Nysa: Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu RTV
Numer ogłoszenia: 32546 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie , ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, faks 077 4352989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu RTV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego niżej wymienionego fabrycznie nowego: sprzętu komputerowego i sprzętu RTV (audiowizualnego). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część 1 obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego: 1) zestaw komputerowy A z monitorem - 57 kompletów; 2) zestaw komputerowy B z monitorem - 10 kompletów; 3) zestaw komputerowy C z monitorami - 2 komplety; 4) zestaw komputerowy D z monitorem - 10 kompletów; 5) zestaw komputerowy E z monitorem - 3 komplety 6) monitor LCD 22 cale - 12 sztuk. Część 2 obejmuje dostawę następujących notebooków: 1) notebook 15,6 cala - 16 kompletów; 2) notebook 13,3 cala- 2 komplety, 3) notebook 16 cali - 1 komplet Część 3 obejmuje dostawę sprzętu RTV (audiowizualnego): 1) telewizor plazmowy 50 cali - 15 sztuk; 2) odtwarzacz DVD/DivX - 15 sztuk; 3) uchwyt ścienny do telewizora - 15 sztuk; 4) kable połączeniowe - 15 kompletów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ - Wymagane parametry techniczne. Wskazanie przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ marki lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przekazał karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na dostawę komputerów o wartości brutto każdej dostawy minimum 200 000,00 zł - warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę do Części 1;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony przez Wykonawcę zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, załącznik nr 6 - Wymagane parametry techniczne.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) Zaproponowany w ofercie Wykonawcy model urządzenia nie będzie już dostępny na rynku w chwili realizacji dostawy (został wycofany z produkcji). Warunkiem zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zostanie zaproponowane nowe urządzenie o nie gorszych parametrach od urządzenia wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. b) Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - warunki atmosferyczne, - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania do przyjęcia dostawy bądź też nie przekazania miejsca montażu zestawów komputerowych, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez np. zalanie, pożar, itp. c) Obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konser-wację w sytuacji zmiany ceny materiałów eksploatacyjnych, ceny świadczenia usług, itp. d) Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez Wykonawcę. e) Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. f) Zmiany w kolejności i terminach realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego. g) Zmiany osób upoważnionych do reprezentowania stron umowy w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, ze względów zdrowotnych, losowych lub innych. h) Zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego - w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. i) Zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym. j) Obniżenie ilości (wielkości przedmiotu zamówienia) i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwsz.nysa.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, pokój nr 15. Cena SIWZ: odbiór osobisty pod adresem j.w. 5 zł; wysyłka pocztowa za pobraniem 15 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, Sekretariat pokój nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego: 1) zestaw komputerowy A z monitorem - 57 kompletów; 2) zestaw komputerowy B z monitorem - 10 kompletów; 3) zestaw komputerowy C z monitorami - 2 komplety; 4) zestaw komputerowy D z monitorem - 10 kompletów; 5) zestaw komputerowy E z monitorem - 3 komplety 6) monitor LCD 22 cale - 12 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę następujących notebooków: 1) notebook 15,6 cala - 16 kompletów; 2) notebook 13,3 cala - 2 komplety, 3) notebook 16cali - 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt RTV (audiowizualny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje dostawę sprzętu RTV (audiowizualnego): 1) telewizor plazmowy 50 cali - 15 sztuk; 2) odtwarzacz DVD/DivX - 15 sztuk; 3) uchwyt ścienny do telewizora - 15 sztuk; 4) kable połączeniowe - 15 kompletów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Budowa dróg w mieście i gminie - Budowa drogi w Kopernikach (dz. Nr 713/4) - etap robót
- Wykonanie usługi modernizacji dwóch dźwigów hydraulicznych na dźwigi z napędem elektrycznym w budynku bloku łóżkowego Szpitala w Nysie
- Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
- Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
- "Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O w miejscowości Siedlec"
- Dostawa pojemników na odpady medyczne
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.