eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Remont drogi gminnej do Moczydła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Barlinek: Remont drogi gminnej do Moczydła
Numer ogłoszenia: 325668 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku , ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, faks 095 7461704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej do Moczydła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej do Moczydła. 2. Roboty będą prowadzone na nieruchomościach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 159 i 160 w obrębie ewidencyjnym Krzynka i nr 166 w obrębie ewidencyjnym Moczydło. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 4.1 Uzupełnienie oraz wyrównanie konstrukcji podbudowy z kruszywa łamanego na istniejącej nawierzchni. 4.2 Uzupełnienie konstrukcji drogi - poszerzenie. 4.3 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i warstwa ścieralna. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a. Projekcie wykonawczym pt. Przebudowa drogi do Moczydła, gm. Barlinek stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. b. Przedmiarze robót pt. Remont drogi gminnej do Moczydła, Gmina Barlinek stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA ! Przywołany wyżej przedmiar ma charakter pomocniczy - nie należy załączać kosztorysu ofertowego. c. Specyfikacji Technicznego wykonania i odbioru robót, zawierającej Szczegółowe Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbiory robót, stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 zł, najpóźniej do dnia 13.10.2009 r. do godz. 11:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje i uprawnienia do wykonania zamówienia, w tym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz należącymi do branżowej izby samorządu zawodowego, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, c. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych, e. udzielą gwarancji na wykonane prace na minimum 36 miesięcy , f. złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI, g. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiada środki finansowe w wysokości 500.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości 500.000 zł. h. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem podwykonawca należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej itp., które wspólnie z wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy -zlecenia z nim zawarte. Pod pojęciem podwykonawca nie należy rozumieć osób prawnych, jednostek organizacyjnych, nie posiadających osobowości prawnej itp., które będą dostarczały materiały, sprzęt bądź świadczyły usługi niezbędne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia umowy z podwykonawcą do wglądu. 3. Wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i-lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do wypełnionego oświadczenia -Załącznik nr 2 do SIWZ- pisemne zobowiązania innych podmiotów, które udostępnią mu sprzęt, wyposażenie techniczne, urządzenia itp. oraz osoby do wykonania zamówienia -Załącznik nr 2a do SIWZ. Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem i osobami będzie dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 6. Niespełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda złożenia: a. wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym i do wykonania zamówienia w zakresie usług objętych przetargiem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 i 24 Prawa Zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, d. zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią potencjał techniczny i-lub osoby do realizacji zamówienia - Załącznik nr 2a do SIWZ -jeżeli ma zastosowanie, e. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Załącznik nr 3 do SIWZ, f. aktualnych zaświadczeń: - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy, mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie polegających na budowie dwóch dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości nie mniejszej niż 2,5 km i szerokości nie mniejszej niż 3,5 m każda. b. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w punkcie 2 lit. a, zostały wykonane należycie -referencje, c. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone w pkt. V ust.1 lit. a. SIWZ - Załącznik nr 5 do SIWZ, d. dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ,ze składką opłaconą co najmniej na okres trwania zamówienia, e. informacji o częściach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia warunków udzielenia zamówienia zamawiający żąda złożenia zaparafowanego projektu umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wszystkie wymagane od oferenta dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wynikające z Prawa zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, jeżeli będą on budziły wątpliwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodleglości 20, 74-320 Barlinek Referat Inwestycji, pokój nr 2, w godz. 8.00-14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.