To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-19
Ogłoszenie nr 326294 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Zaklików: Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 484 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku Józefowa w km 0 + 000 - 0 + 995
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311900 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311914 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaklików, krajowy numer identyfikacyjny
83040913000000, ul.
ul. Zachodnia
15,
37470
Zaklików, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
158 738 476, faks
158 738 324, e-mail
sekretariat@zaklikow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zaklkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 484 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku Józefowa w km 0 + 000 - 0 + 995
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.17.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi na dz. nr ewid. 484 w miejscowości Zdziechowice Pierwsze w kierunku Józefowa w km 0 + 000 - 0 + 995. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa i zgęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w km 0 + 000 - 0 + 300 b) profilowanie nawierzchni gruntowej i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechaniczne w km 0 + 300 - 0 + 995 c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa górna podbudowy o grub. po zagęszczeniu 5 cm na odcinku 300 X 4,2 = 1260,00 m2 d) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysową w ilości średni 75 kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni na odcinku 300 X 4,1 e) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku 300 X 4,0 m f) wykonanie nawierzchni jezdni z płyt ażurowych o wymiarach 12 x 75 x 100 cm układanych na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem wolnych przestrzeni gruntem w km 0 + 300 - 0 + 995 ( 695,0 x 2,75 m) g) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym grubości po zagęszczeniu 7 cm wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża na odcinkach: 2 x 0,5 x 300,0 m + 2 x 0,75 x 695,0 m h) oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grub. namułu 30 cm wraz z wbudowaniem pozyskanego gruntu do uzupełnienia poboczy - rów jednostronny 995 mb i) regulacja studni kanalizacji sanitarnej 2. Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 4a do SIWZ - przedmiar robót 3. Podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dokumentacji, przedmiarze robót) nazwy własne, typy materiałów mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych materiałów (wyrobów), która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 4.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w tym w szczególności obejmujące: kierowanie robotami budowlanymi (kierownik robót budowlanych), roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę (pracownik fizyczny), operator maszyn i sprzętu budowlanego niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy (zapewniający obsługę koparko - ładowarki, pojazdów ciężarowych, rozkładarki, równiarki, walca drogowego), układanie nawierzchni drogi z płyt ażurowych (pracownik fizyczny). 4.2 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu ww. osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienia ich na umowę o pracę, a następnie zgodnie z § 3 ust. 4 projektu umowy na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienia ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. 4.3 W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących zatrudniania pracowników przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega możliwość poinformowania o tym fakcie Państwowej Inspekcji Pracy. 5 W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca podejmie wszelkie konieczne kroki w celu zapewnienia ochrony środowiska przez cały czas trwania robót. 6 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT267362.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 339153.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZAKLIKÓW
więcej: przetargi ZAKLIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.