eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.Nowy Breń II - rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+350, na długości 1,863 w miejscowościachSłupiec, Ziempniów i Otałęż wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Rzeszów: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Nowy Breń II - rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+350, na długości 1,863 w miejscowościach: Słupiec, Ziempniów i Otałęż wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
Numer ogłoszenia: 325304 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217135 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojew.samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej(jedn.budżet.).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Nowy Breń II - rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+350, na długości 1,863 w miejscowościach: Słupiec, Ziempniów i Otałęż wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn.: Nowy Breń II - rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+350, na długości 1,863 km w miejscowościach: Słupiec, Ziempniów i Otałęż wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji, Odcinek przedmiotowego wału w km 2+487 - 2+812 zlokalizowany jest we wsi Słupiec w województwie małopolskim (17,44% zakresu zamówienia), natomiast odcinek w km 2+812-4+350 zlokalizowany jest w miejscowości Ziempniów i Otałęż w województwie podkarpackim (82,56% zakresu zamówienia). W związku z powyższym projekt zostanie podzielony na dwie odrębne części pn.: 1) Nowy Breń II - rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487 - 4+350, na długości 1,863 km w miejscowości Słupiec, Ziempniów i Otałęż - część I: km 2+812 - 4+350, na długości 1,538 km w miejscowości Ziempniów i Otałęż woj. podkarpackie, zwaną dalej Cześcią I, oraz 2) Nowy Breń II - rozbudowa i przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487 - 4+350, na długości 1,863 km w miejscowości Słupiec, Ziempniów i Otałęż - część II: km 2+487 - 2+812, na długości 325 m w miejscowości Słupiec woj. małopolskie, zwaną dalej Częścią II. 2. Stan istniejący na dzień wszczęcia postępowania: a) PZMiUW w Rzeszowie zlecił opracowanie inwentaryzacji przyrodniczej dla planowanego przedsięwzięcia pn.: Nowy Breń II - przeciwfiltracyjne zabezpieczenie prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+350 w miejscowości Ziempniów i Otałęż. Opracowanie jest wykonywane przez Biuro Projektowe EKOsystem Alina Rachwał, Glinik Górny 142, 38-131 Gogołów, z terminem wykonania do 31.10.2011r. 3. Zakres zamówienia dla części I i części II jest identyczny i obejmuje: A. PRACE PRZEDPROJEKTOWE dla każdej części oddzielnie: 1) Opracowanie uproszczonej koncepcji możliwych rozwiązań projektowych: Wymagany zakres: Wskazanie rozwiązań technicznych rozbudowy obwałowania w co najmniej dwóch wariantach, nie licząc wariantu zerowego, zawierających: - określenie lokalizacji i charakterystycznych parametrów technicznych obwałowania po zastosowaniu przewidzianych rozwiązań wariantowych, - określenie kosztów poszczególnych wariantów, - najkorzystniejszy wariant z uzasadnieniem, - wstępną ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko dla wybranego wariantu. 2) Wykonanie prac geodezyjno-pomiarowych w tym: 1. Zakup lub sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:1000 w zakresie niezbędnym do celów projektowych. Mapy sytuacyjno-wysokościowe należy zaopatrzyć w klauzulę Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, że są aktualne i nadają się do celów projektowych. 2. Mapy ewidencyjne i wypisy z rejestru gruntów należy uzyskać i potwierdzić aktualność we właściwym starostwie powiatowym. Uwaga: Mapa do celów projektowych powinna zawierać aktualny stan prawny obowiązującej mapy ewidencyjnej i wszystkie elementy mapy zasadniczej. 3) Wykonanie badań geotechnicznych korpusu i podłoża istniejącego prawego wału rzeki Nowy Breń w km 2+487-4+350 stosownie do: a) wymagań zawartych w opracowaniu: Ocena stanu technicznego obwałowań przeciwpowodziowych wydane przez Instytut Melioracji i Użytków Zielonych w Falentach Zakład Inżynierii Wodno - Melioracyjnej (obecnie Instytut Technologiczno - Przyrodniczy w Falentach, Al. Hrabska 3, 05-090 Raszyn), b) w zależności od potrzeb stosownie do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 1998r., Nr 126, poz. 839 z późn. zm.), - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym). 4) Obliczenie charakterystyk hydrologicznych rzeki Nowy Breń zawierające najnowsze dane, w tym z IMiGW oKraków, uwzględniające przepływy maksymalne o określonym prawdopodobieństwie przewyższenia, oraz obliczenie odpowiadających im rzędnych dla rzeki Nowy Breń, z uwzględnieniem roku 2010. 5) Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (wraz z wariantowymi rozwiązaniami projektowymi uwzględniającymi również drogi przywałowe oraz ewentualną budowę nowych wałów) dla wybranego wariantu zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U., Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym), z wykorzystaniem materiałów opracowanych przez firmę EKOsystem w ramach zlecenia, o którym mowa w pkt. II.2. ogłoszenia. Przedmiotowe materiały winny zawierać m. in.: a) poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, b) wypisy z rejestru gruntów obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, c) kartę informacyjną przedsięwzięcia zawierającą dane określone w art. 3 ust. 1, pkt. 5 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uzupełnioną o warunkowania wyszczególnione w art. 63 Sporządzenie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z wymogami art. 74 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). 6) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w oparciu o wykonaną inwentaryzację przyrodniczą przez Biuro Projektowe EKOsystem Alina Rachwał, Glinik Górny 142, 38-131 Gogołów (opracowanie zostanie przekazane wykonawcy) - zgodnie z wymogami art. 66 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - w nawiązaniu do odrębnych przepisów, w tym m.in. do: 2) Dyrektywy nr 2001/42/WE z 27 czerwca 2001r., w sprawie oceny wpływu niektórych planów i programów na środowisko, 3) Dyrektywy nr 92/43/EWG z 21 maja 1992r., w sprawie ochrony siedlisk przyrodniczych oraz dzikiej fauny i flory 4) Dyrektywy nr 79/409/EWG z 2 kwietnia 1979r., w sprawie ochrony dzikiego ptactwa, - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym). B. PRACE PROJEKTOWE dla każdej części oddzielnie: 1) Projekt zagospodarowania terenu - 6 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym). 2) Projekt architektoniczno-budowlany - 6 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym). 3) Projekt podziału nieruchomości w formie operatu geodezyjnego przedstawiającego podział działek niezbędnych dla wykonania obiektów budowlanych dla każdej części oddzielnie tj. dla części I ok. 40 działek, dla części II ok. 20 działek (Ilość działek została ustalona w sposób orientacyjny i może ulec zmianie. Na etapie projektu budowlanego nastąpi urealnienie ilości działek i wartości przedmiotu zamówienia wg ryczałtowej ceny za 1 działkę) i powinien zawierać: - mapę ewidencyjną przedstawiającą projektowany obszar inwestycji z zaznaczeniem podziału geodezyjnego nieruchomości oraz terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, a także wskazanie części nieruchomości będących częścią inwestycji, na której nie będą prowadzone roboty budowlane (stosownie do art. 6, ust. 1, pkt. 2 - specustawy) - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - mapy zawierające projekty podziału nieruchomości oraz nieruchomości wchodzące w całości w zakres projektowanej inwestycji, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, wykazy zmian gruntowych (stosownie do art. 6, ust. 1, pkt. 4 - specustawy) - 8 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - wskazanie nieruchomości lub ich części, będących częścią inwestycji, niezbędnych do jej realizacji, które stają się własnością Skarbu Państwa albo jednostki samorządu terytorialnego (stosownie do art. 9, pkt. 5, lit. a - specustawy) - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - wskazanie nieruchomości lub ich części będących częścią inwestycji, niezbędnych do jej funkcjonowania, które nie stają się własnością Skarbu Państwa albo jednostki samorządu terytorialnego, ale wobec których trwale ogranicza się sposób korzystania (stosownie do art. 9, pkt. 5, lit. b - specustawy) - 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - mapę ewidencyjną zawierającą projektowany obszar inwestycji z zaznaczeniem podziałów nieruchomości oraz nieruchomości wchodzące w całości w zakres projektowanej inwestycji, a także zaznaczony obszar zajęcia w sposób trwały i czasowy pod realizację tej inwestycji - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - wykaz zmian gruntowych (zbiorczy) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - wykaz synchronizacyjny (porównawczy, kataster - ewidencja) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - wykaz wywłaszczeniowy (zbiorczy) obejmujący wszystkie działki do wykupu - zarówno działki wynikające z podziału jak i działki wchodzące w całości w skład projektowanej inwestycji. Lewa strona wykazu wywłaszczeniowego dotyczącej właściciela w poz. 1 winna zawierać nazwisko, imię, adres zgodnie z aktualnym stanem prawnym nieruchomości, a w poz. 2 dane według ewidencji gruntów. Rozliczenie powierzchni działek musi być wykazane w m2. W/w wykaz powinien zawierać również; nr lwh, nr KW, nr AWZ, nr aktu notarialnego, nr rejestru gruntów. Na końcu wykazu zmian gruntowych i wykazu wywłaszczeniowego należy sporządzić zestawienie zbiorcze wszystkich działek wchodzących w projektowaną inwestycję wraz z podaniem celu i rodzaju zajęcia - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - kopię protokołów okazania granic (przekazanych do PODGiK) - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - kopię zarysu pomiarowego (przekazanego do PODGiK) (to zwymiarowana odbitka mapy ewidencyjnej zawierająca miedzy innymi numery punktów granicznych, długości czołówek, lokalizację punktów osnowy, kilometraż inwestycji wg projektu technicznego /budowlanego/) - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - badanie stanu prawnego wszystkich nieruchomości objętych projektem inwestycj (kopie protokołów badania lwh, KW, ZD, kopie AWZ, kopie decyzji, kopie aktów notarialnych) - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) W/w projekty winny zostać opracowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Prawa ochrony środowiska w szczególności zaś z: - Ustawą z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. 2010 Nr 143, poz. 963 z późn. zm.); (zwana SPECUSTAWĄ) - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2005r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst. jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.); - Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), - ustawą z dnia 6 lipca 1982r - o księgach wieczystych i hipotece (Dz.U. z 2001r Nr 124, poz. 1361 z późn. zm.) - ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r - Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964r Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) - ustawą z dnia 17 listopada 1964r - Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 1964r Nr 43, poz. 296 z późn. zm.) - ustawą z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw: - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 1998r., Nr 126 poz. 839 z późn. zm.); - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005 r, w sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. z 2005 Nr 201, poz. 1673, z późn. zm.) - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r., w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Nr 268, poz. 2663, z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r., w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.03.1999r w sprawie Standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz.U. z 1999r, Nr 30, poz. 297) - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnianie tych baz (Dz.U. z 2001r, Nr 78, poz. 837) - Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14.04.1999r w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999r, Nr 45, poz. 453) - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r, Nr 38, poz. 454) - Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.09.2001r w sprawie prowadzenia ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów (Dz.U. z 2001r, Nr 102, poz. 1122) - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 86 poz. 579). Opracowany projekt powinien być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami oraz zasa?dami wiedzy technicznej. Ponadto projekt powinien zawierać opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, posiadać wkreślony obrys inwestycji. W rozwiązaniach projektowych należy stosować materiały i wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Opracowany projekt zagospodarowania terenu powinien: - zawierać linie rozgraniczające teren inwestycji, - zawierać linie projektowanego podziału geodezyjnego, - oraz wskazywać teren niezbędny dla obiektów budowlanych. Projekt powinien uwzględniać zasięg oddziaływania planowanej rozbudowy i zabezpieczenia przeciwfiltracyjnego prawego wału na terenie miejscowości Słupiec, Ziempniów i Otałęż na tereny lewostronne doliny rzeki Nowy Breń. 4) Operat wodnoprawny - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) 5) Projekt wykonawczy - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) 6) Przedmiary robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 7) Kosztorys inwestorski sporządzony metodą szczegółową - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - (wraz z 2 egz. tabeli elementów scalonych) opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389.) 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) 9) Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym) - sporządzona zgodnie z Ustawą z dnia 16.04.2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 880 późn. zm.); Inwentaryzacja drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki powinna zawierać: - imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza nieruchomości, - tytuł prawny władania nieruchomością, - nazwę gatunku drzewa lub krzewu, - obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm, - przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew, - przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu, - wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. Inwentaryzacja drzew i krzewów powinna być sporządzona na aktualnej mapie ewidencyjnej oraz zawierać wykaz właścicieli działek zgodnie z ewidencją gruntów. C. USŁUGI TOWARZYSZĄCE PRACOM PROJEKTOWYM dla każdej części oddzielnie (UWAGA: Decyzje należy uzyskać oddzielnie dla części I i części II projektu, stosownie do obowiązującego podziału administracyjnego): 1. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 2. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego 3. Uzyskanie prawomocnej decyzji o warunkach prowadzenia robót 4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz.U. z 2010r., Nr 143, poz. 963 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MGGP S.A., ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245631,00

  • Oferta z najniższą ceną: 245631,00 / Oferta z najwyższą ceną: 432960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.