eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Zielona Góra: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 325613 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub częściach dostaw wyrobów medycznych jednorazowego użytku, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Szczegółowy wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia określono poniżej: zadanie 1) poz.1: Płyty jednorazowe do oznaczania grupy krwi z 6 wgłębieniami w rzędzie, dla 5 pacjentów,z tworzywa sztucznego, j. uż. - ilość 5500 szt. zadanie 2) poz.1: Pipeta Pasteura 3 ml z podziałką 3,0/0,5 ml 15,5 cmz tworzywa sztucznego, j. uż. - ilość 30000 szt. zadanie 2) poz.2: Końcówka do pipety automatycznej do 1200 ?l z tworzywa sztucznego, j. uż. do mikropipety ORTHO (1 op. a 960 szt.) - ilość 7 op. zadanie 2) poz.3: Końcówka do pipet o poj. od 200 do 1000 ?l (kolor niebieski) - ilość 4000 szt. zadanie 3) poz.1: Probówka o pojemności 4 - 5 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego,bez znacznika, przezroczysta, j. uż. - z gładkim dnem* - ilość 5000 szt. zadanie 3) poz.2: Probówka o pojemności 7 ml (13 x 100 mm) z tworzywa sztucznego bez znacznika, j. uż. - z gładkim dnem - ilość 12000 szt. zadanie 3) poz.3: Probówka o pojemności 8 ml (16x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, nieperląca płynu, j. uż z gładkim dnem. - ilość 17500 szt. zadanie 3) poz.4: Korek z tworzywa sztucznego do próbówki o poj. 11 ml 16 mm x 100 mm,Średnica korka 16 mm - ilość 1000 szt. zadanie 4) poz.1: Probówka plastikowa próżniowa o pojemności ok. 4 ml bez dodatków do systemu zamkniętego z przyspieszaczem wykrzepiania 13x 75mm - ilość 3700 szt. zadanie 4) poz.2: Probówka plastikowa próżniowa o pojemności ok. 6 ml bez dodatków do systemu zamkniętego z przyspieszaczem wykrzepiania 13x 100 mm - ilość 29000 szt. zadanie 4) poz.3: Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA - K2 o pojemności ok. 2 ml 13x 75 mm - ilość 8000 szt. zadanie 4) poz.4: Probówka próżniowa do badań metodami biologii molekularnej (zawierająca EDTA i żel separujący) o pojemności 8-9 ml 16 x 100 mm - ilość 30000 szt. zadanie 4) poz.5: Probówka próżniowa do badań hematologicznych z EDTA-K2 o pojemności ok. 4 ml 13 x 75 mm * - ilość 19100 szt. zadanie 4) poz.6: Igła motylkowa 21g do pobierania krwi z wężykiem połączone z uchwytem oraz z zabezpieczeniem igły (zestaw) - ilość 13000 zest. zadanie 4) poz.7: Probówka próżniowa do badań metodami biologii molekularnej (zawierająca EDTA i żel separujący) o pojemności 5 ml 13 x 100 mm - ilość 30000 szt. zadanie 4) poz.8: Adapter typu Luer - ilość 100 szt. zadanie 5) poz.1: Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ B dren o długości 2,00 m - ilość 400 szt. zadanie 5) poz.2: Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS - ilość 415 kpl. zadanie 5) poz.3: Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu A 0,35 m - ilość 600 szt. zadanie 5) poz.4: Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu C 0,35 m - ilość 600 szt. zadanie 6) poz.1: Igły (nakłuwacze) z grzybkiem do nakłuwania 1, 8 mm - ilość 21000 szt. zadanie 6) poz.2: Igły jednorazowego użytku 0,7 x 40 mm - ilość 120 szt. zadanie 6) poz.3: Igły jednorazowego użytku 0,8 x 40 mm - ilość 1810 szt. zadanie 7) poz.1: Zestaw do separatora Heamonetics PCS2 (rozłączny składający się z 3 elementów jednorazowy zestaw do pozyskiwania osocza) - ilość 20 szt. zadanie 8) poz.1: Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnychz koncentratu krwinek czerwonych (KKCZ) z jednej jednostki - ilość 1000 szt. zadanie 9) poz.1: Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny, 5 m x 50 mm biały - ilość 914 szt. zadanie 9) poz.2: Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym, hipoalergiczny, 5 m x 12, 5 mm biały - ilość 70 szt. zadanie 9) poz.3: Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 1 op. a 500 g - ilość 180 op. zadanie 9) poz.4: Kompres wyjałowiony z gazy 5 cm x 5 cm (12 warstw) 1 op. a 3 szt. - ilość 46000 op. zadanie 9) poz.5: Kompres wyjałowiony z gazy 10 cm x 10 cm (12 warstw) - ilość 1560 szt. zadanie 10) poz.1: Igła jednorazowego użytku 16G x 25 mm do separatorów - ilość 50 szt. zadanie 11) poz.1: Końcówki do pipety wielofunkcyjnej typu DIAMED - ilość 4000 szt. zadanie 12) poz.1: Nakłuwacze do pilotek 12 mm - ilość 3100 szt. zadanie 13) poz.1: Zestaw Plasmacell do separatora Auto C (współpracujący z urządzeniem AUTOPHERESIS C SYSTEM firmy Fenwall) - ilość 30 szt. zadanie 14) poz.1: Liczniki do sterylnego łączenia drenów a 2500 połączeń - ilość 2 op. zadanie 15) poz.1: Szpatułka medyczna (łopatka drewniana) - ilość 10000 szt. zadanie 16) poz.1: Filtr do ambu - ilość 9 szt. zadanie 17) poz.1: Pojemnik transferowy (pusty) na osocze a 1000 ml - ilość 30 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższe wymagania, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższe wymagania, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. Dodatkowa Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy wyrobów medycznych lub sprzętu medycznego, których wartość jest, co najmniej tożsama z zamówieniem ze wskazaniem Zamawiających oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia - załącznik nr 2.3 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższe wymagania, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższe wymagania, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższe wymagania, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca do oferty załączy opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa musi być ważna na dzień składania ofert. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, gdy wartość polisy będzie co najmniej równa wartości oferty składanej przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) W celu potwierdzenia, że oferowane materiały medyczne stanowiące przedmiot zamówienia są wysokiej jakości oraz posiadają deklaracją zgodności i znak CE oraz współpracują z urządzeniami podanym w formularzu ofertowym, Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Dodatkowo, jeśli dotyczy - Wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 2), że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679) - tzn. jest wpisany do rejestru wyrobów medycznych. 2) dla zadania 4: 2.1) w celu potwierdzenie, że oferowane probówki w zadaniu 4 pozycja 4 (probówki próżniowe do badań metodami biologii molekularnej - zawierająca EDTA i żel separujący o pojemności 8-9 ml 16 x 100 mm) podczas transportu zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów do przeglądowych badań molekularnych w temperaturze od plus 4oC do plus 25oC przez okres co najmniej 12 godzin (transport dotyczy próbek z materiałem pobranym od krwiodawcy i przeznaczonych do badań wirusów technikami biologii molekularnej) Wykonawca dołączy do oferty: 2.1.1) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2.4 do SIWZ , 2.1.2) do oświadczenia Wykonawca dołączy opinię jednostki badawczej (krajowej lub zagranicznej) i;lub własne wyniki badań potwierdzające spełniane wymagań określonych w oświadczeniu, 2.1.3) opinię Instytutu Hematologii i Transfuzjologii potwierdzającą, że oferowane próbówki zapewniają stabilność materiału genetycznego wirusów do przeglądowych badań molekularnych. 2.1.4 Wykonawca dołączy do oferty w języku polskim, informacje producenta oferowanych próbówek dotyczące: - warunków wirowania probówek, - po jakim czasie od pobrania materiału należy je wirować, - temperaturę wirowania probówek, - temperaturę przechowywania probówek. 2.2) dla zadania 3: w celu potwierdzenia, że oferowane próbówki w zadaniu nr 3 są z gładkim dnem Wykonawca dołączy do oferty: 2.2.1) dla pozycji 1 probówkę o pojemności 4 - 5 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczystą, j. uż. - z gładkim dnem, 2.2.2) dla pozycji 2 probówkę o pojemności 7 ml (13 x 100 mm) z tworzywa sztucznego bez znacznika, j.uż. - z gładkim dnem, 2.2.3) dla pozycji 3 probówkę o pojemności 8 ml (16x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczystą, nieperląca płynu, j. uż - z gładkim dnem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP: 1.1) zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, 1.2) zmiany warunków i terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, co w zależności od rodzaju zmian, jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, 1.3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, 1.4) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 2)Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku: 2.1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji umowy, 2.2) powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.