Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-20
Ząbkowice Śląskie: Dostawa: Urządzeń komputerowych, oprogramowania i maszyn biurowych
Numer ogłoszenia: 325489 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Urządzeń komputerowych, oprogramowania i maszyn biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia 1.Zestaw komputerowy Nr 1 - 3 szt. (jednostka centralna, monitor, klawiatura, myszka, oprogramowanie), 2.Zestaw komputerowy Nr 2 - 2 szt. (jednostka centralna, monitor, klawiatura, myszka, oprogramowanie), 3.Zestaw komputerowy Nr 3 - 2 szt. (jednostka centralna, monitor, klawiatura, myszka, oprogramowanie), 4.Zestaw komputerowy Nr 4 - 2 szt. (jednostka centralna, monitor, klawiatura, myszka, oprogramowanie), 5.Zestaw komputerowy Nr 5 - 1 szt. (jednostka centralna, klawiatura, myszka, oprogramowanie), 6.Laptop nr 1 - 1 szt. 7.Laptop nr 2 - 1 szt. 8.Serwer geodezyjny - 1 szt. 9.Drukarka kolorowa A3 - 1 szt. 10.Drukarka kolorowa A3 - 1 szt. 11.Drukarka kolorowa PhotoSmart -1 szt. 12.Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 13.Klawiatura przewodowa USB - 5 szt. 14.Mysz optyczna USB - 5 szt. 15.UPS - 4 szt. 16.UPS do Serwera - 1 szt. 17.Pamięć DDR 2- 1 szt. 18.Kieszeń na dysk -1 szt. 19.Kamera z dyskiem twardym -1 szt. 20.Telefon ISDN - 2 szt. 21.Telefax -1 szt. 22.CB (radio, antena) -1 szt. 23. Microsoft Office 2007 Professional PL.-1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.30.00 - Serwery plików 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 29.85.00.00 - 29.85.00.00 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe 30.12.14.10 - Telefaksy 32.23.60.00 - Radiotelefony 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj, a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Ocena zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia oewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące prze upływem terminu składania ofert, 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Ząbkowice Śl. ul.Sienkiewicza 11 pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 57-200 Ząbkowice Śl. ul. Sienkiewicza 11 pok.202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH "
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego środowiska serwerowego na potrzeby systemu pocztowego i CRM
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego do jednostek oświatowych obsługiwanych przez Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach.
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn. "Dziedzictwo Kulturowe Podlasia - cyfryzacja i prezentacja zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 2 części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





