eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówPrzebudowa drogi na dz. nr ewid. 484 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku Józefowa w km 0 + 000 - 0 + 995

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-19

Ogłoszenie nr 326294 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.

Zaklików: Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 484 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku Józefowa w km 0 + 000 - 0 + 995
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311900 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311914 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaklików, krajowy numer identyfikacyjny 83040913000000, ul. ul. Zachodnia  15, 37470   Zaklików, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 158 738 476, faks 158 738 324, e-mail sekretariat@zaklikow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaklkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 484 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku Józefowa w km 0 + 000 - 0 + 995

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi na dz. nr ewid. 484 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku Józefowa w km 0 + 000 - 0 + 995. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa i zgęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w km 0 + 000 - 0 + 300 b) profilowanie nawierzchni gruntowej i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechaniczne w km 0 + 300 - 0 + 995 c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna podbudowy o grub. po zagęszczeniu 5 cm na odcinku 300 X 4,2 = 1260,00 m2 d) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysową w ilości średni 75 kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni na odcinku 300 X 4,1 e) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku 300 X 4,0 m f) wykonanie nawierzchni jezdni z płyt ażurowych o wymiarach 12 x 75 x 100 cm układanych na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem wolnych przestrzeni gruntem w km 0 + 300 - 0 + 995 ( 695,0 x 2,75 m) g) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym grubości po zagęszczeniu 7 cm wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża na odcinkach: 2 x 0,5 x 300,0 m + 2 x 0,75 x 695,0 m h) oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grub. namułu 30 cm wraz z wbudowaniem pozyskanego gruntu do uzupełnienia poboczy - rów jednostronny 995 mb i) regulacja studni kanalizacji sanitarnej 2. Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 4a do SIWZ - przedmiar robót 3. Podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dokumentacji, przedmiarze robót) nazwy własne, typy materiałów mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych materiałów (wyrobów), która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 4.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w tym w szczególności obejmujące: kierowanie robotami budowlanymi (kierownik robót budowlanych), roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę (pracownik fizyczny), operator maszyn i sprzętu budowlanego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy (zapewniający obsługę koparko - ładowarki, pojazdów ciężarowych, rozkładarki, równiarki, walca drogowego), układanie nawierzchni drogi z płyt ażurowych (pracownik fizyczny). 4.2 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu ww. osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienia ich na umowę o pracę, a następnie zgodnie z § 3 ust. 4 projektu umowy na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienia ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. 4.3 W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących zatrudniania pracowników przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega możliwość poinformowania o tym fakcie Państwowej Inspekcji Pracy. 5 W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca podejmie wszelkie konieczne kroki w celu zapewnienia ochrony środowiska przez cały czas trwania robót. 6 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT267362.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wod - Bud Sp. z o. o.,  sekretariat@wod-bud.com.pl,  ul. Piłsudskiego 12/1,  23-200,  Kraśnik,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339153.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339153.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339153.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.