Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Opole: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi pośrednictwa finansowego polegającej na comiesięcznym przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste świadczeniobiorców (ROR) OR KRUS w Opolu w trzech terminach płatności (10, 15 i 20 dnia każdego miesiąca)
Numer ogłoszenia: 32557 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4544777, fax 077 4538487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi pośrednictwa finansowego polegającej na comiesięcznym przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste świadczeniobiorców (ROR) OR KRUS w Opolu w trzech terminach płatności (10, 15 i 20 dnia każdego miesiąca).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa finansowego polegająca na comiesięcznym przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste świadczeniobiorców (ROR) Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu w trzech terminach płatności (10, 15 i 20 dnia każdego miesiąca) drogą elektroniczną z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system WideoTel. 2. Szacunkowa miesięczna ilość przelewów wynosi 10.600 szt. (tj. średnia miesięczna ilość przelewów za cały 2007 rok), co przez okres 36 miesięcy wykonywania zamówienia daje łączną liczbę wynoszącą 381.600 sztuk. Ilość przelewów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 3. Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 66.00.00.00-0 - usługi pośrednictwa finansowego. 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:a) Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia wypłat świadczeń na wskazany rachunek Wykonawcy oraz należną prowizję najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem płatności świadczenia. W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku u Wykonawcy,b) Wykonawca przekaże powyższe środki na konta indywidualne świadczeniobiorców w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich przyjęciu w systemie ELIKSIR lub równoważnym,c) Zamawiający będzie przygotowywać dyspozycję w formie płyty CD-ROM oraz spisów świadczeniobiorców na wydruku na 4 dni przed datą wypłat świadczeń,d) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru powyższych dokumentów własnym transportem z siedziby Zamawiającego,e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na rachunek bankowy,f) w przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń Wykonawca naliczy i wypłaci świadczeniobiorcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki, g) zwroty świadczeń wpływające na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku ROR przez świadczeniobiorcę lub inne przyczyny), zostaną przekazane na konto bankowe Zamawiającego, nie później niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat, h) Wykonawca jest zobowiązany do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art.22 ustawy, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia.4. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usług finansowych oraz działać na mocy ustawy Prawo bankowe.5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w Rozdziale IV SIWZ terminie. 6.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać projekt umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty, oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, oświadczeń i załączników dołączonych do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1.Wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2.Podpisany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), d) aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) e) koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 lit. b, c, d - zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawców występujących wspólnie, do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców). 6.Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opolu, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, pok.306 (sekretariat, III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Średnioterminowy najem samochodów
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





