Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Brudzeń Duży: Udzielenie kredytu w wysokości 3.400.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 326266 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 024 2604013, faks 024 2604023.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 3.400.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.400.000,00 zł. (słownie: trzy miliony czterysta tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009 roku. Okres kredytowania: do 30.09.2017 r. Wypłata kredytu nastąpi w transzach: - 15.10.2009r. - 1.400.000,00 zł. - 31.10.2009r. - 1.000.000,00 zł - 10.11.2009r. - 1.000.000,00 zł Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej. Spłata odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych na ostatni dzień w danym kwartale (cztery razy w roku) w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału. W przypadku gdy ostatni dzień kwartału będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Szczegółowy plan spłat odsetek określony zostanie w harmonogramie spłat, który będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający nie przewiduje okresu karencji w spłacie kapitału. Spłaty rat kapitałowych będą następowały dwa razy w roku przez okres 8 lat w dniach 31.05 i 30.09, tj. 16 rat w wysokości 212.500,00 zł (spłata pierwszej raty kapitałowej nastąpi 31.05.2010r., spłata ostatniej raty kapitałowej nastąpi 30.09.2017r.). W przypadku gdy dzień spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. Jako termin płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco do wysokości zadłużenia. Koszt kredytu stanowić będą: a) oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 1M jako średnia stawka z sierpnia 2009r. b) marża określona w % stała w okresie trwania kredytu c) jednorazowa prowizja od przyznanego kredytu w % płatna w dniu podpisania umowy. Powyższe stanowi jedyne wynagrodzenie Wykonawcy należne mu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji i opłat dodatkowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej niż 3.400.000,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dostarczyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 14:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Brudzeń Duży, Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2025 r.
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.