eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObrowoKredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Obrowo: Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer ogłoszenia: 326207 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Obrowo , ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6786022, faks 056 6786022 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Obrowo kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00 zł na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań do uiszczenia w 2011 roku. 2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2014 roku i zakończyć 31.12.2015 roku tj.: - w roku 2014 - 200.000,00 zł, - w roku 2015 - 400.000,00 zł, 3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać oprocentowanie wraz z marżą banku w okresach miesięcznych poczynając od 31.01.2012 r., a następnie na koniec każdego miesiąca od kwoty zaciągniętego kredytu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych poniżej jak też rezygnacji z uruchomienia części kredytu w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie musiał korzystać ze środków pożyczonych, bo wpływy podatkowe wystarczą na zabezpieczenie wcześniej zaciągniętych zobowiązań. W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 5. Koszt kredytu stanowić będą: - odsetki (z marżą banku) od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M. 6. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia kredytu w postaci wekslu in blanco..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności bankowej, o których mowa w art. 217 ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks Postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z e zm.) - jeśli dotyczy Banku (np. w odniesieniu do Banków Spółdzielczych). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaakceptowany planowany harmonogram spłaty kredytu. Projekt umowy kredytu. Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Banku i składania oświadczeń woli w imieniu Banku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych poniżej jak też rezygnacji z uruchomienia części kredytu w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie musiał korzystać ze środków pożyczonych, bo wpływy podatkowe wystarczą na zabezpieczenie wcześniej zaciągniętych zobowiązań. W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Obrowie ul. Aleja Lipowa 27 87-126 Obrowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Obrowie Sekretariat - pokój nr 1 ul. Aleja Lipowa 27 87-126 Obrowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.