Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Biecz: REMONT BUDYNKU MIEJSKIEJ I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W BIECZU PRZY ULICY RYNEK 20 W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BUDYNKU I ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA MiGBP W BIECZU.
Numer ogłoszenia: 325786 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna , Rynek 20, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 13 44 71 043, faks 13 44 71 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.biecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU MIEJSKIEJ I GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W BIECZU PRZY ULICY RYNEK 20 W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BUDYNKU I ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA MiGBP W BIECZU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Bieczu przy ulicy Rynek 20. Zakres prac: -roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, -roboty remontowe: -wymiana stolarki okiennej (2 szt. - pomieszczenie wypożyczalni, 3 szt. - magazyn, 3 szt. - piwnica wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi), -wymiana naświetla nad drzwiami zewnętrznymi (czytelnia), -odbicie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, odgrzybianie, uzupełnianie i naprawa tynków, czyszczenie i gruntowanie powłok malarskich, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów. roboty ziemne na placu budowy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik do Specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.90.00 - 45.45.90.00 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. roboty remontowe wraz z wymianą stolarki o wartości minimum 70% wartości kosztorysowej oferty, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę osobą, która posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych na podstawie : - par. 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych ( Dz. U. z 1964 r. Nr 31, poz. 197 ) lub - par. 18 i 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielenia zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikowania osób, które maja prawo prowadzenia tej działalności ( Dz. U. z 1994 r. Nr 16, poz. 55 ) lub - rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 150. poz. 1579)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ; Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na: -konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, -wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, -aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów); -nie przekazanie przez zamawiającego placu budowy w terminie określonym w umowie; -niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót; -wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę) - termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; -wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. 2. Zmiana kluczowego personelu zamawiającego i wykonawcy z powodu: - śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru, - zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 3. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskia i Gminna Biblioteka Publiczna w Bieczu ul. Rynek 20 38-340 Biecz - gabinet Dyrektora..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejskia i Gminna Biblioteka Publiczna w Bieczu ul. Rynek 20 38-340 Biecz - gabinet Dyrektora..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BIECZ
- Usługi społeczne dla uczestników projektu "Q przyszłości II"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w miejscowości Rożnowice, Gmina Biecz.
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż DW 980 odc.130 w km 6+390,00-6+600 w m. Binarowa
więcej: przetargi BIECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36.
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
- Poprawa warunków szatniowo-sanitarnych w budynku na sali sportowej ul. Sportowa 2 w Dusznikach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.