2 Wykonawca w dostarczonym systemie IVR musi zastosować: a) rozwiązanie o architekturze modularnej, b) oprogramowanie sterujące działaniem systemu IVR wykorzystujące co najmniej język XML (VoiceXML) i/lub Java albo inny język programowania, c) dowolną platformę systemową,, d) mechanizm równoważenia obciążenia (load balancing) w przypadku zwielokrotnienia sprzętu komputerowego, e) gromadzenie danych w systemach bazodanowych. 3.8.3. Dostarczony przez Wykonawcę system IVR musi poprawnie współpracować: a) z co najmniej następującymi środowiskami telekomunikacyjnymi: Genesys, Contactis ContactCenter, IntelNet Merge TAPI, Symposium Contact Center, b) z systemami informacyjnymi opartymi na technologii internetowej ("ASP", JAVA", "XML") oraz systemami operacyjnymi: MS Windows NT (2003), bazodanowymi MS SQL (7.0, 2000). 4. Zakres szkoleń 4.1. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie zagadnień przedstawionych w tabeli. 4.2. Szkolenie zakończy się testem sprawdzającym umiejętność samodzielnej obsługi systemu w zakresie administracji i budowy oprogramowania dla środowiska IVR. 4.3. Szkolenia zostaną przeprowadzone po podpisaniu umowy w ośrodku szkoleniowym Wykonawcy na terenie RP w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia. Zakresszkolenia / Minimalnaliczba godzin / Liczba uczestników Przeszkolenie z administracji i konfiguracji systemu IVR / 8 / 3 Przeszkolenie w zakresie tworzenia, aktualizacji oprogramowania sterującego w środowisku narzędziowym systemu IVR / 12 / 3 Przeszkolenie w zakresie administracji platformą systemową (systemem operacyjnym) jeżeli Wykonawca zastosuje system inny niż Windows / 40 / 3 5. W trakcie oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wielokrotnego sprawdzenia poprawności funkcjonowania oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR: 5.1 W tym celu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego umożliwi przeprowadzenie testu poprawności działania oprogramowania sterującego działaniem systemem IVR, które będzie polegało na korzystaniu z tego oprogramowania przez pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Oprogramowanie musi zostać uruchomione w ciągu 14 dni od daty otrzymania wezwania przez Wykonawcę i udostępnione w środowisku technicznym systemu IVR Wykonawcy, pod numerem telefonu, do którego można się dodzwonić z terenu całego kraju za pośrednictwem telefonów stacjonarnych. 5.2 Oprogramowanie sterujące działaniem systemu IVR musi realizować scenariusz połączeń przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.3 Pełna funkcjonalność oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR (łącznie z opcjami, których uruchomienie nie jest wymagane dla potrzeb testów) musi zostać zrealizowana w dostarczonym, zainstalowanym i uruchomionym u Zamawiającego środowisku technicznym systemu IVR. 5.4 Po zakończeniu testów zostanie sporządzony przez Zamawiającego protokół potwierdzający lub nie potwierdzający spełnienie wymagań określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Negatywny wynik testów skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca nie udostępni oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR do przetestowania w ww. terminie jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 5.5 Testy poprawności oprogramowania sterującego działaniem IVR zostaną przeprowadzone w celu potwierdzenia spełniania przez oprogramowanie sterujące działaniem systemu IVR wymogów użytkowych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w testach. 5.6 Testy będą trwały nie dłużej niż 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia gotowości przez Wykonawcę. 6. Warunki korzystania z oprogramowań przez Zamawiającego: 6.1. Oprogramowanie systemowe - licencja niewyłączna na liczbę użytkowników niezbędną dla działania systemu IVR zgodnie z wymaganiami Zamawiającego /na czas nieoznaczony/. 6.2. Oprogramowanie narzędziowe - licencja niewyłączna na liczbę użytkowników niezbędną dla działania systemu IVR zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, lecz nie mniej niż trzech użytkowników /bezterminowo/. 6.3. Oprogramowanie sterujące - licencja wyłączna na korzystanie z oprogramowania /bezterminowo/. 6.4. Szczegółowe warunki dotyczące licencji na oferowane oprogramowania opisane są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wsparcie techniczne 7.1 Warunki utrzymania i pomocy technicznej dla oferowanego systemu IVR W okresie świadczenia usług instruktażu i konsultacji polegających na wsparciu technicznym Wykonawca będzie zapewniał pomoc w zakresie: 7.1.1 Analizy i rozwiązywania zgłaszanych przez Zamawiającego problemów związanych z bieżącym użytkowaniem sprzętu i oprogramowania będących elementami systemu IVR. 7.1.2 Rozwiązywania problemów związanych z kodem oprogramowania sterującego działaniem systemu IVR, tj.: udostępnienia Zamawiającemu modyfikacji kodu źródłowego potrzebnego do naprawienia wadliwie działającego oprogramowania tak, aby mógł uzyskać pełną zgodność parametrów działania tego oprogramowania z parametrami, podanymi w aktualnej dokumentacji technicznej dostarczonego Zmawiającemu systemu IVR. 7.2 Zasady świadczenia wsparcia technicznego: 7.2.1 Wykonawca będzie świadczył usługi instruktażu i konsultacji polegające na wsparciu technicznym na system IVR przez okres 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do wzoru umowy)., 7.2.2 Wykonawca w ramach umowy zapewni świadczenie usługi instruktażu i konsultacji polegające na wsparciu technicznym w dni robocze w okresie jego obowiązywania. Wykonawca we wszystkie dni świadczenia wsparcia technicznego zapewnia dostępność elektroniczną, telefoniczną, faksową w godzinach od 8.00 do 18.00. 7.2.3. W ramach reakcji na zgłoszenie, Wykonawca po ustaleniu drogą elektroniczną (poprzez modem komunikacyjny dołączony do systemu) przyczyn wystąpienia problemu, poinformuje Zamawiającego faksem na nr (0 - prefix 22 ) 623 47 09 o sposobie i terminie pomocy przy usunięciu przyczyn skutkujących jego zaistnieniem: a) do 14 godzin (czas reakcji), dla zgłoszenia problemu zakwalifikowanego przez Zamawiającego jako Krytyczny. Termin rozwiązania problemu nie może przekroczyć 24 godzin od daty zgłoszenia liczonych w kolejnych dniach roboczych, b) do 24 godzin (czas reakcji), dla zgłoszenia problemu zakwalifikowanego przez Zamawiającego jako Podstawowy. Termin rozwiązania problemu nie może przekroczyć 36 godzin od daty zgłoszenia liczonych w kolejnych dniach roboczych. 7.2.4. W przypadku niemożności ustalenia przyczyn zgłoszonego problemu drogą elektroniczną, Wykonawca zapewni, wizytę swojego przedstawiciela w miejscu instalacji systemu IVR u Zamawiającego.7.2.5 Kwalifikacja zgłoszeń problemów odbywać się będzie zgodnie z poniższymi zasadami: a) (krytyczny) - uniemożliwia funkcjonowanie oprogramowania lub powoduje istotne ograniczenia w funkcjonowaniu oprogramowania. b) (podstawowy) - funkcjonowanie oprogramowania jest częściowo ograniczone, usterka nie jest krytyczna dla funkcjonowania oprogramowania lub sytuacja została opanowana tymczasowo przy wykorzystaniu środków zastępczych. O kwalifikacji zgłoszenia decyduje Zamawiający. 7.3. Szczegółowe warunki dotyczące świadczenia usług instruktażu i konsultacji polegającej na wsparciu technicznym opisane są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Wymagania uzupełniające dla urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia Urządzenia i sprzęt teleinformatyczny wchodzące w skład systemu IVR muszą być nowe, kompletne, nieużywane, wyprodukowane w 2006r., wolne od jakichkolwiek wad prawnych i fizycznych wraz z aktualną dokumentacją techniczną, użytkową w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej ( w formacie PDF). II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie musi być wykonane w następującym terminie: a) przeszkolenie pracowników Zamawiającego - do 14 dni od daty zawarcia umowy, b) dostarczenie dokumentacji projektowej systemu IVR - do 40 dni od daty zawarcia umowy, c) dostarczenie urządzeń i sprzętu teleinformatycznego, dokumentacji technicznej i użytkowej systemu IVR, oprogramowania wraz z prawem do korzystania z niego, instalacja i uruchomienie systemu IVR, oraz dostarczenie dokumentacji powykonawczej systemu IVR - do 90 dni od daty zawarcia umowy, d) świadczenie usług instruktażu i konsultacji polegających na wsparciu technicznym przez 24 miesiące od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy ( Załącznik nr 3 do wzoru umowy), e) świadczenie serwisu gwarancyjnego na system IVR przez 36 miesięcy od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu umowy ( Załącznik nr 3 do wzoru umowy). III. GWARANCJA Wymagane są następujące okresy gwarancji na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na system IVR, w tym na urządzenia i sprzęt teleinformatyczny licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy (Załącznik nr 3 do wzoru umowy) i zapewni, że system IVR będący przedmiotem zamówienia zachowa przez okres 36 miesięcy pełne cechy użytkowe określone we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji opisane są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.25.40.00, 72.52.11.00.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 29.05.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 4. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altar sp. z o.o., ul. Różana 5, 25-729 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. +48 41 3683565, fax +48 41 3663018. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 242 680,33 Oferta z najniższą ceną: 242 680,33 / oferta z najwyższą ceną: 242 680,33 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie wsparcia technicznego oraz licencji dla urządzeń Juniper umożliwiających aktualizację oprogramowania i wymianę urządzeń.
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ArcGIS
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Zakup subskrypcji licencji oraz rozszerzonych pakietów gwarancyjnych producenta dla klastra urządzeń Fortinet na okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla przełączników Cisco C9200, C9300 oraz C9500
więcej: Systemy informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





