eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Z WYPOSAŻENIEM, SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU DO UCYFROWIENIA PRACOWNI RTG I USG ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SIECI KOMPUTEROWEJ I DEDYKOWANEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM, o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-20

Częstochowa: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Z WYPOSAŻENIEM, SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU DO UCYFROWIENIA PRACOWNI RTG I USG ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SIECI KOMPUTEROWEJ I DEDYKOWANEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM, opisane w 7. pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1-7 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 325543 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH Z WYPOSAŻENIEM, SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU DO UCYFROWIENIA PRACOWNI RTG I USG ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SIECI KOMPUTEROWEJ I DEDYKOWANEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM, opisane w 7. pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1-7 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1: Zestawy komputerowe. Pakiet Nr 2: Urządzenia wielofunkcyjne. Pakiet Nr 3: Drukarki. Pakiet Nr 4: Oprogramowanie antywirusowe. Pakiet Nr 5: Sprzęt do ucyfrowienia aparatu RTG i USG. Pakiet Nr 6: Komputery specjalizowane do ucyfrowienia. Pakiet Nr 7: Dostawa materiałów, montaż i uruchomienie sieci komputerowej i dedykowanej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA FORMALNO-PRAWNE /WARUNKI PODMIOTOWE I PRZEDMIOTOWE UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU/ 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Przez ocenę ww. dokumentów i oświadczeń należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo tj. przeprowadzenie analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona - za zgodność z oryginałem - przez osoby uprawnione lub pełnomocnika, - złożony dokument jest kompletny..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W OFERCIE 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków /Załącznik Nr 9/ z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie o posiadaniu wszystkich dokumentów dot. oferowanego przedmiotu zamówienia niezbędnych do wprowadzenia do obrotu i używania, /Załącznik Nr 10/, zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzach asortymentowo-cenowych. Wykonawca złoży te dokumenty wraz z przedmiotem umowy /dot. Pakietu Nr 1-3,5, 6/. 5) wykaz wykonanych /Załącznik Nr 11/, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (trzech) dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (każda z dostaw lub usług o wartości równej co najmniej 20% ceny brutto oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. 7) foldery, prospekty, ulotki informacyjne dot. oferowanego przedmiotu zamówienia /w języku polskim/. 2. Pozostałe dokumenty składane w ofercie: 1) oferta cenowa /Załącznik Nr 8/ - w przypadku wykorzystania wzoru druku, pakiety nie oferowane należy przekreślić, natomiast w przypadku oferty sporządzonej na innym druku /wg wzoru/, należy wpisać tylko pakiety oferowane; 2) formularz asortymentowo-cenowy /Załączniki Nr 1-7/ - należy złożyć w ofercie tylko te Załączniki, na które składana jest oferta; 3) warunki gwarancyjne i serwisowe /Załącznik Nr 12/, dot. Pakietu Nr 1-3, 5, 6. 3. Wszystkie formularze powinny być sporządzone z należytą starannością; wypełnione dokładnie i bezbłędnie; ewentualna poprawka wymaga przekreślenia tekstu nieprawidłowego (w taki sposób, by był widoczny tekst przekreślony) oraz wpisania treści popranej. 4. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisania oferty w imieniu firmy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego (pawilon D, I p., pokój 14, Dział Zamówień Publicznych)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Pawilon A, I p., pokój nr 366 (kancelaria)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 4 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.73.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt do ucyfrowienia aparatu RTG i USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy komputerowe specjalizowane do ucyfrowienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów, montaż i uruchomienie sieci komputerowej i dedykowanej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 7 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.