eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Słupca: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy
Numer ogłoszenia: 326020 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87205 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 38652100-1 Projektory 2.Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Technik informatyk - dobry zawód to Twoja przyszłość w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działania Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W związku z tym, iż dostawy niniejszego przedmiotu zamówienia są przeznaczone dla szkoły zastosowanie będą miały przepisy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 24 grudnia 2003 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2003 r. Nr 224 poz.2229) 3.Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na część 1,2,3 ,4. Zamówienie obejmuje: 1)Część 1 zamówienia: tablica multimedialna - 1 sztuka Parametr Opis Technologia wielkość obszar roboczy, interaktywny Elektromagnetyczna pasywna min. 85 min. 78 Rozdzielczość min. 9600x9600, 600 dpi Format 4:3 Wyposażenie dodatkowe min: 2 pisaki elektroniczne, 1 kabel USB 5m, uchwyty do montażu naściennego, 1 płyta CD (zawierająca sterowniki, bibliotekę załączników oraz oprogramowanie) Gwarancja tablicy min. 36 miesięcy 2)Część 2 zamówienia: komputery przenośne 22 sztuki Parametr Opis Procesor Procesor przystosowany do pracy w komputerach przenośnych osiągający w teście Pass Mark CPU Benchmark min. 3665 pkt. Pamięć RAM Min. 6 GB, min., DDR3 Dysk twardy Min: 500GB Napęd DVD+-RW Super Multi Dual Layer z licencjonowanym oprogramowaniem do odtwarzania i nagrywania płyt DVD Ekran 15,6, TFT color, matryca błyszcząca; maksymalna rozdzielczość 1366x768 VibrantView Karta dźwiękowa Zintegrowana, w standardzie High Definition Karta graficzna Z własną pamięcią min. 1024 MB Wyjścia Min: D-Sub, 1xHDMI, min. 4 porty USB 2.0, RJ-45, Seata USB Karty sieciowe karta Wi-Fi IEEE 802.11b g n, karta Ethernet 10 100 FastEthernet, Bluetooth System operacyjny Min. Windows 7 Home Premium PL 64bit Zainstalowane oprogramowanie Office PRO Plus 2010 SNGL OLP NL Acdmc Waga maksymalna 2,6 kg Zasilanie Akumulator litowo-jonowy 6-komorowy Inne Wbudowana kamera, czytnik kart pamięci SD, SDHC, głośniki HD audio, touchpad, myszka optyczna Gwarancja 24 miesięcy 3) Część 3 zamówienia: projektor multimedialny szerokoogniskowy - 1 szt. Parametr Opis Rozdzielczość optyczna min. 1024x768 Kontrast min. 2000:1 Jasność min. 2600 ANSI Lum. Proporcje obrazu 4:3 Żywotność lampy moc lampy Min. 5000 h., min. 185 W Posiadane wejścia,wyjścia s-video, HDMI, 3xMini D-sub, RJ-45, USB, RS-232C, wejście RCA Stereo, 1 x wejście RCA video, 1 x wyjście 3.5 mm Stereo Mini Jack, wejście 3.5 mm Stereo Mini Jack Inne Nalepka bezpieczeństwa, Osłona na obiektyw, Pilot, Przewód mini D-sub, Kabel zasilający Gwarancja projektora lampy min. 36 miesięcy min. 1000 h. 4) Część 4 zamówienia: urządzenie wielofuncyjne - 1 szt. Parametr Opis Funkcje Drukarka, skaner, ksero, faks Typ Laserowa, kolorowa Format Min. A4 Szybkość wydruku w czerni, kolorze Min. 28 min. Rozdzielczość Min. 600x600 pixeli Wyposażenie dodatkowe Wydruk z USB, wifi, wyświetlacz, dupleks, ethernet Gwarancja tablicy min. 24 miesięcy 4. Przedmiot zamówienia zostanie przez Wykonawcę dostarczony do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i na jego ryzyko. 5.Niezależnie od gwarancji producenta Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na sprzęt komputerowy zgodnie ze specyfikacją danego sprzętu podanym w ww opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie miał obowiązek w okresie gwarancyjnym oraz przez okres 1 roku po upływie gwarancji zapewnić Zamawiającemu autoryzowany serwis urządzenia w ciągu 24 h od czasu zawiadomienia o awarii. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 10. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach, oraz na następujących warunkach: 1)rozszerzenie zakresu rzeczowego robót może nastąpić na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy dopuszczającego udzielenie zamówienia dodatkowego, nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć, oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, oraz na podstawie podpisanych przez przedstawicieli obu stron protokołów konieczności; rozliczenie ewentualnych robót dodatkowych nastąpi na zasadzie ryczałtu przy stałych cenach jednostkowych zgodnych z ofertą będącą podstawą zawarcia niniejszej umowy i zmiennych jednostkach obmiarowych faktycznie wykonanych; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które mogą mieć miejsce w stosunku do terminu umownego lub powodującj zmianę zakresu umowy w następujących sytuacjach: - w przypadku aneksowania umowy zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą; -wystąpienie siły wyższej ( powódź, śnieżyca lub inne niekorzystne warunki atmosferyczne, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej), której strony nie mogły przewidzieć uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu umowy; -wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia lub inne postanowienia umowy ( np. śmierć, choroba lub inne ); 3) Zmiany umowy mogą nastąpić także w wyniku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 5) w sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto podana przez wykonawcę w ofercie pozostaje niezmienna, natomiast w cenie brutto wykonawca zobowiązany jest zawrzeć kwotę przedmiotowego podatku wyliczoną wg właściwych przepisów obowiązujących w momencie powstania obowiązku podatkowego; zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę cenę brutto, obliczając cenę oferty wykonawca powinien przyjąć stawkę podatku VAT obowiązującą w czasie składania oferty. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 38.65.21.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Technik informatyk dobry zawód to Twoja przyszłość.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1: tablica multimedialna - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordweco sp z o.o., 71-130 Szczecin ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2727,27

  • Oferta z najniższą ceną: 2727,27 / Oferta z najwyższą ceną: 85239,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część nr 3 zamówienia: projektor mulimedialny szerokoogniskowy - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LINK Jakub Sobczak, ul. Powstańców Wielkopolskich 69, 62-002 Suchy Las, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1652,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8302,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część nr 4 zamowienia: urzadzenie wielofinkcyjne - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONRAD sp. z o.o., ul. Spółdzielców 8, 62-510 Konin, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2922,15

  • Oferta z najniższą ceną: 2922,15 / Oferta z najwyższą ceną: 3862,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.