eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa wyrobów chemicznych do utrzymania czystości oraz materiałów higienicznych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa wyrobów chemicznych do utrzymania czystości oraz materiałów higienicznych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2011r.
Numer ogłoszenia: 326113 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów chemicznych do utrzymania czystości oraz materiałów higienicznych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów wg szacunkowych ilości : 1)płyn uniwersalny do mycia podłóg, typu Ajax 5 L szt.850; 2) nabłyszczacz do zmywarki typu Ludwik 500ml szt.40; 3) sól do zmywarki typu Ludwik 1,5 kg sztuk 30; 4) mleczko do konserwacji stali typu Cif 0,700 ml-240 sztuk; 5)płyn do usuwania kamienia, rdzy typu Cilit żel 0,42 L 25 sztuk; 6) płyn czyszcząco-dezynfekujący typu Domestos 1 L-sztuk 950; 7) kostka zapachowa do WC z koszyczkiem typu Domestos sztuk 840 ; 8) krem do golenia typu Kanion tubka 100 ml sztuk 72; 9) krem regenerująco-ochronny do rąk aloesowy tubka 100g -132 sztuki; 10) mydełko toaletowe 0,100g dobrze pieniące i myjące 2360 sztuk;mydło w płynie 5 L, gęste o miłym zapachu 10 sztuk; 12) proszek do zmywarki 2 kg typu Ludwik 50 sztuk; 13) papier toaletowy zwykły celulozowy jednowarstwowy w rolkach 6000 sztuk; 14) pasta do szorowania typu SAMA 250 g - 860 sztuk; 15) płyn do naczyń 5 L typu Ludiwk 176 sztuk;16) Płyn do mycia szyb w spryskiwaczu 0,5 L + zapas 120 sztuk;17) środek do udrażniania rur -granulki typu Kret 500g 60 sztuk; 18) płyn do golenia typu WARS -90ml -50 sztuk;19) pasta do czyszczenia mebli w areozolu typu Pronto 0,250 ml - 48 sztuk;20)proszek do prania kolor 0,5 kg typu Dosia, skutecznie usuwa wszelkie plamy , nie uczulający do prania ręcznego- 280 sztuk, 21) ręcznik papierowy , kuchenny dwuwarstwowy 420 szt. 22) zmywak kuchenny gąbka w opakowaniu 10 sztuk -40 sztuk;23) worki foliowe do zamrażarki z atestem typ HDPE 14x4x35 -opakowanie 100 sztuk - 20 sztuk;24) szampon do włosów uniwersalny 1 L - 240 sztuk; 25) ścierki podłogowe wiskoza-pomarańczowe o wym 60x50 -980 sztuk; 26) cillit Bang do wc super skuteczny 750 ml - 15 sztuk ; 27) worki na odpady do kosza 35 L 50 szt. w opakowaniu - 380 sztuk; 28) worki do kosza 60l - 50 sztuk w opakowaniu - 250 sztuk; 29) worki do kosza 120L w opakowaniu 25 sztuk- 380 sztuk; 30) żyletki typu Polsilver do maszynki do golenia 240 sztuk; 31)kostka antymolowa 60 sztuk;32) serwetki papierowe gastronomiczne jednowarstwowe 20 sztuk opakowań ;33) mydło w kostce biały jeleń naturalne 200g - 15 sztuk; 34) zmywak kuchenny metalowy duży 3 pak. 28 sztuk; 35) zmywak kuchenny metalowy mały 10-pak. - 60 sztuk; 36) płyn do pielęgnacji podłóg typu Sidolux 1000ml 50 sztuk; 37) odświeżacz powietrza w areozolu typu Brise 250ml - 50 sztuk;38) elektryczny odświeżacz powietrza typu Brise 50 sztuk;39) pasta do butów w pudełeczku typu Buwi 10 sztuk; 40) mydło antybakteryjne 5 L PHŻ 8 sztuk; 41)proszek do prania koloru o miłym zapachu w opakowaniu 5 kg, skutecznie usuwa plamy , do prania ręcznego oraz w pralce typu Bryza - sztuk 6.Wykazane ilości produktów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie , co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości towarów stanowiących przedmiot umowy, w zależności od stanu osobowego mieszkańców do max 20% , z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne.Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze /litrażu/pojemności ilości jm. w opakowaniu niż określone w ogłoszeniu i tabeli w SIWZ przy zachowaniu ceny z oferty ( tzw. proporcja)- dotyczy okresu realizacji zamówienia na podstawie umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. środków czystości o innych nazwach handlowych, pod warunkiem , że będą posiadały parametry decydujące o skuteczności danego środka, nie gorsze niż te, jakie posiadają środki czystości określone przez zamawiającego.Wykonawca w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ ) wpisuje nazwę oferowanego artykułu, jego gramaturę i ilość odpowiadającą zamówieniu. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez Wykonawcę określonej w SIWZ ilości całkowitej danego artykułu podanej w sztukach. Wykonawca dostarczał będzie środki czystości własnym środkiem transportu jeden raz w miesiącu na podstawie złożonego miesięcznego zapotrzebowania drogą faksową do magazynu w siedzibie zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 24.45.70.00 - Środki grzybobójcze 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem Nr 3 określonego w SWZ z dn. 17.11.2010r 2. Na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie złożone przez Wykonawcę zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • świadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7.domypomocy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 , 27-400 Ostrowiec Św, Dział Techniczno-Gospodarczy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.