eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług pralniczych dla Fundacji Laurentius

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-12

Olsztyn: Świadczenie usług pralniczych dla Fundacji Laurentius
Numer ogłoszenia: 325510 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291762 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Laurentius, ul. Hozjusza 19, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5221300, faks 089 5221301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Fundacji Laurentius.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres usług pralniczych tj: pranie wodne, pranie chemiczne, pranie z dezynfekcją, prasowanie, maglowanie, sortowanie, pakowanie, transport, drobne reperacje. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Bielizna pościelowa 35 606 2.Odzież pracownicza 1 317 3.Koce 749 4.Kołdry 2 117 5.Konfekcja lekka 11 077 6.Konfekcja ciężka 7 126 7.Bielizna osobista 1 807 8.Mopy 27 266 9.Podkłady 8 288 10.Poduszki 826 11.Materace 129 Odbiór i dowóz prania musi się odbywać transportem Wykonawcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w wózkach metalowo-siatkowych. Dostarczany, wyprany asortyment musi być posegregowany na poszczególne rodzaje (poszwy, prześcieradła, ręczniki, kołdry, poduszki itp.) i mopy - zbiorczo w workach z materiału. Odzież i bielizna czysta mieszkańców ma być posegregowana indywidualnie - imiennie oraz foliowana.. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wydrukowanych metek na 100% pranego asortymentu (na odzieży pensjonariuszy wszywki imienne) Rodzaj metek - etykiety thermal 2000/COMP, rozmiar 38 x 12,7 mm x (50 mb), tem.204 °C, czas zgrzewania 14 sek., docisk 0,5 kg/cm2, maglowanie do 190 °C, pranie do 95°C. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania drobnych napraw krawieckich pranego asortymentu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia, na czas obowiązywania zmówienia, pomieszczenia Zamawiającego w wagę dziesiętną (do ważenia brudnej odzieży i pościeli) oraz 4 kosze jezdne na odzież i inny asortyment. Ponadto wykonawca przy pierwszym odbiorze brudnego asortymentu zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu 120 szt. worków z materiału (np. płótno, poj. około 150 - 170 litrów) na gromadzenie brudnego asortymentu. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem, na dokumentach sporządzonych wg. ustalonych wzorów opracowanych przez Zamawiającego. Odbiór i dowóz wypranego asortymentu- z wyjątkiem mopów- musi odbywać się 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek dni robocze) w godzinach 10.00 - 12.00. Odbiór i dowóz czystych mopów odbywać się będzie codziennie - dni robocze w godz. 07.00 - 12.00. Termin realizacji zleconej usługi cząstkowej ma być nie dłuższy niż 48 godzin. (nie wliczając dni wolnych i weekendów). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń producentów odzieży i pozostałego pranego asortymentu, w zakresie ograniczenia czyszczenia wodnego lub chemicznego. Usługi pralnicze będą wykonane zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach świadczących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia oraz z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania, posiadających wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIPRAL Sp.z o.o. ul. Nad Jarem 4 10-172 Olsztyn, ul. Nad Jarem 4, 10-172 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296720,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283309,06

  • Oferta z najniższą ceną: 283309,06 / Oferta z najwyższą ceną: 294280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.