Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Okregowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów
Numer ogłoszenia: 325986 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy, ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, faks 061 8599003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Okregowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu i podległych oddziałów. Materiały eksploatacyjne oraz wszystkie elementy wchodzące w ich skład muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, do których użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie fabrykowane, nie wchodzące wcześniej w całości ani w części w skład innych materiałów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych produkowanych przez producenta sprzętu, w których mają być one zainstalowane lub równoważnych. Przez równoważne materiały eksploatacyjne należy rozumieć produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, jakość wydruku, wydajność) w stosunku do zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nie regenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały producenta urządzeń a ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został użyty jak również nie mogą naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (określenie przedmiotu i zapotrzebowanie ilościowe) zawarty jest w załączniku numer 3 do siwz. 3.2 Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 7 Prawa zamówień publicznych: Kod CPV: 30.19.21.13-6 ; nazwa: wkłady drukujące, Kod CPV: 30.19.21.12-9; nazwa: głowice barwiące do maszyn drukujących. 3.3 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania (bezpłatny transport lub koszt w cenie oferty) przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego i podległych oddziałów (tabela poniżej)- po uzgodnieniu terminów dostaw etapowych z osobą upoważnioną z ramienia zamawiającego - w godz. 8.00 - 15.00 i wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez w/w osobę. Lp. Adres siedziby zamawiającego i podległych oddziałów 1. 61-807 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50 2. 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Grabowska 29 3. 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 35 4. 64-100 Leszno, ul. Magazynowa 4 5. 62-500 Konin, ul. Obrońców Westerplatte 12 3.4 Przedmiot zamówienia ma być dostarczany systematycznie, po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych. Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z etykietami w języku polskim oraz posiadać zabezpieczenie zapewniające prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. Na opakowaniu muszą być umieszczone: znak firmowy producenta, termin ważności, wykaz wszystkich typów drukarek, kserokopiarek, faksów, z którymi materiały eksploatacyjne są kompatybilne. 3.5 Zapotrzebowanie na konkretne produkty będzie zgłaszane faksem lub telefonicznie. 3.6 Okres obowiązywania umowy - 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania zakresu wartościowego umowy. 3.7 Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 3.8 Podana w załączniku nr 3 do siwz ilość materiałów eksploatacyjnych jest przewidywaną ilością zakupu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość materiałów eksploatacyjnych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3.9 Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku/kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu 3.10 Materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu do którego są przeznaczone monitorującym stan zasobników z tuszem/tonerem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.21.12-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83137.7 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADVATECH SP Z O O ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
ADVATECH SP Z O O ODDZIAŁ POZNAŃ
- Advatech sp. z o.o., Oddział Poznań, ul. Szelągowska 22/1, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 107197.00
- Oferta z najniższą ceną: 107197.00 oferta z najwyższą ceną: 111764.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa szkoleniowa w celu przeprowadzenia szkolenia pn. Szkoła dla Rodziców i Wychowawców
- AN/ZP/84/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji
- Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Rozwój rolnictwa ekologicznego i przetwórstwo produktów ekologicznych" na terenie Polski dla 40 uczestników.
- Wykonanie projektu i zainstalowanie drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu w km 1+ 685 drogi wojewódzkiej nr 308 z ul. H. Sienkiewicza w Nowym Tomyślu.
- Remont budynku A I Oddziału ZUS w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów komputerowych oraz komputerów dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach.
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.