eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Organizację kursów zawodowych dla beneficjentów projektu systemowego pt.Wspólne działanie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Jordanów: Organizację kursów zawodowych dla beneficjentów projektu systemowego pt.: Wspólne działanie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej .
Numer ogłoszenia: 326226 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 25, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 18 26 75 573, faks 18 26 75 573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację kursów zawodowych dla beneficjentów projektu systemowego pt.: Wspólne działanie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów -szkoleń zawodowych dla 16 nieaktywnych zawodowo klientów pomocy społecznej z terenu miasta Jordanowa uczestników projektu systemowego pt. Wspólne działanie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie obejmuje szkolenia w zakresie: 1. sprzedawca - handlowiec z obsługą kasy fiskalnej - ilość godzin dydaktycznych - 80 - dla 8 osób 2. opiekunka osoby starszej i niepełnosprawnej - ilość godzin dydaktycznych - 90 - dla 5 osób 3. kucharz małej gastronomii - ilość godzin dydaktycznych - 70 -dla 3 osób Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość podziału liczby uczestników na grupy oraz dołączenia uczestników niniejszego kursu do innych grup utworzonych przez Wykonawcę. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) właściwy dla przedmiotu zamówienia: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 12. Opis kryteriów i sposobu oceny oferty 12.1 Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 12.2 Oceniając daną ofertę Zamawiający będzie poprawiał w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12.3 Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: 1. Nr kryterium Kryteria oceny Znaczenie ( waga) I Cena 60% II Doświadczenie Wykonawcy 20 % III Doświadczenie wykładowcy 10% IV Doświadczenie trenera 10 % Razem 100% Sposób obliczania wartości punktów uzyskanych przez Wykonawcę: Ocena ofert będzie wyliczona według algorytmu: I + II+ III +IV I Cena ofertowa - 60 %. Sposób obliczania punktacji: (max liczba punktów w ocenianej pozycji) Gdzie: KC 1 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy Cmi - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu Cob - cena zaoferowana w ofercie badanej Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 60 pkt. II Doświadczenie w zakresie realizowanego szkolenia - 20%. Doświadczenie Wykonawcy będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat tj. realizacji szkoleń zawodowych z zakresu przedmiotu zamówienia. Ocenie podlegać będzie tylko zrealizowane szkolenie z zakresu przedmiotu zamówienia, którego wartość wynosi, co najmniej 2 000 zł za każde i które finansowane było ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca za kryterium (doświadczenie w zakresie realizowanego szkolenia) może otrzymać w sumie 0 -20 punktów (wartość procentowa kryterium). Ilość punktów uwzględniona będzie według następujących kryteriów: Ocenie podlegać będzie odrębnie, każde szkolenie z zakresu przedmiotu zamówienia zrealizowane przez Wykonawcę, w ten sposób, że Wykonawcy, którzy zrealizowali 20 lub więcej zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzymają 20 punktów. W przypadku mniejszej ilości zrealizowanych zamówień Wykonawca otrzyma liczbę punktów odpowiadającą ich ilości (np. 5 zamówień - 5 punktów, 10 zamówień - 10 punktów etc.). Następnie liczba punktów otrzymanych za poszczególne szkolenia zostanie zsumowana i podzielona przez liczbę szkoleń objętych zamówieniem otrzymany iloraz będzie odzwierciedlał wartość procentową kryterium Sposób obliczania punktacji: Gdzie: Kc2 - ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie w zakresie zrealizowanego szkolenia) S1 - ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie w zakresie zrealizowanego szkolenia) dla zawodu (Sprzedawca - handlowiec z obsługą kasy fiskalnej) S2 - ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie w zakresie zrealizowanego szkolenia) dla zawodu (Opiekunka osoby starszej i niepełnosprawnej) S3- ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie w zakresie zrealizowanego szkolenia) dla zawodu (Kucharz małej gastronomii) Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 20 pkt. Ocena zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ. Do oceny będą brane pod uwagę wyłącznie usługi wykazane w załączniku nr 8 do SIWZ potwierdzone dokumentami należytego ich wykonania tj. referencjami i wykazane w ww. załącznikach. III Doświadczenie wykładowcy - 10% Doświadczenie Wykładowcy będzie oceniane na podstawie danych wykazanych załączniku nr 11 do SIWZ. Wykonawca za kryterium (doświadczenie w zakresie realizowanego szkolenia) może otrzymać w sumie 0 -20 punktów. Ocenie będzie podlegać Wykładowca danego szkolenia wykazany przez Wykonawcę, jako główny szkoleniowiec, natomiast ilość punktów uwzględniona będzie według następujących kryteriów: A/ Posiadane wykształcenie : 1. średnie ogólne: 2 pkt 2. średnie policealne: 3 pkt 3. wyższe zawodowe: 4 pkt 4. wyższe magisterskie i więcej: 5 pkt B) Dodatkowe certyfikaty i uprawnienia związane z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia: Wykładowca, który posiada 5 lub więcej certyfikatów i uprawnień w zakresie szkoleń odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzyma 5 punktów. W przypadku mniejszej ilości posiadanych certyfikatów Wykładowca otrzyma liczbę punktów odpowiadającą ich ilości (np.1 certyfikat -1punkt., 4 certyfikaty -4 punkty etc.) C) Doświadczenie zawodowe związane z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia. Ocenie podlegać będą tylko zrealizowane szkolenie z zakresu przedmiotu zamówienia. Wykładowca, który wykonał szkolenia z zakresu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia może otrzymać w sumie 0 - 10 punktów. Wykładowca, który zrealizował 10 lub więcej szkoleń odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzyma 10 punktów. W przypadku mniejszej ilości zrealizowanych szkoleń Wykładowca otrzyma liczbę punktów odpowiadającą ich ilości (np. 3 szkolenia - 3 punkty, 7 szkoleń - 7 punktów etc.). Następnie liczba punktów otrzymanych za poszczególne szkolenia dla każdego Wykładowcy zostanie zsumowana według wzoru: W= A+B+C W dalszej części ocena zostanie przeprowadzona według następującego wzoru: Gdzie: Kc3- ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie wykładowcy) W1 - ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie wykładowcy) dla zawodu (Sprzedawca - handlowiec z obsługą kasy fiskalnej) W2 - ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie wykładowcy) dla zawodu (Opiekunka osoby starszej i niepełnosprawnej) W3- ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie wykładowcy) dla zawodu (Kucharz małej gastronomii) liczba 60: stanowi maksymalną ilość punktów przyznaną ofercie w kategorii doświadczenie wykładowcy liczba 10: wartość procentowa kryterium. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 10 punktów. IV Doświadczenie trenera - 10% Doświadczenie Trenera (tj. instruktora praktycznej nauki zawodu), będzie oceniane na podstawie danych wykazanych załączniku nr 11 do SIWZ. Wykonawca za kryterium (doświadczenie w zakresie realizowanego szkolenia) może otrzymać w sumie 0 -20 punktów. Ocenie będzie podlegać Trener danego szkolenia wykazany przez Wykonawcę, jako główny Trener, natomiast ilość punktów uwzględniona będzie według następujących kryteriów: A/ Posiadane wykształcenie : 1.średnie ogólne: 2 pkt. 2.średnie policealne: 3 pkt. 3.wyższe zawodowe: 4 pkt. 4.wyższe magisterskie i więcej: 5 pkt. B) Dodatkowe certyfikaty i uprawnienia związane z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia: Trener, który posiada 5 lub więcej certyfikatów i uprawnień w zakresie szkoleń odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzyma 5 punktów. W przypadku mniejszej ilości posiadanych certyfikatów, Trener otrzyma liczbę punktów odpowiadającą ich ilości (np.1 certyfikat -1 punkt., 4 certyfikaty - 4 punkty etc.) C) Doświadczenie zawodowe związane z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia. Ocenie podlegać będą tylko zrealizowane szkolenie z zakresu przedmiotu zamówienia. Trener, który wykonał szkolenia z zakresu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia może otrzymać w sumie 0 - 10 punktów. Trener, który zrealizował 10 lub więcej szkoleń odpowiadających przedmiotowi zamówienia, otrzyma 10 punktów. W przypadku mniejszej ilości zrealizowanych szkoleń Trener otrzyma liczbę punktów odpowiadającą ich ilości (np. 3 szkolenia - 3 punkty, 7 szkoleń - 7 punktów etc.). Następnie liczba punktów otrzymanych za poszczególne szkolenia dla każdego Trener zostanie zsumowana według wzoru: T= A+B+C W dalszej części ocena zostanie przeprowadzona według następującego wzoru: Gdzie: Kc4- ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie trenera) T1 - ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie trenera) dla zawodu (Sprzedawca - handlowiec z obsługą kasy fiskalnej) T2 - ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie trenera) dla zawodu (Opiekunka osoby starszej i niepełnosprawnej) T3- ilość punktów przyznana wykonawcy w kategorii (doświadczenie trenera) dla zawodu (Kucharz małej gastronomii) liczba 60: stanowi maksymalną ilość punktów przyznaną ofercie w kategorii doświadczenie wykładowcy liczba 10: wartość procentowa kryterium. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 10 punktów. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania w załączniku nr 11 do SIWZ tej samej osoby na stanowisku wykładowcy jak i trenera w tym przypadku osoba ta będzie podlegać ocenie zarówno dla kryterium III jak i IV. 3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu otrzyma najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną. 12.4 Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie w toku postępowania. 12.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wyniku porównania uzyska największą liczbę punktów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę szkoleń zawodowych objętych zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających ze usługi te zostały wykonane należycie tj. referencjami - załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz projektów systemowych realizowanych przez OPS - y i PCPR - y, w których Wykonawca realizował szkolenia zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, oraz załączenia dokumentów potwierdzających ze usługi te zostały wykonane należycie tj. referencjami - załącznik nr 9 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prezentacja przez Wykonawcę potencjału technicznego do przeprowadzenia kursów - załącznik nr 10 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich stanowiska pracy w zamówieniu, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 11 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wydane zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U z 2008 nr 69 poz. 415 z póżń. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - Doświadczenie wykładowcy - 10
  • 4 - Doświadczenie trenera - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jordanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego oraz pod adresem www.mops.jordanow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jordanowie, ul. Piłsudskiego 25, 34-240 Jordanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.